fbpx

INFO: Południowoafrykański gigant ubezpieczeniowy Old Mutual przyznał, że zainwestował w przedsiębiorstwo wydające gazetę "Zimbabwe Herald", tubę propagandową JE Roberta Mugabego, prezydenta Zimbabwe.

Old Mutual ma 19% wydawnictwa i jest jego największym prywatnym udziałowcem. Nie zamierza rezygnować z tej inwestycji, pochodzącej jeszcze z czasów przed niepodległością Zimbabwe.

Organizacje pozarządowe i związki zawodowe z RPA nawołują firmę, by przestała wspierać propagandę prezydenta Mugabego.

Źródło: busrep.co.za

Opracował: Karol Nowacki

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x