fbpx

Polscy przedsiębiorcy bardzo obawiają się unijnego pakietu

INFO: Nie ma zgody na pakiet mobilności w takim kształcie. Jego akceptacja byłaby nieuczciwością wobec wszystkich firm, którym z dnia na dzień coraz trudniej jest funkcjonować na europejskim rynku – stwierdza Związek Pracodawców “Transport i Logistyka Polska”, członek Konfederacji Lewiatan.

 

Zdaniem ekspertów, deklarowana ochrona praw socjalnych kierowców została zastąpiona ochroną zachodnich rynków przed konkurencją z peryferyjnych państw Unii.

– Trudno, abyśmy wzorem innych organizacji cieszyli się i akceptowali rozwiązania, które doprowadzą do upadku tysiące firm pochodzących z tzw. peryferyjnych państw członkowskich Unii Europejskiej, w tym z Polski, Litwy, Rumunii, Chorwacji, z Węgier i Bułgarii. Stworzą one bariery administracyjne dla branży transportowej, a także na wiele lat zwiększą przewagę konkurencyjną przewoźników z nieunijnych państw, których nie obejmą nowe unijne regulacje – tłumaczy p. Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców TLP. – Nie możemy akceptować regulacji, które przyczynią się do utrudnienia wymiany towarowej w Unii, spowodują zmniejszenie efektywności europejskiej gospodarki oraz wyższe koszty codziennego życia obywateli Unii Europejskiej. Nie będzie naszej zgody na irracjonalne, szkodliwe i antyrynkowe regulacje. Szczególnie, że nie przyniosą one nic dobrego żadnej grupie społecznej, w tym także kierowcom, którym początkowo te przepisy miały służyć – tłumaczy p. Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców TLP.

 

Zobacz także: Minister infrastruktury: Pakiet mobilności zniszczy polskie firmy

 

Źródło: konfederacjalewiatan.pl

0 0 votes
Article Rating
Oficjalny sklep Janusza Korwin-Mikkego
Subskrybuj
Powiadom o
guest
23 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Fynojj
Fynojj
5 miesięcy temu

order modafinil – buy provigil modafinil for sale

Ogngzp
Ogngzp
5 miesięcy temu

prednisone 5mg pack – prednisone 20mg for sale prednisone 216

Nxjoco
Nxjoco
5 miesięcy temu

stromectol 12 mg – ivercipills.com stromectol 2mg online

Ngdudw
Ngdudw
5 miesięcy temu

how to buy cialis without a prescription – cialis capsule tadalafil 3mg

Fhcdrq
Fhcdrq
6 miesięcy temu

price of amoxicillin 500 mg – buy amoxicillina 500 mg from mexico buy amoxicilina noscript

Hchscv
Hchscv
6 miesięcy temu

buy brand name accutane online – best generic accutane compare accutane prices

Wqvcqw
Wqvcqw
6 miesięcy temu

oral ivermectin cost – stromectol price uk ivermectin 1 cream

Dlqnzh
Dlqnzh
6 miesięcy temu

where to buy stromectol online – where to buy ivermectin for humans cost of ivermectin 3mg tablets

Jbobwy
Jbobwy
6 miesięcy temu

accutane prescription canada – accutane in mexico accutane uk cost

Lnkjfi
Lnkjfi
6 miesięcy temu

provigil schedule – modafinil dosage provigil generic

Lfnisb
Lfnisb
6 miesięcy temu

prednisone otc price – where to get prednisone prednisone brand name cost

Xksqfd
Xksqfd
6 miesięcy temu

erectile dysfunction pills – erectile dysfunction medication pills for ed

Qennxs
Qennxs
6 miesięcy temu

priligy online 30mg – where to buy tadalafil in singapore cheap tadalafil 20mg uk

Pyivxu
Pyivxu
6 miesięcy temu

lyrica 25 mg price – lyrica capsules 25 mg lyrica generic south africa

Cqqepl
Cqqepl
7 miesięcy temu

vardenafil cost – generic vardenafil vardenafil side effects

Jyopsj
Jyopsj
7 miesięcy temu

best price for duloxetine 60mg – discount duloxetine 60 mg cheap cymbalta 60 mg

Youjqe
Youjqe
8 miesięcy temu

plavix price in usa – plavix 20 mg price plavix pharmacy

Qsbciy
Qsbciy
8 miesięcy temu

ivermectin iv – ivermectin. buy stromectol 2mg

Ylukvz
Ylukvz
8 miesięcy temu

stromectol buy – ivermecpls ivermectin 3

korwinista
korwinista
2 lat temu

Znów dyżurny kretyn stwierdza, że lepiej być w UE i nie móc konkurować i rozwijać się, niż poza UE i mieć perspektywy rozwoju. Polityka gospodarcza UE prowadzi wprost do albańskiego modelu autarkii.

sariusz
sariusz
2 lat temu
Reply to  korwinista

Czy białoruskie TIR-y konkurują na rynku UE?

Piotr I.Grembowicz
Piotr I.Grembowicz
2 lat temu

Jak ma być równość i regulacje to ma być! I schluss.
Nie trzeba było wchodzić.

sariusz
sariusz
2 lat temu

To prawda. Nie trzeba było wchodzić, to wtedy polskie TIR-y nie miałyby prawa obsługiwać rynku unijnego i problemu by nie było.