Identyfikowali prawicowców za pomocą… mody

INFO: P. Krzysztof Wylie, który pomógł założyć firmę profilującą wyborców, powiedział, że preferencje dotyczące odzieży były kluczem, aby pomóc p. Stefanowi Bannonowi “zbudować swoją rebelię”.
Profilowanie modowe odegrało większą rolę w wyborach prezydenckich w USA w 2016 r., niż ktokolwiek zdawał sobie z tego sprawę, wynika z nowych informacji p. Wylie, demaskatora Cambridge Analytica.
P. Wylie wyjaśnił, że preferencje dotyczące odzieży były kluczową miarą dla Cambridge Analytica, której działalność polegała na konstruowaniu i sprzedawaniu profili wyborców na podstawie danych z Facebooka.
– Dane dotyczące mody wykorzystano do zbudowania modeli AI, aby pomóc p. Stefanowi Bannonowi zbudować jego rebelię i stworzyć ruch alt-right – powiedział.
Dodał, że preferencje w odzieży i muzyce są wiodącymi wskaźnikami skłonności politycznych.
Źródło: www.nytimes.com
Warto by było to wykorzystać – a polska prawica – zwolennicy Korwina czego słuchają? Wie Pan, Panie Januszu?
Polska prawica goli się na łyso, chodzi w dresie i słucha hip hopu, gangsta rapu i innego gówna pochodzącego od murzyńskiej hołoty i sprowadzonego przez konserwatystę Liroya.