fbpx

TVN użyto do rozgrywek biznesowych

INFO: Sąd Najwyższy oddalił skargę kasacyjną TVN dotyczącą wyroku ws. reportaży o nieprawidłowościach w warszawskim domu opieki, które wyemitowano w „Uwadze!”.

Zdaniem sądu, materiały powstały bez należytej weryfikacji treści od informatorów i bez zachowania należytej staranności dziennikarskiej – informuje portal Wirtualnemedia.pl.

Sąd przyznał rację właścicielce domu opieki i nakazał TVN-owi publikację przeprosin oraz wypłacenie 50 tys. zł odszkodowania. Sędziowie uznali, że autorka reportaży nie zweryfikowała doniesień informatorów i nie uwzględniła, że planowali oni ruszyć z konkurencyjnym wobec właścicielki domu opieki biznesem.

Zobacz także: Senator PiS chce zaskarżyć TVN

Źródło: wirtualnemedia.pl

Opracował: GK

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.