Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Wiadomości
Konkurs

Brak aktywnych konkursów

Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

18-03-2017 06:15:00

ZUS nie będzie wypłacać emerytur?

INFO: Politycy PiS deklarują, że osoby, które przepracowały mniej niż 15 lat mogą nie otrzymać żadnych świadczeń - donosi radiozet.pl.

 

ZUS przygotował rekomendacje dotyczące systemu emerytalnego. Jednym z jego głównych założeń jest ograniczenie przyznawania świadczeń związane ze stażem pracy. Zgodnie z założeniami, osoby, które przepracowały mniej niż 15 okresów składkowych, a więc sporadycznie pracowały na etatach, nie otrzymają świadczenia. Rząd tłumaczy, że takie rozwiązanie jest stosowane z powodzeniem w wielu państwach europejskich. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, iż kraje UE stosują w większości znacznie mniejsze wymogi stażowe. We Francji emerytura przysługuje każdemu, kto przepracował chociaż 3 miesiące, natomiast w Wielkiej Brytanii obowiązuje wymóg roku pracy.

PiS tłumaczy, że osoby, które krótko pracowały, płaciły mało składek, a co za tym idzie, ich emerytura byłaby niska, natomiast koszty obsługi przelewów emerytur mogłyby przekroczyć wartość samych świadczeń. Rząd będzie debatował również nad innym rozwiązaniem, zgodnie z którym emerytura przysługiwałaby po 5 latach pracy, pod warunkiem, że przyszły emeryt uzbiera ze składek kwotę w wysokości 1/3 emerytury minimalnej. Decyzje w sprawie funkcjonowania systemu emerytalnego mają zapaść do końca roku.

 

Zobacz także: Rząd szykuje zamach na pieniądze przyszłych emerytów!

 

Źródło: radiozet.pl

Opracował: GK

drukuj

poleć znajomemu

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Komentarze

  • 18-03-2017 07:11:01 | odpowiedz
    Jest obecnie dziwny wyjątek:
    Osoby urodzone przed 1949 nadal muszą mieć 20-letni staż pracy aby dostawać emeryturę.
    Czy to nie jest dyskryminacja starców?
    • 18-03-2017 11:58:43 | odpowiedz
      Uwaga celna, ale niesłuszna.
      Z czasem PiS dowie się o tym i wprowadzi dla wszystkich wymóg 20-letniej pracy na emeryturę.
      I nie będzie dyskryminacji! :-)
  • 18-03-2017 07:39:46 | odpowiedz
    Opracowujący GK - co to - miałeś staż w Wyborczej ???

    ZUS będzie wypłacać emerytury tym którym przysługują wg obowiązujących przepisów /inna inszość to same te "przepisy/
    - a tym którym się emerytura nie należy to jak można im wypłacać emerytury ???
  • 18-03-2017 08:29:46 | odpowiedz
    Znamienne, że przybudówka PiS o nazwie KORWiN protestowała tylko wtedy, gdy PO podnosiła wiek emerytalny, ale nie interesują jej pisowskie pomysły niewypłacania emerytur tym, którzy "tylko" 15 lat płacili składki.
    • 18-03-2017 15:10:57 | odpowiedz
      Protest dotyczył wyłącznie tego, że zmieniano przyszły wiek emerytalny nie osobom które zaczyną pracę ale wszystkim. Powstawał w ten sposób precedens pozwalający władzy na dowolną zmianę w dowolnym momencie dowolnej osobie warunków na jakich odejdzie na emeryturę. A przybudówkami to są partie Gowina i Ziobry - oni biorą w tym "rządzeniu" czynny udział a tym samym odpowiedzialność za skutki.

      I kto powiedział że się nie interesuje?
      • 18-03-2017 18:02:13 | odpowiedz
        Ta zmiana też ma nie dotyczyć osób, które zaczynają pracę, ale wszystkich.
        • 19-03-2017 23:44:40 | odpowiedz
          I taki sam powinien być "protest" - nie tylko Korwina zresztą. Że się Korwin nie wypowiedział (jeszcze) to nie znaczy że taki rozbój popiera. Inna sprawa, że kiedyś kasy i tak zabraknie, i to dla większości emerytów, ale na ten czas jest jeszcze sprawdzony sposób: drukarnia PWPW - dodrukuje się banknotów i będzie gites.
    • 18-03-2017 19:49:29 | odpowiedz
      Za bardzo jestesmy zajeci odrywaniem twego ryja od koryta :)
      • 18-03-2017 19:59:02 | odpowiedz
        Jacy "my"? Aha, Ty i PiS? :D Dzięki, właśnie potwierdziłeś, że jesteś pisowskim popychlem - co od dawna powtarzam.
        • 18-03-2017 23:27:52 | odpowiedz
          Uparcie (acz niesłusznie) wmawiasz korwinistom poparcie dla PiS, a nie zauważasz, że to Ty jesteś ich zwolennikiem; aż dziwne, że się jeszcze do nich nie zapisałeś.

          Czy jesteś np. za prywatyzacją szkół i zniesieniem przymusu szkolnego? Nie?
          PiS też nie.

          Czyż to nie Ty napisałeś na temat istnienia państwowych przedsiębiorstw (aby podkreślić, że w opozycji do korwinistów, nie jesteś fanatycznym "doktrynerem" liberalizmu), że w przeciwieństwie do mnie, nie uważasz, "że wszystko, co państwowe, to od razu złe"?
          PiS też tak nie uważa i zgodnie z Twoim antydoktrynerstwem będzie własność prywatną przekształcał w "nie od razu złą".

          Obowiązek "ubezpieczeń społecznych" też Ci nie przeszkadza, a czy słyszałeś, żeby PiS miał go zamiar znieść?

          Jak widzisz, premier Szydło i prezydent Duda z uwagą wsłu c h u ją się w poglądy swoich wyborców, również tych nie do końca świadomych :-D
          • 19-03-2017 00:48:46 | odpowiedz
            Usiłujesz przywalić, ale walisz w samego siebie.

            Nigdy nie pisałem, że jestem przeciwnikiem zniesienia przymusu szkolnego. Popieram finansowanie nauk podstawowych, jeżeli o to Ci chodzi. A państwowe przedsiębiorstwa? Niby jakie? Nie popieram prowadzenia przez państwo żadnej działalności gospodarczej, nie wiem o czym Ty piszesz. O ubezpieczeniach społecznych też nie przypominam sobie żadnej dyskusji, nie wiem na jakiej podstawie przypisujesz mi takie czy inne zdanie. Nie mam ochoty wdawać się w dyskusje z Twoimi projekcjami, zacznij czytać ze zrozumieniem.

            Tym nie mniej abstrahując od tych wszystkich przeinaczeń - nawet gdyby ich nie było, to Twój "argument" jest potwornie tępy i pisząc takie rzeczy wystawiasz fatalne świadectwo swojej logice. Idąc Twoim tropem, tak samo mógłbym Tobie napisać: czy popierasz wprowadzenie opłat za oddychanie? Platforma też nie popiera - jesteś więc wyborcą PO, tylko nieświadomym. Czy teraz widzisz, jak denne było Twoje rozumowanie? Mam nadzieję, że Ty takie farmazony piszesz tylko na potrzeby dyskusji - bo jeżeli myślisz w ten sposób naprawdę, to bardzo Ci współczuję.

            Oczywiście mam rację pisząc, że KORWiN to przybudówka PiS i trzeba być ślepcem, żeby tego nie widzieć. Ostatnio pan Sommer był łaskaw wytłumaczyć owieczkom, dlaczego kochacie PiS, nazywając obecny stan "taktycznym sojuszem". Poczytaj jak myślą działacze otumanieni przez pisowskiego kreta Wiplera, wydźwięk jest w skrócie taki: "nie będziemy przeszkadzać PiS w zawłaszczaniu państwa, niech sobie robią co chcą, dopiero jak już wszystko sobie podporządkują, zaczniemy walczyć o nasze postulaty". Że co??? Nikt normalny nie byłby tak naiwny, to jest po prostu krecia robota. KORWiN to wróg liberalizmu, opcja pisowska nastawiona na rozbijanie wolnorynkowego skrzydła opozycji wobec Kaczyńskiego. Każdy, komu zależy na wolnym rynku, powinien zwalczać pisowską przybudówkę o nazwie KORWiN. Im szybciej to zrozumiesz, tym szybciej przestaniesz działać na szkodę swoich własnych interesów.
            http://wolnosc24.pl/2017/02/12/wolnosciowa-zaczna-walczycz-pis-ale-jeszcze-nie-teraz/
            • 19-03-2017 01:52:09 | odpowiedz
              Twój najlepszy, żelazny argument w każdej dyskusji:
              "Oczywiście mam rację".
              :-D

              Nawiązując dalej do Twojej, w Twoim mniemaniu nie-aż-tak-fatalnej logiki:

              1. Nie widzisz sprzeczności między zniesieniem przymusu szkolnego a "finansowaniem nauk podstawowych"? Jak rozumiem: przez państwo? Jest to pierwsza i nie ostatnia sprzeczność w Twoich rozumowaniach.

              2. "Nie popieram prowadzenia przez państwo żadnej działalności gospodarczej" - brawo! Nasze wieloletnie dyskusje przynoszą pewne efekty, nie zawsze tak pisałeś, ale dobrze, że już jesteś przeciwnikiem prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo.

              3. Nigdy nie przypominasz sobie dyskusji, kiedy to dla Ciebie niewygodne, ale w takim razie określ się teraz: jesteś za rozwiązaniem ZUSu i zniesieniem obowiązku "ubezpieczeń społecznych" - tak czy nie?

              4. Nie ma (jeszcze!) opłat za oddychanie, a wymienione przeze mnie elementy rzeczywistości politycznej jak najbardziej istnieją i tylko Korwin się im sprzeciwia.

              5. Pytanie - kto niby jest reprezentantem "wolnorynkowego skrzydła opozycji wobec Kaczyńskiego"?

              Przeczytałem ten artykuł i choć nie wiem, jaka taktyka jest najlepsza, to na pewno nie jest nią poparcie dla kogokolwiek innego poza Korwinem, bo poza nim nie istnieje żadne inne "wolnorynkowe skrzydło opozycji wobec Kaczyńskiego".
              • 19-03-2017 03:15:22 | odpowiedz
                1. Jaka znowu sprzeczność? Propozycja: zacznij może odróżniać edukację od nauki, czyli szkoły od uczelni czy ośrodków badawczych...

                2. Piszę to od zawsze. Znajdź mi choć jedną rozmowę, w której pisałem, że państwo ma prowadzić DG. Jak stawiasz zarzut, to poprzyj go faktami, inaczej jesteś niepoważny.

                3. Można pogadać o sensownych pomysłach, ale "rozwiązanie ZUSu" nie brzmi jak dobrze przemyślany plan. Jakieś konkrety? Jak chcesz mi zrekompensować wszystkie składki które od lat wpłacam? Bo w ZUSie tych pieniędzy najzwyczajniej nie ma. A jeśli chcesz napisać "z prywatyzacji" to poproszę o rozsądną kalkulację - bo o ile mi wiadomo, jeszcze nigdy przez 27 lat żaden korwinista niczego nie policzył i nie poparł liczbami i nigdzie nie są dostępne żadne Wasze analizy. Jak na partię ludzi o największym IQ we wszechświecie, macie wyjątkowo mizerne przygotowanie merytoryczne.

                4. Oczywiście nie zrozumiałeś. Każda partia sprzeciwia się pomysłowi opłat za oddychanie. Dlatego Twój głupi argument, że popieranie czegoś, co popiera ileś innych osób, wskazuje na poparcie jednej z konkretnych partii... jest zwyczajnie głupi. I tyle.

                5. Każdy jest dzisiaj bardziej wolnorynkowy, niż PiS, może z wyjątkiem Razem, ale oni nie mają znaczenia. Zadaniem dywersantów takich jak KORWiN jest obrzydzanie ludziom, którzy z powodu liberalizmu i tak nie zagłosują na PiS, wszystkich alternatyw wobec PiS - na przykład tak, by głosowali na śmieszną partię prowadzoną przez kolesia, który raz za razem jakimś kretynizmem o kobietach czy niepełnosprawnych znowu się pogrąży i nigdy nie będzie poważnym zagrożeniem. Książkowe divide et impera, zrozum to w końcu. Obiektywnie, dla liberała, Tusk, Petru, Balcerowicz, czy nawet Miller, są i byli ZNACZNIE lepsi, niż Kaczyński. Nie mówię, że są to ultraliberałowie czy "prawdziwi" liberałowie jeśli tak wolisz - oczywiście, że nie, ale są lepsi. Tym nie mniej w środowisku korwinistów, są to ludzie znacznie bardziej opluwani, niż Kaczyński. Bo taki też był cel, zadanie wykonane. Ty masz głosować na klauna i nie przeszkadzać w budowie lewackiego państwa. Taki myk - myślisz, że wspierasz wolny rynek, a tak naprawdę umacniasz PRL-bis. Ty jesteś zadowolony z siebie, że "nie popierasz PO", a Kaczor jest zadowolony, że torujesz mu drogę. Mozolna krecia robota Wiplera i innych najbardziej opłaciła się Kaczyńskiemu przy wyborach prezydenckich - wyborcy Korwina byli języczkiem u wagi i przeważyli szalę na rzecz monowładzy. Poczekaj, za chwilę sądy będą pisowskie i będą tak samo obiektywne jak prokuratura czy TK, potem zaczną majstrować przy ordynacji i będziesz z tym gównem żył do usranej śmierci. Ale jasne, głosuj sobie na swoich idoli i miej poczucie, że pomagasz :)
                • 19-03-2017 14:46:31 | odpowiedz
                  1. Odróżniam edukację od nauki, to Ty na uwagę o edukacji odpowiedziałeś o finansowaniu nauki, co też jest sprzeczne z tym, żeby państwo nie prowadziło DG (i szkodliwe dla samej nauki), ale i w każdej dyskusji o edukacji krytykujesz prywatną, za to chwalisz, a co najmniej akceptujesz państwową:

                  "Zmartwię Cię, ale prawda jest taka, że pieszczoszki z prywatnych szkół radzą sobie znacznie gorzej w życiu, niż dzieciaki z charakterem kutym w ogniu beznadziejnych państwowych szkół."

                  2. W wielu dyskusjach nie miałeś nic przeciwko istnieniu państwowych firm, ale odpowiedz teraz: czy jesteś za prywatyzacją WSZYSTKICH pozostałych przedsiębiorstw państwowych, wliczając GPW, KGHM, LOT, PKO, PKP, PKS, pocztę, szkoły, uczelnie, kliniki itd?

                  3. Jednym z konkretów jest choćby plan Michalkiewicza, o którym już tu kiedyś dyskutowaliśmy, można by też sprywatyzować to, co opisałem w p.2.
                  Żądasz "rozsądnej kalkulacji" i oskarżasz o "mizerne przygotowanie merytoryczne", ale po pierwsze:
                  ŻADEN z dotychczas panujących rządów nie miał jakichkolwiek kalkulacji kosztów swoich reform nie tylko przed swoim powstaniem, ale nawet przed ich wprowadzeniem, po drugie:
                  Dlaczego miałbym obecnym rządom wskazywać, gdzie jeszcze są jakieś pieniądze, skoro wiem, że nie spożytkują oni ich np. w celu zaspokojenia zobowiązań emerytów, za to zapchają nimi powiększaną przez siebie dziurę w i tak już rozbuchanym budżecie, po trzecie:
                  Dzisiejsze wyliczenia będą nieaktualne w momencie, gdy już można będzie przystąpić do ich realizacji i trzeba i tak będzie wszystko przekalkulować od nowa.

                  4. Jednak poparcie dla lewicowych mrzonek jest czymś bardziej konkretnym od Twojego abstrakcyjnego (na razie:-D) opodatkowania oddychania.

                  5. Od lat głosujesz na różnych klaunów, a kiedy już Cię wy...korzystają, to przychodzisz na portal Korwina i skarżysz się... nie, nie na własną naiwność, nie na ich nierzetelność, tylko od klaunów wyzywasz... Korwina! "Bo napisał o Hitlerze". Bardzo dobrze, że przypomina o tym, jak bardzo dzisiejsza lewica jest podobna do jednego ze swoich protoplastów i właśnie dlatego to ich tak boli.
                  • 19-03-2017 22:13:04 | odpowiedz
                    1. Ale ja NIGDY nie napisałem, że popieram "przymus edukacji". Pisałem wyraźnie o swoich wątpliwościach dotyczących prywatyzacji, ale pisałem też kiedyś Tobie, że ogólnie ten temat średnio mnie interesuje i nie mam czasu ani ochoty się jakoś deklarować w tej sprawie. Być może nie jestem "prawdziwym Polakiem" skoro istnieją tematy, w których nie deklaruję pozycji. Jest wiele problemów związanych z prywatyzacją edukacji, których nie dostrzegasz. Jest też wiele problemów z państwową edukacją, które wskazujecie, i ja się z nimi zgadzam.

                    O nauce wspomniałem dlatego, bo Ci się pomerdało - w odróżnieniu od edukacji tutaj mam jasno określone zdanie: warto finansować badania podstawowe. I nie, nauka nie jest działalnością gospodarczą...

                    2. Te co wymieniłeś należy sprywatyzować, z zastrzeżeniem: szkół - tu nie mam zdania, uczelni - nie wszystkich. Kliniki - OK, nie mam z tym problemu, ale to raczej nierealny postulat, jeżeli chciałbyś utrzymać się przy władzy. Prywatyzacja szpitali to delikatny temat, może Cię zmieść z powierzchni i w konsekwencji utrwalić socjalizm. Więc prywatyzuj, ale z głową.

                    3. Dużo słów, a konkretu nadal brak. I tak od 27 lat. A potem wielkie zdziwienie, że nikt Was nie traktuje poważnie, bo każdy rozsądny, nawet podzielając niektóre Wasze poglądy, uważa (słusznie) że obiecujecie gruszki na wierzbie na podstawie szacunków z kapelusza.

                    4. Błąd logiczny pozostaje błędem logicznym, to była tylko przejaskrawiona ilustracja po to, byś ją zrozumiał. Jak nie rozumiesz, to Twoja strata - nie moja.

                    5. Spróbuj, tak nie angażując emocji i osobistych ambicji, zadać sobie proste pytanie, co wolisz:
                    a) więcej wolnego rynku,
                    b) mniej wolnego rynku?

                    Głos na KORWiN to (niezamierzony, ale jednak) wybór b).
                    Głos na każdego innego niż PiS i RAZEM, to wybór a).

                    Nie chcę i nie mogę za bardzo na ten temat się rozwodzić, zabrzmię jak Kaczyński i możesz mi nie ufać, ale tak się składa że mam wiedzę na różne tematy i zapewniam Cię, że tak skorumpowanej i niekompetentnej władzy, jaka jest obecnie, to nie było w Polsce od 1989 roku nigdy. Tak, wiem - wszyscy kradną i korumpują. Ale jeszcze nigdy tak, jak obecnie. Szlag by Cię trafił gdybyś wiedział, ile Twoich pieniędzy idzie na utrzymywanie wysokiego poparcia dla PiS.
                    • 20-03-2017 00:11:46 | odpowiedz
                      1. Nie twierdzę, że każdy prawdziwy Polak musi mieć wyrobiony pogląd na wszystko, ale akurat w sprawie edukacji jest to dla mnie oczywiste, że jeśli jest prywatna i DOBROWOLNA, to każdy liberał powinien za nią optować, a państwowa i przymusowa jest jednym z rodzajów kradzieży i na pewno jednym z postulatów Manifestu Komunistycznego Marksa i Engelsa.

                      Nauka po pierwsze może być DG, po drugie finansowanie z wielu źródeł zapewnia większe prawdopodobieństwo jej rzetelności, a monopolizacja przez aparat państwowy, który ma przecież swoje interesy, prowadzi np. do łysenkizmu, "centralizmu demokratycznego", czy niepopartej żadnymi wynikami badań ideologii gender na uniwersytetach.

                      2. Jeśli już miałbym rządzić, to nie po to, żeby "utrzymać się przy władzy", tylko żeby rządzić sprawiedliwie, więc gdyby zachodziła taka niemożność, to wolałbym ustąpić niż kraść.

                      3. Twoje żądania "konkretów" w/s ZUS są bez sensu, bo oprócz powodów wymienionych wyżej, w porównaniu z innymi propozycjami, które ten system chcą utrzymać, czyli: nadal ZMUSZAĆ ludzi do płacenia składki i nadal ich oszukiwać, że są tam jakieś pieniądze, to jest jedyny projekt, który chce ten węzeł gordyjski przeciąć. Konsekwencje są troszkę bolesne, ale konsekwencje wszystkich pozostałych są jeszcze boleśniejsze, a koszty jeszcze wyższe, więc po co Ci szczegółowe wyliczenia, skoro z góry zakładamy, że wydamy mniej?

                      Jeszcze jeden pomysł jest taki (mój), żeby wchodzących na rynek pracy uwolnić od tego przymusu, a pozostałym wypłacić z budżetu, który docelowo mógłby być 4 razy mniejszy (czyli obciążenia podatkowe też 4 x mniejsze), ale do czasu osiągnięcia takiej sytuacji, żeby był był mniejszy np. o 1/4.
                      Ale, jak wspominałem, jest to dzielenie skóry na wciąż jeszcze żyjącym niedźwiedziu.

                      4. Moje rozumowanie jest analogiczne do Twojego, a właściwie Ty masz więcej cech wspólnych z PiS niż większość korwinistów.

                      5. Nie angażuję osobistych emocji do tych rozważań, bo widzę efekty polityki PiS, które tak niewiele różnią się od efektów polityki poprzedników, że używam tej cierpliwości, której nauczyłem się obserwując poprzednie rządy.

                      To raczej Twoje emocje udaje się rozhuśtywać tym, którzy taki mają cel.
  • 18-03-2017 13:59:22 | odpowiedz
    A dlaczego od wyliczonej (niewielkiej) emerytury po mniej, niż 15 latach okresu składkowego nie odliczyć kosztów obsługi konta? Dopiero jeśli wypadnie debet - nie wypłacać. A tak, wygląda, że rząd za wszelką cenę chce kogoś okraść.
    • 18-03-2017 17:44:54 | odpowiedz
      "Że rząd za wszelką cenę chce kogoś okraść" to wygląda z samego faktu, że "składka" ZUS jest przymusowa.
    • 18-03-2017 19:37:15 | odpowiedz
      Nie pamięta Pan hasła Korwina:
      "Nie kradnij, rząd nie lubi konkurencji"?
      O, cytat w sam raz do umieszczenia w GW (skoro zamieszczają Kisiela)?
  • 18-03-2017 15:02:47 | odpowiedz
    Jak tak dalej pójdziek którymś z kolejnych kroków będzie wypłacanie emerytury po 75 latach wyrobku. Jak POwiacy przesuwali pieniądze z OFE do ZUS ale z zachowaniem WSZYSTKICH wynikających ze składek zobowiązań wobec płatników to był krzyk "złodzieje". To jak nazwać fakt przejęcia składek z 15 lat OBOWIĄZKOWEGO ich płacenia? Póki co nie ma mowy o ŻADNYCH rekompensatach!! Po prostu zap...olą ludziom ich kasę i spoko. Luzik. Deszczyk pada.

    Jedyny dopuszczalny sposób to oddanie wszystkim takim osobom wszystkich wpłaconych składek zrewaloryzowanych i z odsetkami, inaczej to jest skandal na miarę komunistycznej denominacji z lat 50tych tylko bardziej bezczelny.
  • 20-03-2017 00:05:35 | odpowiedz
    Jeszcze drobiazg: "umowa" emerytalna z państwem zawsze była przymusowa, ale teraz można przynajmniej (jeszcze) zapakować paszport w troki i wiać. Normalny człowiek, wiedząc że będzie MUSIAŁ odkładać przez 16 lat i MOŻE nabędzie prawo do emerytury (jak będzie kasa), a może i nie (jak kasy nie będzie to mu się przesunie te 16cie do 20tu albo wcale nie da) NIGDY takiej umowy nie zawrze. Jeśli "demokratyczna" większość uchwali taki bandytyzm to z jednej strony albo powstaną obozy koncentracyjne dla przeciwników (bo tylu ich będzie) albo wszyscy nie PiSmeni wyjadą. Z drugiej strony można jeszcze pogonić PiSmenów od koryta (jak się inaczej nie da to siłą) - w końcu dlaczego większość ma wyjeżdżać?

Poczytaj również

  • Wipler miał rację! | 23-06-2017 12:30:00

    INFO: Gigantyczne nieprawidłowości w Polskiej Agencji Kosmicznej!

  • Służby specjalne pomagały aferzystom z Amber Gold? | 23-06-2017 06:15:00

    OPINIA: Pomoc służb specjalnych była nieodzownym warunkiem powodzenia operacji oszukania 19 tys. obywateli - pisze na Facebooku WCz. Tomasz Rzymkowski, poseł Kukiz`15 i członek komisji śledczej ds. Amber Gold.

  • UE i Kuba będą wspólnie walczyć o prawa gejów i lesbijek | 22-06-2017 18:30:00

    INFO: Europosłowie w Komisji Spraw Zagranicznych przyjęli projekt rezolucji dotyczącej współpracy z Kubą. UE i Kuba będą ramię w ramię walczyć o prawa gejów i lesbijek. Razem będą również stawiać czoła migracji, terroryzmowi i zmianom klimatycznym.

  • To ekoterroryści zaszkodzili Puszczy Białowieskiej! | 22-06-2017 12:30:00

    INFO: Sprzeciw ekologów wobec wycinki pierwszych 29 drzew zajętych przez kornika uśmiercił 834 tys. drzew i zamienia w cmentarzysko kolejne hektary lasu w Puszczy Białowieskiej - podaje naTemat.pl.

  • Wolność przeciwko podwyżkom akcyzy | 22-06-2017 06:15:00

    INFO: Podczas briefingu prasowego w Sejmie przedstawiciele partii Wolność skrytykowali plany rządu dotyczące kolejnych podwyżek podatków, tym razem akcyzy na piwo i e-papierosy.

  • Bruksela dowali kierowcom! | 21-06-2017 18:30:00

    FUTURO: Unia Europejska chce, by od 2025 r. autostrady były płatne we wszystkich krajach członkowskich. Za przejazdy płacić będą kierowcy samochodów osobowych, dostawczych, także tzw. zeroemisyjnych.

  • Resort zdrowia chce wyższych cen piwa! | 21-06-2017 12:30:00

    INFO: Zdaniem Ministerstwa Zdrowia, alkohol jest tani i zbyt łatwo dostępny. Resort chce to zmienić - podaje se.pl.

  • Nauka nie potwierdza poglądów KE ws. klimatu | 21-06-2017 06:15:00

    OPINIA: WDost. prof. Krystian Probierz, geolog i senator PiS, wyśmiał politykę klimatyczną UE - donosi portal nettg.pl.

  • Tak wyprowadzano pieniądze ze spółek energetycznych za PO | 20-06-2017 18:30:00

    INFO: CBA jest na tropie lewych transakcji w spółkach branży energetycznej - podaje gf24.pl.

  • Za PO pozorowano walkę z mafią VAT-owską! | 20-06-2017 12:30:00

    INFO: Za rządów PO-PSL pozorowano walkę z mafią VAT-owską - podaje dorzeczy.pl.

  • Ważna decyzja EBC! | 20-06-2017 06:15:00

    INFO: Europejski Bank Centralny podjął historyczną decyzję.

  • Korwin wyjaśnia, jak nie popierać terrorystów | 19-06-2017 17:00:00

    OPINIA: Podczas briefingu prasowego w Sejmie CEP Janusz Korwin-Mikke, prezes Wolności, nawiązał do tematu ataków terrorystycznych, których liczba w Europie gwałtownie rośnie.

  • Zielona energia może dobić niemiecką gospodarkę! | 19-06-2017 12:30:00

    INFO: Niemcy płacą coraz wyższe rachunki za energię elektryczną, a wszystko przez dopłaty do energii wiatrowej i słonecznej - informuje nettg.pl.

  • Integracja nie jest możliwa | 19-06-2017 06:15:00

    OPINIA: P. Wojciech Kempa, redaktor naczelny magazynu „Magna Polonia”, który w kwietniu br. odwiedził Syrię, wytyka kłamstwo unijnym elitom, twierdzącym, że możliwa jest integracja muzułmanów w europejskich społeczeństwach.

  • Polska wywołała irytację Niemców poprzez samodzielną politykę energetyczną | 18-06-2017 15:15:00

    OPINIA: To nie sprzeciw wobec przyjmowania imigrantów, lecz samodzielna polityka energetyczna prowadzona przez Polskę irytuje Niemcy - twierdzi CEP Zbigniew Kuźmiuk, europoseł PiS.