Identyfikowali prawicowców za pomocą… mody

INFO: P. Krzysztof Wylie, który pomógł założyć firmę profilującą wyborców, powiedział, że preferencje dotyczące odzieży były kluczem, aby pomóc p. Stefanowi Bannonowi “zbudować swoją rebelię”.

Profilowanie modowe odegrało większą rolę w wyborach prezydenckich w USA w 2016 r., niż ktokolwiek zdawał sobie z tego sprawę, wynika z nowych informacji p. Wylie, demaskatora Cambridge Analytica.

P. Wylie wyjaśnił, że preferencje dotyczące odzieży były kluczową miarą dla Cambridge Analytica, której działalność polegała na konstruowaniu i sprzedawaniu profili wyborców na podstawie danych z Facebooka.

– Dane dotyczące mody wykorzystano do zbudowania modeli AI, aby pomóc p. Stefanowi Bannonowi zbudować jego rebelię i stworzyć ruch alt-right – powiedział.

Dodał, że preferencje w odzieży i muzyce są wiodącymi wskaźnikami skłonności politycznych.

Źródło: www.nytimes.com

Oficjalny sklep Janusza Korwin-Mikkego

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Tematy komentarzy
1 Odpowiedzi w wątku
0 Obserwujący
 
Najpopularniejszy komentarz
Najgorętszy wątek
2 Autorzy komentarzy
sinceritasSiemek Ostatni autorzy komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Siemek
Gość
Siemek

Warto by było to wykorzystać – a polska prawica – zwolennicy Korwina czego słuchają? Wie Pan, Panie Januszu?

sinceritas
Gość
sinceritas

Polska prawica goli się na łyso, chodzi w dresie i słucha hip hopu, gangsta rapu i innego gówna pochodzącego od murzyńskiej hołoty i sprowadzonego przez konserwatystę Liroya.