Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Audio/Video
Konkurs
Konkurs MAGISTER PAFERE
III edycja konkursu na najlepsze prace magisterskie z dziedziny ekonomii
Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

20-06-2010 22:39:00

Janusz Korwin-Mikke po wynikach wyborów


Janusz Korwin-Mikke po wynikach wyborów


Oglądano : 21129

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Komentarze

  • 20-06-2010 22:49:45 | odpowiedz
    Smutne, że musimy czekać na kryzys, żeby ludzie w końcu coś zrozumieli... Powinni wtedy podziękować mediom, że tak im skutecznie wyprały mózgi..
    • 21-06-2010 17:19:28 | odpowiedz
      Pan Janusz to fighter jak wiele razy podkreślał, więc teraz musi nam się udzielić jego "żądza krwi", pamiętajmy że MY nie mamy prawa popadać w kryzys, gdyż kiedy upadnie jedyna i prawdziwa prawica, socjalizm osiągnie ostateczne stadium i rozleje się po całym świecie.

      Tak więc wytężmy swoje siły by dźwignąć tę ogromną odpowiedzialność jaka spadła na ludzi Polskiej Prawicy. Jesteśmy silni i przyjdzie na Nas czas!
  • 20-06-2010 22:49:58 | odpowiedz
    no 4 miejsce nie jest źle zważywszy ze fanatycy PiS i PO nie przyjmują racjonalnych słów do wiadomości tylko wierzą w to co mówią im ich guru. walczmy z tym dalej.
  • 20-06-2010 22:53:40 | odpowiedz
    Panie Januszu, czwarte miejsce to jest naprawdę niezły wynik biorąc pod uwagę ilość czasu antenowego jaki mieli do dyspozycji tzw. "główni kandydaci". Czasu i pieniędzy. Mądrze poprowadzona kampania do parlamentu i będzie lepiej. Obawiam się jednak, że odtąd będą pana jeszcze bardziej tępić w mediach.
  • 20-06-2010 23:10:35 | odpowiedz
    Czwarte miejsce, dobre miejsce, ale procentów spodziewałem się więcej.
    Obaczym po oficjalnych wynikach.
    Łby do góry, przecież bywało dużo gorzej.
  • 20-06-2010 23:11:42 | odpowiedz
    O maly wlos, a bylby Pan na 3 miejscu, a to juz jak przedmowcy zaznaczyli, calkiem dobra pozycja. Niestety wciaz obrazuje to jakie naiwne mamy spoleczenstwo. Mam cicha nadzieje, ze z biegiem czasu do ludzi w koncu dotrze, ze na piekne oczy i piekna mowe sie nie glosuje. Prawdopdobnie bedzie kryzys,a wtedy moze sobie przypomna o Panu. Zycze wygrania nastepnych wyborow.
    • 20-06-2010 23:38:37 | odpowiedz
      Wierzysz w bajki, Książę, do Polaków nic nie dotrze, poza kryzysem, który ich tak walnie w łeb, że poczują !!!
      Bo Polak mądry po szkodzie - jak się okaże, że wbrew obietnicom i zapewnieniom o świetlanej przyszłości i ciągłym rozwoju, Kowalski nie dostanie emerytury czy nawet wypłaty za pracę w budżetówce i nie będzie miał co do gęby włożyć, to wtedy może się obudzi! MOŻE!!!
      A jak się nie obudzi, to się obudzi w IV Rzeszy albo w muzułmańskiej Europie i wtedy znowu się, niestety, potwierdzi, że Polak i przed i po szkodzie głupi...
      • 21-06-2010 10:02:53 | odpowiedz
        Nie obudzi się. Jak jest kryzys to ludzie lgną albo do tych co zupę dają, albo co zwalają winę na innych, czyli albo znów socjalizm, albo faszyzm. Jedyna szansa byłaby gdybyśmy już teraz byli liczną wyraźnie zarysowaną grupą, z chociaż jakimśtam wpływem i poparciem. Wtedy by się zwrócili w czasie kryzysu w stronę liberalizmu. Na razie taką grupą nie jesteśmy.
        • 23-06-2010 23:07:02 | odpowiedz
          W zasadzie zgadza sie. Mimo wszystko moze jeszcze wciaz za slabo docieramy do ludzi? Za malo pana Janusza widac w TV ? Jak wiadomo media sa potega. Zaloze sie o 1000 dolarow, ze co najmniej 25% wyborcow glosuje na tych ktorych najczesciej widza w TV. I tak jest poprawa - jest jeszcze internet, prywatne stacje telewizyjne, radio. W koncu wynik lepszy od Pawlaak czy Leppera.
        • 23-06-2010 23:10:50 | odpowiedz
          W zasadzie zgadza sie. Mimo wszystko moze jeszcze wciaz za slabo docieramy do ludzi? Za malo pana Janusza widac w TV ? Jak wiadomo media sa potega. Zaloze sie o 1000 dolarow, ze co najmniej 25% wyborcow glosuje na tych, ktorych najczesciej widzi w TV. I tak jest poprawa - jest jeszcze internet, prywatne stacje telewizyjne, radio. W koncu wynik lepszy od Pawlaka czy Leppera.
  • 20-06-2010 23:26:09 | odpowiedz
    Drogi Panie Januszu, jest Pan zbyt inteligentnym człowiekiem żeby zostać prezydentem tego kraju.
    Oddanie głosu na pana powinno być patriotycznym obowiazkiem.
    Smutne jest jak media wyprały ludziom głowy.
    Nie mniej jednak Cieszę się, że był Pan na liście i mogłem z czystym sumieniem oddać głos. Ja oraz rzesza znajomych mi osób.
    Jest Pan wybitny, takie jednostki zawsze maja trudniej w tym ciemnogrodzie. Proszę jednak pamiętać, że coraz więcej ludzi staję się bardziej świadomych otaczajacej ich rzeczywistości i jest dla kogo walczyć.
    Dziękuję za pana siłę i zapał.

    Pozdrawiam.
    • 21-06-2010 00:09:11 | odpowiedz
      Ja przyłączę się do wypowiedzi mojego poprzednika. Jest Pan zbyt dużym kalibrem na polskę. Nie ci ludzie i nie to państwo. Tutaj żyją proste człowieczki, które upychają sobie głowy szitem z TV i kupuja jedzenie z reklamy. Nie potrafią samodzielnie myśleć, aż dziw że potrafią jeszcze samodzielnie oddychać. Przed wyborami mało kto z moich znajomych potrafił się racjonalnie wypowiedzieć dlaczego głosuje i na kogo. Nie mam do nikogo żalu. Poprostu niech robią jak chcą, to ich wybór ich życie ich decyzje ...i ich konsekwencje, które cholera ja też będe musiał ponosić. A może zwyczajnie spie..ę z tego złodziejskiego kraju. Mam głęboki dylemat czy iśc na 2 turę bo obojetnie na kogo zagłosuję to każdy z nich jest tym gorszym złem.
      Będę zaglądał i życze wszystkiego dobrego (oczywiście obowiązkowo idę jutro sprawdzić pisemne wyniki głosowania)
      Mój gos: http://tiny.pl/ht69s
    • 21-06-2010 14:03:54 | odpowiedz
      zgadzam się w 100% ...jestem z Panem Panie Januszu ...Popieram i popierać będę.
      Precz banda czworga !!!
  • 21-06-2010 00:06:05 | odpowiedz
    Ludzie dajcie spokój że 4 miejsce to nie jest wcale tak źle, to świadczy jak naiwnym, nie myślącym narodem jesteśmy, przecież to jak wyrok więzienny, na kolejne 5 lat jesteśmy skazani a jak sie Komorowski i Tusk spalą politycznie to wystawią na wybory swojego przyjaciela Radosława Sikorskiego i Polacy znów na niego zagłosują...porażka jak dla mnie ale dziękuje Panie Januszu za odrobinę nadziei. Dziwne jest to bo na interia.pl była sonda "na kogo zagłosujesz" głos oddało ponad 50tyś ludzi i Pan Janusz zdobył 16 % głosów, więc naprawdę nie rozumiem, jakby sfałszowali wyniki bo dostać 2-3 % a 16%......
    • 21-06-2010 00:13:37 | odpowiedz
      ...wiesz te wyniki internetowe go głosy ludzi:
      a) nieletnich, którzy chcieliby a nie mogą
      b) tych którzy chcieliby ale im się nie chce ruszyc tyłka z domu
      c) często duplikowane lub osób z poza kraju (dlatego w tych sondach ja oddawałem tylko po 1 swoim głosie)

      Wniosek taki: nie wierzyć w sondy internetowe
      • 21-06-2010 00:21:13 | odpowiedz
        Masz rację, jednak w takich internetowych sondach Pan JKM zajmował miejsca 1-3, zdobywając przykładowo nie 16%, a dwa razy więcej (widziałam też 50%, jednak nie wiem ile osób się wypowiedziało).
        • 21-06-2010 00:28:11 | odpowiedz
          zobacz na takiego facebook'a...
          - czy tam był ustawiony przedział wiekowy ? To w zasadzie jedyne źródło w którym można było oddać 1 raz swój głos (czy się mylę?) pomijając osoby które posiadały np. po 2-3 konta, ale to już trudniejsze niż logowanie się z neostrady na sondę gdzie adres IP jest dynamicznie przydielany i za każdym razem inny. Zwróć uwagę jak zasadniczo różnią się wyniki... na razie poczekajmy na oficjalne.
      • 21-06-2010 00:54:50 | odpowiedz
        w tej sondzie na którą sie natknołem nie było zbyt wielkiej opcji aby zagłosować drugi raz, to znaczy jak amsz stałem IP w interneice to zapomnij, jak amsz mienne, to musiałbys wyłączyc neta, wyłaczyc przeglądarke wyczyścic pamięc przegladarki internetowej , i od poczatku właczyc neta masz nowe Ip właczyc przegladarke, znaleźc interie i sonde i oddać 2 raz głos , uwierz mi ze po 5 razach by Ci sie znudziło, a Kaczyńskie czy komorowskie fanów desperatów nie maja aby to zrobić?? tez maja wiec nie mów ze to w wyniku kilkukrotnego oddania głosu, zreszta ktos kto ma lat 16ie to to dla mnie nie logiczne to co piszesz, ta osoba za 2 lata bedzie mogła głosowac, to znaczy wg Twojego toku myslenia że w tej sondzie wszyscy oddali głos ponizej 18ego roku zycia, pomysl logicznie co piszesz.
  • 21-06-2010 00:16:55 | odpowiedz
    To skandal, co wyrabia się w tv na oczach całej Polski. Przed chwilą na TVN24, tuż po ogłoszeniu dotychczasowych wyników kandydatów przez PKW, według których JKM wyprzedził oczywiście Pawlaka, pani prezenterka powtórzyła widzom wyniki, POMIJAJĄC JKM, mówiąc jedynie o bandzie czworga.
    • 21-06-2010 00:33:57 | odpowiedz
      Cóż. Skandal, nie skandal, nie popadajmy w święte oburzenie. Aczkolwiek o paru rzeczach trzeba powiedzieć i je piętnować. Podano informacje o JKM, nawet parusekundowy filmik puszczono. Żałosne - celowe ominięcie czwartego miejsca, by "wskoczyć" na Pawlaka, dopiero potem króciutka wzmianka o JKM, jakby miał ułamek procenta. I te wcześniejsze informacje ze sztabów - zero JKM. Teraz widzę, co się wyprawia w telewizji publicznej. Nawet jak kobiecina czytała wyniki, to zatrzymała się przy JKM, robiąc ostentacyjną pauzę zanim powiedziała w końcu "trzy procent". Jeden z blogerów zaczął mówić o JKM - zaraz redaktorek przerwał mu wypowiedź, by przejść do kolejnego pytania, bo "mało czasu".
      • 21-06-2010 02:34:42 | odpowiedz
        Sądzę, że takie działania wręcz powinny wywoływać oburzenie, choć to przytoczone przeze mnie jest tylko kroplą w oceanie.
        Ja dopiero teraz obłudę mediów, jak się okazuje, nie tylko publicznych.
    • 21-06-2010 00:35:10 | odpowiedz
      Pomyłka z mojej strony. TVN24, przepraszam, nie doczytałem. Niemniej, w TVP1 lepiej nie było, o czym napisałem.
      Pozdrawiam
    • 21-06-2010 15:16:59 | odpowiedz
      Wczoraj byłem na nocce w pracy i cały czas włączone było radio zet(od 22 do 6), przysięgam że ani razu nie usłyszałem o JKM. Najpierw mówiono oczywiście o BK i JK,potem podkreślano sukces Napieralskiego a następnie ... Pawlaka. Można było odnieść wrażenie że innych kandydatów nie było.
  • 21-06-2010 00:55:37 | odpowiedz
    Panie Januszu, to wszystko nie idzie w las, będzie coraz lepiej!
  • 21-06-2010 01:15:36 | odpowiedz
    Nie jestem w stanie sobie nawet wyobrazić, jak bardzo musi być Pan zmęczony, tą piękną walką w imie Naszej sprawy. Jak bardzo zdegustowany upadkiem współczesnego ducha ludzkiego i podatnością maluczkich na manipulacje. Prosze jednak - z pełną mocą tego słowa - niech nie upada Pan na duchu. Są w tym kraju ludzie, którzy potrzebuję Pańskiej wizji jak powietrza. Nie chce po prostu żyć i umrzeć. Niech Pan wciąż maluje nasz "Patrol powstańczy". Nie wiem jak po śmierci spojrzę ojcom w oczy, jeżeli na nim nie zawidnieje.

    Z wyrazami szacunku
    Aleksander
  • 21-06-2010 02:06:47 | odpowiedz
    Panie Januszu, ja z Pana poglądami dokładniej zapoznałem się niedawno. Na wybory poszedłem pierwszy raz, ale głos oddałem z czystym sumieniem. Udało mi się również przedstawić Pana poglądy rodzinie i znajomym, przez co zdobyliśmy kilka dodatkowych krzyżyków. Głosząc to co sami myślimy, a co Pan ubiera w słowa wywołujemy pewnego rodzaju lawinę, która dopiero się rozpędza. Będzie coraz lepiej.
  • 21-06-2010 02:26:59 | odpowiedz
    Panie Januszu przesyłam ukłony. Walka trwa dalej - jesteśmy z Panem. Pozdrawiam Serdecznie.
  • 21-06-2010 02:38:23 | odpowiedz
    Szkoda, przede wszystkim z mojej strony jestem zawiedziony polonia z USA, gdyz wynik pana Janusza byl nizszy niz w Kraju
    Mysle, ze to wynika z nieznajomosci programu kandydata
  • 21-06-2010 02:47:00 | odpowiedz
    Przeczytałem Pana komentarz do wyników (o Mesjaszu i kompromisach) i dodam od siebie to:
    Tak jak faryzeusze, nie rozumieli poselstwa Jezusa nie przyjmując Jego nauki, dobrowolnie zagłębiając się w gęste ciemności; tak ten naród (jakże ślepy, zmanipulowany i nierozumny!) nie rozumie Pańskich słów staczając się w coraz ciemniejsze otchłanie!
    Niestety, wydaje mi się, iż ten kraj nie jest godzien tak wybitnego prezydenta, jakim niewątpliwie Pan by był. Siła mediów..:/
    Mimo wszystko szczerze gratuluję wyniku (kurcze, myślałem, że będzie ok. 5-10%...czyżby elektorat stchórzył?)!!
    Dziękuję również z całego serca, że jest na scenie politycznej osoba, na którą z czystym sumieniem można postawić krzyżyk przy urnie :)
    Proszę się nie smucić i nie poddawać - ja sam wiem jak to jest być nierozumianym i pogardzanym.
    Życzę Panu wytrwałości i wielu łask Bożych!
    Pokój dla wszystkich i pogodnego lata ;)
  • 21-06-2010 03:35:04 | odpowiedz
    Trend poparcia jest rosnący, w tych wyborach wzrósł jeszcze bardziej. Ja patrzę z tej perspektywy i jestem zadowolony. Dziękuję serdecznie Panie Januszu za ogrom sił włożonych, podziwiam Pana. Pozdrawiam.

    PS. Za rok wybory parlamentarne. :-)
  • 21-06-2010 05:37:24 | odpowiedz
    Ma Pan pewną dogodność której nie mają Pańscy rywale. Oni muszą cały czas dbać o to aby nie stracić poparcia. Pan może być pewnym że osoba uświadomiona, która oddała na Pana głos będzie Pana popierać do samego końca.
  • 21-06-2010 07:00:24 | odpowiedz
    Jak zwykle głosowałem na Pana i nadal będę nawet jak sondaże pokażą 0,0000001%, pozdrawiam serdecznie ze Szczecina
  • 21-06-2010 07:57:38 | odpowiedz
    Fakty jakie są, takie są, wnioski natomiat to realne szanse na wprowadzenie partii i na tym się teraz należy skoncentrować.
    • 21-06-2010 12:39:40 | odpowiedz
      dokładnie!jest sporo czasu, ale trzeba go dobrze wykorzystać, za rok duuużo ważniejsze wybory.
  • 21-06-2010 08:51:27 | odpowiedz
    Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, jest nas co najmniej 3x więcej niż armii w Polsce. Tą liczbę należy aktywnie zwiększać. Gdy nadejdzie kryzys poradzimy sobie
  • 21-06-2010 09:16:24 | odpowiedz
    Panie Januszu, niech Pana sztab koniecznie policzy "cenę" jednego głosu, tzn. ile zostało wydane z zebranych pieniędzy na każdego przekonanego wyborcę. To może być bardzo ciekawe, w porównaniu do pajaców utrzymywanych przez nas z podatków.
  • 21-06-2010 09:33:59 | odpowiedz
    Z jednej strony gratulacje, z drugiej mogłby być znacznie lepiej. Głosuję na Pana od dawien dawna ale prawda jest taka, że jesli chce się wygrywać to NIE MOŻNA pominąć podstawowych zasad marketingu! Nie sprzeda się produktu w marnym opakowaniu. Pan niestety z uporem maniaka (świadomie lub nie) kreuje wizerunek oszołoma i radykała. Niestety tak jest Pan postrzegany przez większość wyborców. Ludzie Pana nie rozumieją i się boją. Sam nad tym ubolewam bo stąd ten słaby wynik wyborczy.
    To oczywiście jest również w pewnym sensie Pana plus bo jest Pan jakiś. Odróżnia się na półce lukrowanych produktów wyborczych. Ale jest Pan "produktem" niebezpiecznym.
    W wywiadach z dziennikarzami absolutnie nie zwraca Pan uwagi na ironię ich pytań i zaczepki (służące jedynie wywołaniu sensacji poprzez radykalizację Pana wypowiedzi) skupiając się na jak najdobitniejszym przedstawieniu idiotyzmu istniejącego systemu. Pan myśli i mówi o meritum sprawy, ONI robią z Pana ekstremistę i tania sensację.
    Panie Januszu, niech Pan zatrudni speca od wizerunku i zmieni trochę sposób postrzegania Pana osoby przez wyborców(nie poglądy! Wiem, że ich Pan nie zmieni i za to Pana cenię). Może wystarczy tylko wyciąć elementy dające Panu etykietkę oszołoma? Min. 5% w następnych wyborach murowane! Czego Panu serdecznie życzę.
    • 21-06-2010 10:14:00 | odpowiedz
      Z takimi poglądami, nieważne jak się starać, z każdego zrobią niebezpiecznego (a prawda, niebezpiecznego dla nich) radykała i oszołoma. Nie poradzisz.
      • 21-06-2010 10:52:35 | odpowiedz
        Nie do końca. Ważne jak się sprzedaje. Przykład:
        Bodajże w piątek na onecie cytowane Pana Janusza odnośnie oceny kampanii wyborczej. Podał on przykład, że łatwiej ocenia się z perspektywy czasu mając więcej informacji - przykładem było stwierdzenie, że na obecnie mając wiedzę o II wojnie światowej można ją było wygrać posiadając te same zasoby.
        Oczywiście, że znając dokładnie całą historię wojny można założyć, że nawet małymi zasobami możnaby diametralnie zmienić jej losy.
        Ale co zapamięta przeciętny czytelnik?
        Zakładam, że znakomita większość: Korwin powiedział, że wygrałby II-gą wojnę światową... czyli wariat.
        Niestety - zmuszanie ludzi do myślenia dzisiaj nie popłaca, należy grać na emocjach ale oczywiście umiejętnie.
  • 21-06-2010 10:01:42 | odpowiedz
    Panie Januszu niestety jeszcze nie teraz. Mogę pocieszyć jedynie tym ze ma Pan więcej "świadomych" wyborców niżeli cala ta szajka razem wzięta. Po czym to wnioskuje ? wystarczy popytać znajomych, 8 na 10 glosujacych na Komorowskiego czy tez Kaczyńskiego nie głosowało na nich tylko przeciwko temu drugiemu, dlaczego ? Gra mediów, ręce opadają na ten Ciemnogród zwany Polska, ale będziemy walczyć. Będzie nas coraz więcej.

    pozdrawiam
  • 21-06-2010 11:10:08 | odpowiedz
    Panie Januszu bylem w OKW i zapewniam, że dopilnowałem żeby nie było żadnych przekrętów. Niestety dostał pan tylko 4 głosy z 350 głosujących. Głosowały 4 wsie. I właśnie to jest przyczyna przegranej. WIEŚ. Obserwowałem tych ludzi i byłem załamany. Niektórzy nawet nie potrafili się podpisać, a co tu mówić o znajomości kandydatów. Musieliśmy im tłumaczyć jak wygląda krzyżyk. Tragedia. Nie ma co liczyć na to, że po maglu reżimowej TV jaki przechodzą, zagłosują na pana.
    • 21-06-2010 12:55:09 | odpowiedz
      coś w tym musi być. Mój brat był w jednej z komisji w Szczecinie i Pan Janusz dostał tam około 50 na 900 głosów (czyli około 5,5 %). Różnica jest znacząca.
  • 21-06-2010 11:20:59 | odpowiedz
    Panie Januszu walczmy dalej o wolność, los Polski i jego przyszłość zależy od nas WOLNOŚCIOWCÓW! Pan musi być naszym przewodnikiem!
  • 21-06-2010 11:40:45 | odpowiedz
    Why the long face? Zupełnie nie rozumiem smutnych min - wypowiedzi. To jest sukces! Macie 2,5% czyli około 450 tys zwolenników - i to zdeterminowanych, więc to jest bardzo duży sukces i winniście go wykorzystać, bo z tego można zrobić 40-50tysięczną organizację, liczną jak PO czy PiS. Moja bezpłatna porada.
    1. Pan JKM musi teraz raz jeszcze objechać całą Polskę (spotkania) i organizować struktury w kraju - ale wszyscy musicie mu w tym pomóc, bo ma już 65 lat. Wiele zależy od Waszej aktywności! Wy wszystko organizujecie, a on tylko wpada na godzinkę - czy 2. i tam związujecie struktury. Jeździć pociągami i/lub autem koniecznie z kierowcą!!! by mógł myśleć.
    2. JKM jest przeciwnikiem d***kracji, więc wasze struktury muszą się opierać o inne rozwiązania - np ogłosić JKM monarchą WiPu tak by nie było wojenek wewnątrz partyjnych i walki o miejsce na liście - jak to już miało miejsce. JKM jest sprawdzony, więc mu zaufajcie póki jeszcze go macie. bo nie wiadomo czy i kiedy wyrośnie nowy taki lider.
    3. JKM zawsze mówi, że większość jest głupich. No to przecież jako ten mądry nie może im ubliżać. Niestety, by pozyskać głosy głupich musicie uciec się trochę do fortelu - populizmu. Bolesna prawda. Trzeba oszukać społeczeństwo by mu dogodzić. Nie rezygnując ze swoich wartości, tylko je jakoś ubrać w zjadliwe dla nich opakowanie. Przynajmniej nie antagonizować wszystkich wokoło.
    4. Widać, że media i sondy są przeciwne. Media to też ludzie i w lokalnych wydaniach można zyskać przychylność, a to może się przełożyć czasem na czas antenowy w głównych mediach. Trza próbować wejść tylnymi drzwiami i trochę zejść z tonu z tego radykalizmu, bo to odstrasza te większości. (już widać poprawę do lat poprzednich)
    5. Podobnie z wymową pana JKM - też już jest znacznie lepiej, bo mówi znacznie wyraźniej, ale gdy go dziennikarz wkurzy, to wraca do starego „bełkotu”. - Musi o tym pamiętać, że prowokują go celowo. Jego zadaniem jest KULTURALNIE I WYRAŹNIE przekazać co ma do powiedzenia. Treść zostanie ta sama, ale nie będzie tak antagonizująca dla widzów.
    5. Sondaże - muszą być notorycznie podważane od samego początku, bo one faktycznie sterują końcowym wynikiem, więc trzeba je obnażyć. To musi być krajowa i permanentna kampania, wówczas do następnych wyborów większy procent wyborców będzie świadoma manipulacji. (a na początek potrzeba tylko 5%) to tylko 2 razy tyle co jest.
    6. Połączyć wszystkie środowiska wokoło JKM, ale one muszą się podporządkować, bo inaczej znowu będą rozłamy. Inni pomniejsi liderzy muszą ugiąć nico karku. Jeśli nie chcą, to znaczy, że albo są niemądrzy, bądź celowo zależy im na rozbijaniu. - either way - będą ciężarem, więc lepiej od razu się ich pozbyć.
    Na koniec. Na tej fali niewątpliwego sukcesu należy koniecznie rozbudować struktury w całym kraju i przyjąć pod swoje skrzydła pomniejsze organizacja, a wszystko pod przewodnictwem JKM. Nie ma innego wyjścia, bo demokracja (nawet pośród) mądrych i świadomych musi skończyć się kłótniami i rozłamami. To natura człowieka, więc i demokracji.
    Życzę wytrwałości, bo to ciężka praca, ale może być zwieńczona sukcesem jeszcze w nadchodzących wyb. parlamentarnych, a może już w samorządowych. Powodzenia! sympatyk
  • 21-06-2010 11:52:52 | odpowiedz
    Panie Januszu w 2005 zagłosowało na pana 200 tyś teraz to ponad 400 tyś, czyli jakieś 100% więcej, z ilości niestety nie możemy się jeszcze cieszyć, ale tendencja wyraźna i pozytywna, oby tylko tak dalej. Dziękuje za Pana poświęcenie i ciężka prace. Pozdrawiam
  • 21-06-2010 12:02:45 | odpowiedz
    Ręce mi opadły jak zobaczyłem wyniki. Wydawało się, że ludzie mają dość tych samych pijawek przy korycie, a tu szok - znowu mamy to samo.
    • 21-06-2010 16:30:58 | odpowiedz
      Mam kilku znajomych którzy od dłuższego czasu gadali jakich to złodziei mamy i głupków w rządzie. Przed wczoraj spytałem na kogo głosują: odpowiedzieli że na Napieralskiego....Ręce opadają. Teraz na każdym kanale informacyjnym widać tylko onanizm polityczny lewicy i ogromny sukces grzesia a ludzie się cieszą jaki to pluralizm mamy w kraju.
  • 21-06-2010 13:53:27 | odpowiedz
    http://korwin.tv/
    tu ciekawa strona z potencjałem
  • 21-06-2010 14:28:00 | odpowiedz
    Jak na polityka, którego główną siłą nie jest sztab PUBLIC RELATIONS, tylko jasne, rzeczowe argumenty - wynik jest REWELACYJNY. Społeczeństwo chyba powoli przestaje ufać pustym słowom pięknie wymawianym przez polityków, a zaczyna skupiać się na przesłaniu merytorycznym, którego kontrkandydaci JKM unikają jak ognia, pięknie uśmiechając się do elektoratu.
  • 21-06-2010 16:56:01 | odpowiedz
    Panie Januszu, gratuluję. Przemawiał Pan do rozumu i do ludzi przesiębiorczych, biorących sprawy w swoje ręce, a to według szacunków od 2 do 5% populacji. Teraz albo zacznie Pan przemawiać też do uczuć albo wychowa Pan sobie następcę z charyzmą i medialną werwą.
  • 21-06-2010 19:34:35 | odpowiedz
    No, spodziewałem się na więcej niż 2-3%. Wszyscy których znam głosowały na Pana. A może to sprawka jakiegoś fałszerstwa? Mam nadzieję, że w następnych wyborach będzie lepiej...musi być! Razem damy radę =)
  • 21-06-2010 19:55:41 | odpowiedz
    Jak dla mnie wniosek wyników jest jeden. W przyszłej kampanii należy zamawiać masowo sondaże, w których jest Pan liczącym się przy stole graczem. Tłum to tępa masa, wiedział to Hitler, wiedzą to rządzący u nas. Tylko liberałowie naiwnie wierzą w inteligencję jednostki, co jest szlachetne, ale głupie.
    Pozdrawiam serdecznie
  • 21-06-2010 21:01:27 | odpowiedz
    witam

    to jest smutne
    takie małe przypomnienie rok temu byl kryzys rzad debatowal jak ludza pomagać,wymyslale jakies zapomogi dla tych co maja kredyty(oczywiscie dostali by je najbogatsi)
    teraz przyszla powodz znowu wielka tragiedia ludzi zalalo, jezdza oplakuja zalatwiaja pomoc.
    co to ma byc??
    czy oni cos robia sensownego nie
    tylko staraja sie w media pokazac jacy to sa oni przejeci tym wszystkim...
    i tak do nastepnych wyborów
  • 21-06-2010 21:56:18 | odpowiedz
    No cóż czego można było się spodziewać- to kwestia przede wszystkim posiadanych funduszy na kampanie, które w tym wypadku są mikroskopijne w porównaniu do tego, czym dysponowały 3 główne siły- w lwiej części posiadające pieniądze państwowe (gigantyczne comiesięczne dofinansowania partii będących w sejmie). I chciałbym napisać słowo do krytyków postawy Pana Janusza, jakoby odbierał sobie głosy pewneymi poglądami na temat homosiów czy kobiet- ale jaki sens miało by przemilczenie tego przez JKM? Czy tym samym nie upodobniłby się do tych złodziei, którzy zawsze mówią tylko to, co akurat wygodnie jest powiedzieć by zyskać w sondażach? Ja właśnie dlatego głosowałem na Korwina, że poza jego poglądami, bardzo sobie cenię jego szczerość i bezpardonowość, jeśli nie wygrawa dzięki temu to trudno, ale grunt by postępować słusznie, mówić otwarcie i konkretnie na temat swoich poglądów i idei niezależnie jakie by one nie były i niezależnie od ich konsekwencji. A skoro tak bardzo niektórym przeszkadza zdanie Pana Janusza na pewne tematy to przecież było 9 innych kandydatów którzy robią właśnie to czego oczekujecie- czyli stosują populizm poprzez mówienie tylko tego, co przekłada się pozytywnie na sondaże. Pan Janusz po prostu umie przekazywać nawet te niewygodne prawdy otwarcie i właśnie to go odróżnia od całej reszty złodziei, z których połowa powinna dawno stanąć przed sądem!
  • 21-06-2010 23:54:27 | odpowiedz
    http://www.sadistic.pl/mortal-kombat-wybory-2010-vt43776.htm

    To tak na pocieszenie dla wszystkich zwolenników pana Janusza!
    Dobry wynik, co najmniej(nie liczę sfałszowanych głosów) 500 tyś rodaków chce NORMALNEJ Polski!