Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Wiadomości
Konkurs

Brak aktywnych konkursów

Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

21-02-2018 06:15:00

Winnicki: Żydzi powinni przestać kłamać

OPINIA: Trzeba jasno powiedzieć: Żydzi przeproście i Żydzi przestańcie kłamać - powiedział na antenie Polsat News WCz. Robert Winnicki, prezes Ruchu Narodowego.

 

Zdaniem p. Winnickiego, w sprawie Izraela "obóz rządowy biega trochę jak kurczak bez głowy". 

- Rozdrapujemy, że Morawiecki coś niezręcznie powiedział, a od kilku tygodni trwa jednoznaczna jazda po Polsce na arenie międzynarodowej ze strony Izraela i środowisk żydowskich i my teraz mamy się kajać? - pytał.

Zdaniem posła "to Żydzi powinni zacząć przepraszać i powinni przestać kłamać".

- Za antypolskie kłamstwa o obozach, które szerzą się w Izraelu, za kłamstwa, że Polacy, jako naród, są współsprawcami Holokaustu - przekonywał p. Winnicki.

 

Zobacz także: Winnicki ujawnił odpowiedź MSZ ws. żydowskich roszczeń

 

Źródło: polsatnews.pl

Opracował: GK

drukuj

poleć znajomemu

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Komentarze

  • 21-02-2018 08:40:08 | odpowiedz
    gdzie niby Żydzi skłamali, panie narodowy-socjalisto?
    • 21-02-2018 09:49:59 | odpowiedz
      Ronen Bergman-Pinokio

      Pan Ronen Bergman jest wyznania,
      Co finansowym zwać się skłania.
      Narodowości tej prawniczej
      Przypada rola, że dziewiczej
      Nigdy nie traci ona cnoty...
      Jak Polin drzeć z nią śmie wciąż koty?!

      Matka Bergmana "pięciolatką
      Będąc, ministra edukacji
      Miała nagrodę..." Wszystko gładko!
      I "...podczas nazi-okupacji
      W mróz grzebiąc ojca, od Polaków
      Do lasu zwiała." Co do znaków:

      Bankierska wiara vel prawniczy
      Naród na przeprosiny liczy.
      A przeprosiny to pieniądze...
      Przeżyła sama w lesie? Sądzę,
      Że znak to! Cud to! Jak Bergmana
      Nos... Przed Pinokiem na kolana!!!
    • 21-02-2018 09:59:44 | odpowiedz
      W Polsce, w Izraelu.. prawie wszędzie kłamali..Ten niby dziennikarz w Monachium też kłamał jak z nut opowiadając swą rzewną bajeczkę opluwającą Polaków, tak jak kłamał Izraelski minister o swej rodzinie.
      • 21-02-2018 11:51:03 | odpowiedz
        że Polacy wydawali Żydów Niemcom, denuncjowali, polowali na nich, zabijali ich, to tez kłamali?
        • 21-02-2018 13:20:17 | odpowiedz
          Według Winnickiego mają przeprosić za to, że o tym pamiętają.
        • 21-02-2018 13:27:29 | odpowiedz
          PÓŁprawda jest najgorszym z kłamstw.

          Tak, byli Polacy-szmalcownicy, ale podziemne państwo polskie ich zabijało. Polacy wydawali też Polaków. I mnóstwo Polaków ocaliło ok.150tys. Żydów, pomimo ryzyka katy śmierci dla siebie i swoich rodzin.
          I POMIMO WYDAWANIA POLAKÓW PRZEZ ŻYDÓW - ZARÓWNO NIEMCOM, JAK I SOWIETOM!

          TAK WYGLĄDA CAŁA PRAWDA.
        • 21-02-2018 15:00:54 | odpowiedz
          Jesli ktoś miesza kłamstwa i prawdy to KŁAMIE.
          Nikt w Polsce nie zaprzecza że BYLI wśród Polaków przestępcy,że BYLI wśród Żydów przestępcy. Tylko że żydzi swych przestępców usprawiedliwiają i uniewinniali,a Polacy swych potępiają i karali.
          U Polaka wydanie swej rodziny by ratować swe życie to największa podłość jaką może Polak zrobić, dla Żyda w Izraelu to powód do uniewinnienia.
          Niektórzy Polacy wydawali Żydów by ratować swe rodziny przed represjami, przed rozstrzelaniem, bo rozstrzelanie groziło za NIE DONIESIENIE że się wie gdzie Żyd się ukrywa, a my ich za to POTĘPIAMY. Niektórzy Żydzi wydawali Żydów tysiącami i mają doskonałą wg Żydów wymówkę - ratowali swe życie.
          Poznaj Prawdę to może ONA cię ze ślepej nienawiści wyzwoli.
          • 21-02-2018 17:59:56 | odpowiedz
            "U Polaka wydanie swej rodziny by ratować swe życie to największa podłość jaką może Polak zrobić, dla Żyda w Izraelu to powód do uniewinnienia."

            Trochę żałośnie wyglądają takie wpisy pisane przez osobę, która nigdy w życiu nie znalazła się w takiej sytuacji jak Żydzi w okupowanej Polsce, ale OK, przyjęliśmy do wiadomości, że bardzo dzielny z Ciebie bohater. Wracając do realiów, naprawdę nie trzeba daleko szukać, żeby znaleźć przykłady, w których jeden Polak sprzedawał drugiego żeby siebie ratować, nawet bliskiego, to jest normalna ludzka chęć przetrwania testowana do granic wytrzymałości, nie wiem po co mieszasz do tego kryteria etniczne, robiąc to zdradzasz jednak bardzo mały rozumek.
            • 21-02-2018 22:31:54 | odpowiedz
              To nie o to chodzi jak ja bym się zachował. Chodzi o to, że GDYBYM wydał rodzinę, NIKT w POLSCE by mnie nie usprawiedliwił. Byłbym zhańbiony i skazany.
              Tymczasem gdy Żyd oświadczy że wydał rodzinę by ratować życie z izraelskiego sądu wychodzi wolny. I poucza Polaków że zbyt mało zrobili dla ratowania Żydów.
              Nikt nie twierdzi że wśród Polaków nie było szubrawców.
              Lecz chodzi o to że w Polsce każdy kto wiedział gdzie jest Żyd i nie doniósł ryzykował życiem swym i swej rodziny. I setki tysięcy ryzykowały. Każdy kto ukrywał Żyda ryzykował życie swej rodziny i swoje a często i życiem sąsiadów. I tysiące ryzykowały. Kto ich wydawał jest w Polsce potępiony. Potrafisz to zrozumieć?
              Tymczasem żydowskie Judenraty wydawały swych ziomków, złapani "na mieście" Żydzi wydawali swych dobroczyńców na śmierć, a teraz ich potomkowie PLUJĄ na swych wybawicieli.
              Jak się tak bali Polaków powinni się u tych dobrych Niemców schronić.
              • 21-02-2018 23:20:56 | odpowiedz
                Gdybyś wydał rodzinę w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia, to nie byłbyś w Polsce ani "zhańbiony", ani "skazany", tylko byłaby to sprawa "kontrowersyjna", w której byłyby podzielone zdania. Część Polaków uznałaby, że postąpiłeś niehonorowo, a część byłaby wyrozumiała. Powiem więcej. To samo by się stało, gdyby Twoją postawę oceniali Żydzi, Niemcy, czy Chińczycy. Popełniasz zasadniczy błąd dokonując projekcji własnych wyobrażeń na całe narody i pisząc, (w dodatku z caps lockiem), że NIKT w Polsce by Ciebie nie usprawiedliwił. Nie znasz się na ludziach, jeśli tak myślisz. Naród to nie jest jeden człowiek, stanowią go różni ludzie. Ja też mogę sobie z capsem teoretyzować, że np. NIKT w Polsce nie usprawiedliwi zdrady własnej armii przez żołnierza, ale jednak sprawa Kuklińskiego jest nadal tak samo "kontrowersyjna" jak była, i nadal były i będą różne oceny.

                Zapewniam Cię, że potrafię zrozumieć, że wielu Polaków pomagało Żydom, o czym wiem z pierwszej ręki, bo w mojej rodzinie uratowano kilku. I wiem również z pierwszej ręki, że Żydów nie ukrywano tylko przed Niemcami - bo oni ich za dobrze nie odróżniali od Polaków. Ich ukrywano przed Niemcami i Polakami, o czym również wiem dość dobrze, bo także z pierwszej ręki znam przykłady, gdy się nie udało, z powodu "uprzejmie donoszę do gestapo". I taka jest prawda. Potrafisz to zrozumieć?

                Jak to w ogóle sobie tłumaczysz, jeśli Polacy tak masowo i wspaniale pomagali Żydom, to dlaczego - jak twierdzisz - potomkowie tych Żydów chcą swoich wspaniałomyślnych wybawców oczerniać? Dobrze się zastanów nad odpowiedzią na to pytanie, bo nie spodziewam się niczego mądrzejszego niż "bo są pazernymi wstrętnymi parchami, podludźmi" itp. ale może mnie zaskoczysz?

                PS. dla Twojej wiadomości, na wsiach były też i takie przypadki, że Żydzi płacili Niemcom łapówki za ochronę przed Polakami. To była wojna, prawo dżungli, a pieniądze zawsze czynią cuda.
                • 22-02-2018 15:00:30 | odpowiedz
                  Akcje "uprzejmie donoszę do gestapo" zdarzały się obywatelom Polski, ale właśnie tym z pochodzeniem.

                  Na pytanie:
                  "Jak to w ogóle sobie tłumaczysz, jeśli Polacy tak masowo i wspaniale pomagali Żydom, to dlaczego - jak twierdzisz - potomkowie tych Żydów chcą swoich wspaniałomyślnych wybawców oczerniać?"
                  odpowiedź jest taka, że w grę wchodzą ogromne pieniądze w ramach nielegalnych roszczeń, a tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze, tam skrupułów nie ma, a przynajmniej, jak widać - oni ich nie mają.

                  Ponadto: ci oczerniający w większości nie są wcale potomkami ocalałych, tylko związani z tamtymi więzami plemiennymi, które w świetle tych roszczeń też są wątpliwe, za to finansowo wielce obiecujące.
  • 21-02-2018 13:18:55 | odpowiedz
    Apelować można do konkretnej osoby, albo instytucji, która jest przez kogoś reprezentowana. Takie mówienie "Żydzi przeproście" jest idiotyczne. Nie wiem, czego ten Winnicki oczekuje - że wszyscy Żydzi przyjdą do niego i (go?) przeproszą?

    Niestety szambo wybija coraz bardziej, już nawet "genialny strateg" Kaczyński zaczyna się coraz bardziej wkurwiać skutkami swoich nieroztropnych sojuszy.
    • 21-02-2018 22:37:20 | odpowiedz
      Masz rację, szambo żydowskich kłamstw wybija i nikt już nie wątpi jakimi ta plująca jadem garstka Żydów są polakożercami. Ich pycha zaślepiła tak, Że są ze swej nienawiści do Polaków dumni.
      My wiemy że to tylko mała krzykliwa garstka, ale świat pozna się niebawem na tej garstki kłamstwach.
  • 21-02-2018 13:43:47 | odpowiedz
    Zupełnie nie na temat, ale dobra wiadomość dla KORWiNistów-darwinistów. Proszę o przyjęcie gratulacji. Doszło do kolejnej strzelaniny i ofiar w w szkole w Parkland w USA. Miejmy nadzieję, że tym razem zezwolą na posiadanie broni przez wszystkich, w tym przez nauczycieli i dzieci. Precz z lewactwem. Im więcej masakr, tym lepiej, gdyż wtedy łatwiejszy staje się dostęp do broni.
    • 21-02-2018 14:17:46 | odpowiedz
      Jakieś 2 tygodnie temu czytałem, że w samym roku 2018 (tak, 2018) było wówczas 1800 przypadków zabójstwa z użyciem broni palnej - teraz pewnie liczba ta już przekracza 2 tysiące. Ale to nie jest problem! Problemem korwinizmu jest "islamski terroryzm w Polsce".
      • 21-02-2018 15:04:09 | odpowiedz
        A w tej szkole wolno było mieć broń?
        • 21-02-2018 15:19:22 | odpowiedz
          Nie wolno było. Właśnie może teraz będzie można poluzować restrykcyjne, lewackie prawo do posiadania broni w USA. I będą mogli ją wreszcie nosić nauczyciele i dzieci. Wtedy nie dadzą się zastrzelić. A jak dadzą, to znaczy, że są frajerami. Ich wina.
          • 21-02-2018 22:39:03 | odpowiedz
            Pożyjemy zobaczymy. Tam gdzie wolno mieć broń takich strzelanin nie ma, są tam gdzie broń mogą mieć tylko przestępcy.
            • 22-02-2018 13:15:02 | odpowiedz
              Dokładnie. W USA można mieć broń i nie ma w ogóle strzelanin. Podobnie w Hondurasie, czy Gwatemali. Za to np. w Polsce, gdzie nie wolno posiadać broni, aż strach wyjść na ulicę. Dobrze prawisz.

  • Czy państwo polskie jeszcze istnieje?

    Pytanie nieco przewrotne, ale jak najbardziej zasadne. Oczywiście formalnie, Rzeczpospolita Polska istnieje, ma osobowość prawną i jest legalnym państwem. Jednak od stanu formalnego istotniejszy...
  • 20 kwietnia 2009: Uderzmy na Hiszpanię!

    Zapraszamy do komentowania wpisu dostępnego pod tym linkiem: http://korwin-mikke.blog.onet.pl/
  • Dość gadania! Zróbmy coś!

    Chciałem postawić kwestię tego co można by zrobić poza gadaniem. Na razie tylko słyszę o wspaniałości ustroju jaki ma nastąpić w libertariańsko - monarchistycznej rzeczywistości, ale jakoś tylko...
  • Stocznie i stoczniowcy

    P. Januszu, pamiętam Pańskie wypowiedzi nt. stoczni - że trzeba je zlikwidować, bo jak coś jest nierentowne, to po co trzymać takie coś. A czy Pan wiedział, że stocznie niemieckie są wspierane i...
  • Polacy jako naród nie zdali egzaminu....

    nie wiem czy Wy wiecie, ale cały świat już chyba wie. i Wy Polacy powinniście się wstydzić. przynajmniej wg dr Aliny Całej... To za śmierć ilu Żydów są według pani odpowiedzialni Polacy? W...

Poczytaj również