NOWY REGULAMIN - rozwinięcie

Wysłane przez Anonimowy użytkownik 
Anonimowy użytkownik

10-07-2009 - 22:27:26

Regulamin forum portalu korwin-mikke.pl

1.Użytkownicy.
a) Rejestrując się na portalu użytkownik akceptuje w pełni regulamin.
b) Użytkownik nie może rejestrować się na portalu używając nazw obraźliwych, wulgarnych oraz zbyt długich. Takie nazwy będą skracane/zmieniane przez administrację.
c) Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.
d) Każdy użytkownik w formularzu rejestracyjnym podaje dane, które nie będą przez właściciela serwisu sprzedawane, rozpowszechniane ani wypożyczane, przy czym właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki ataków internetowych na serwis.
e) Użytkownik nie może zamieszczać w awatarze oraz podpisie treści obraźliwych, niemoralnych i wulgarnych. Wszystkie tego rodzaju treści będą kasowane.

2. Administracja i moderatorzy.
a) Obok stosowania się do regulaminu użytkownik ma obowiązek stosowania się do poleceń administratorów i moderatorów.
b) Użytkownikowi przysługuje odwołanie się do administratora w sytuacji, gdy użytkownik nie zgadza się z decyzją moderatora.
c) Administratorzy i moderatorzy strzegą porządku i kultury na forum.
d) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do karania użytkownika za złamanie regulaminu przez pouczenie prywatne, pouczenie publiczne, czasowy i stały zakaz pisania na forum, w zależności od rangi wykroczenia.
e) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do edycji postów użytkownika, przy czym wszystkie poprawki zostaną w danym poście opisane za pomocą koloru czerwonego (administrator) i zielonego (moderator).
f) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do dzielenia, przenoszenia, łączenia tematów i postów.
g) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do zamykania tematów jeżeli uznają, że dalsza dyskusja w tym temacie jest bezsensowna i doprowadziłaby do rażącego łamania regulaminu i netykiety.
h) polemika z moderatorem lub administratorem w sprawach porządkowych, regulaminowych i technicznych poza opcją "Wyślij PW" i działem od tego odpowiednim jest wzbroniona
i) polemika z ostrzeżeniem nadanym przez moderatora lub administratora poza opcją "Wyślij PW" i działem do tego odpowiednim skutkuje banem tymczasowym, lub w przypadku recydywy - permanentnym

3. Zasady pisania tematów i postów.
a) Użytkownik jest zobowiązany do pisania tematów we właściwym dziale.
b) Użytkownik jest zobowiązany do pisania na podany temat.
c) Użytkownik jest zobowiązany do formułowania tematów, które łatwo określają o czym jest dyskusja.
d) Użytkownik jest zobowiązany do zachowania podstawowych zasad kultury i współżycia społecznego.
e) Użytkownik jest zobowiązany do poszanowania poglądów innych.
f) Ponadto zakazane jest:
- pisanie tematów i postów jawnie głupich, durnowatych, bezsensownych,
- pisanie tematów i postów obraźliwych, wulgarnych, zawierających obrzydliwe lub niemoralne treści, zawierających treści pornograficzne, groźby oraz nawołujących do przemocy wobec kogokolwiek,
- pisanie tematów i postów będących jawną prowokacją,
- pisanie tematów które są już na forum poruszone (w razie wątpliwości należy zastosować wyszukiwarkę), w przeciwnym razie posty zostaną dołączone do istniejącego już tematu,
- rażące nieprzestrzeganie netykiety (netykieta zostanie podana w dziale właściwym dla regulaminu),
- pisanie tematów i postów będących ewidentną reklamą (nie dotyczy działu właściwego dla podawania linków),
- pisanie kilku takich samych postów i nabijanie sobie ich ilości,
- używanie wulgaryzmów.
g) Użytkownik zobowiązany jest pisać w języku polskim; w przypadku cytowania tekstów w innym języku zobowiązany jest podać tłumaczenie lub skrótowo przedstawić treść tekstu w języku polskim

4. Zmiana regulaminu.
a) Regulamin obowiązuje od momentu publikacji.
b) W przypadku wprowadzenia zmian w regulaminie, każdy użytkownik ma obowiązek zaznajomić się z nimi. Domniemywa się zgodę na obowiązywanie regulaminu w przypadku milczącego przyjęcia przez Użytkownika.
c) Zmiany w regulaminie wprowadza administracja.
d) Publikacja nowego regulaminu automatycznie unieważnia stary.

_____________________________________________________________________________

Moderatorzy oraz ich kompetencje

W związku z niewłaściwym postrzeganiem funkcji moderatorów na forum, przybliżam Państwu zakres ich kompetencji.

Każdy z moderatorów (na dzień dzisiejszy są nimi xsior oraz Leszek) ma przypisane swoje działy do pilnowania - a też moi mili pilnowanie nie polega tu przecież na modyfikacji czyichś postów wedle własnego widzimisię. Pamiętajmy, że jest to forum wolnościowe i wolność słowa jest tu na pierwszym miejscu.
Praca modów obejmuje głównie sprzątanie - czyli wywalanie starych tematów czy podział wątków, które tego wymagają lub przenoszenie danego wątku do innego, bardziej pasującego działu. Wątki generalnie nie są kasowane - są w 95% przenoszone po przedawnieniu do działu na dole strony "Tematy usunięte".
Proszę nie wyciągać pochopnych wniosków, wszelkie uwagi na temat złej pracy moderatorów proszę zgłaszać do mnie na pw, w tym temacie lub na e-mail: agata.rymaszewska@gmail.com
Proszę pamiętać, że prócz możliwości podziału wątków - co jest pilnowane i sprawdzane przeze mnie i drugiego admina - moderatorzy są takimi samymi członkami forum jak wszyscy i podlegają takiemu samemu regulaminowi. Wszelkie uchybienia, niewłaściwe sformułowania w postach itd. są tak samo poprawiane jak wszystkim. Tego typu rzeczy raportujemy przez odnośnik "raportuj".

____________________________________________________________________________

Linki i blogi


Szerzy się plaga linków do prywatnych blogów oraz do innych for - wszystko fajnie, ale po to jest stosowny dział na forum, aby z niego korzystać i nie zmuszać ludzi do klikania w linki, skakania po stronach i błądzenia w sieci. Reklama w sieci jest płatna. Tu na forum kilku użytkowników uznało za stosowne potraktować je jako miejsce do reklamowania swoich wypocin na prywatnym blogu lub innym forum.
Dla niewtajemniczonych może słówko - aby pozyskać reklamodawcę zliczane są wejścia na stronę - w tym przypadku na portal JKM. Skoro dajmy na to użytkownik QWERTY daje w każdym lub w co drugim swoim poście tekst typu "ale sobie o tym możecie poczytać u mnie na blogu www.fajnyblog.wejdź.pl" lub "już o tym pisałem a poza tym wbijajcie na forum www.glusujmyzawolnoscią.pl" to to jest nachalna reklama, ale nie tylko - portal JKM traci na wejściach. A na tym akurat nam nie zależy.
Wybaczcie, ale głosy typu "ale gdzie indziej można" lub "ale co to szkodzi" są nie na miejscu - w czytelni nie wolno wrzeszczeć, a w autobusie palić - takie mają te miejsca zasady/regulaminy. To forum ma zasadę taką:

Linki dajemy w dziale "Sprawdź to!" - tu proszę link do niego: [korwin-mikke.pl]

Czytelnicy, ludzie szukający wyjaśnień, może wielbiciele JKM lub niezdecydowani nie wchodzą i nie rejestrują się tu po to aby być odsyłanym na inne fora. Jeśli macie Państwo coś ciekawego u siebie na blogu - proszę wkleić tekst, tak by każdy bez klikania i męczącego szukania o co chodzi autorowi posta wiedzieć o czym on traktuje. Jeśli komuś przypadnie do gustu to co pan QWERTY wkleja jako swoje teksty poprosi go o link lub poszuka w linkowni.

Jeśli temat dotyczy artykułu w gazecie - to inna sprawa - jest to link do TEMATU/PODSTAWY dyskusji. Nie jest takim linkiem coś jak "ale o tym już pisałem - zerknijcie". Jak ma się chęć poszukać linków na każdym forum np. religijnym/przyrodniczym/historycznym szuka się działu "linkownia/sprawdź to/podziel się" i innych tego typu. Nie oczekuje się że jakiś użytkownik będzie coś zachwalał w swoim podpisie bo jak niby ktoś z zewnątrz ma takie rzeczy wiedzieć?

Mam więc nadzieję, że jest to jasne dla każdego - linki do innych for/prywatnych blogów/innych nachalnie promowanych miejsc poza działem "Sprawdź to!" będą usuwane z treści posta/podpisu. Promować się można do upadłego we wspomnianym dziale, wklejać ciekawostki lub swoje teksty prywatne - wolna wola.

_______________________________________________________________________________


Jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub wątpliwości zapraszam na pw - jesteśmy do Państwa dyspozycji.



Zmieniany 3 raz(y). Ostatnia zmiana 26-09-2009 17:52 przez Adminka.
Anonimowy użytkownik

26-09-2009 - 17:53:34

Uaktualniony.

12-02-2011 - 14:25:16

Regulamin forum portalu korwin-mikke.pl

1.Użytkownicy.

a) Rejestracja na portalu oznacza pełne zapoznanie się z regulaminem forum.
b) Użytkownik nie może rejestrować się na portalu używając nazw obraźliwych, wulgarnych oraz zbyt długich. Takie nazwy będą skracane/zmieniane przez administrację.
c) Właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.
d) Każdy użytkownik w formularzu rejestracyjnym podaje dane, które nie będą przez właściciela serwisu sprzedawane, rozpowszechniane ani wypożyczane, przy czym właściciel nie ponosi odpowiedzialności za skutki ataków internetowych na serwis.
e) Użytkownik nie może zamieszczać w awatarze oraz podpisie treści obraźliwych, niemoralnych i wulgarnych. Administracja ma prawo zmieniać treść podpisów i profilu na wyraźną prośbę użytkownika, lub w przypadku łamania regulaminu przez tenże podpis, lub treść.
f) Zabrania się użytkownikom działania na szkodę portalu i forum.

2. Administracja i moderatorzy.

a) Obok stosowania się do regulaminu użytkownik ma obowiązek stosowania się do poleceń administratorów i moderatorów.
b) Użytkownikowi przysługuje odwołanie się do administratora przez prywatną wiadomość w sytuacji, gdy użytkownik nie zgadza się z decyzją moderatora.
c) Administratorzy i moderatorzy strzegą porządku i kultury na forum.
---Wycięte---
d) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do edycji postów użytkownika, przy czym wszystkie poprawki zostaną w danym poście opisane za pomocą koloru czerwonego (administrator) i zielonego (moderator).
e) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do dzielenia, przenoszenia, łączenia tematów i postów.
f) Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do zamykania tematów jeżeli uznają, że dalsza dyskusja w tym temacie jest bezsensowna i doprowadziłaby do rażącego łamania regulaminu i netykiety.
g) Polemika z moderatorem lub administratorem w sprawach porządkowych, regulaminowych i technicznych poza opcją "Wyślij PW" i działem od tego odpowiednim jest wzbroniona
h) Polemika z ostrzeżeniem nadanym przez moderatora lub administratora poza opcją "Wyślij PW" i działem do tego odpowiednim skutkuje banem tymczasowym, lub w przypadku recydywy - permanentnym

3. Zasady pisania tematów i postów.

a) Użytkownik jest zobowiązany do pisania tematów we właściwym dziale.
b) Użytkownik jest zobowiązany do pisania na podany temat.
c) Użytkownik jest zobowiązany do formułowania tematów, które łatwo określają o czym jest dyskusja.
d) Użytkownik jest zobowiązany do zachowania podstawowych zasad kultury i współżycia społecznego.
e) Użytkownik jest zobowiązany do poszanowania poglądów innych.
f) Ponadto zakazane jest:
- pisanie tematów i postów jawnie głupich, durnowatych, bezsensownych i pustych,
- pisanie tematów i postów obraźliwych, zawierających obrzydliwe lub niemoralne treści, zawierających treści pornograficzne, groźby oraz nawołujących do przemocy wobec kogokolwiek,
- pisanie tematów i postów będących jawną prowokacją,
- pisanie tematów które są już na forum poruszone (w razie wątpliwości należy zastosować wyszukiwarkę), w przeciwnym razie posty zostaną dołączone do istniejącego już tematu,
- rażące nieprzestrzeganie netykiety (netykieta zostanie podana w dziale właściwym dla regulaminu),
- pisanie tematów i postów będących ewidentną reklamą (nie dotyczy działu właściwego dla podawania linków),
- pisanie kilku takich samych postów i nabijanie sobie ich ilości,
- używanie wulgaryzmów, bez podania przyczyny chwilowego zdenerwowania
g) Użytkownik zobowiązany jest pisać w języku polskim; w przypadku cytowania tekstów w innym języku zobowiązany jest podać tłumaczenie lub skrótowo przedstawić treść tekstu w języku polskim.
h) Użytkownik zobowiązany jest pisać posty komunikatywne, zgodne z ogólnie przyjętymi zadami ortografii i gramatyki.

4. Zmiana regulaminu.

a) Regulamin obowiązuje od momentu publikacji.
b) W przypadku wprowadzenia zmian w regulaminie, każdy użytkownik ma obowiązek zaznajomić się z nimi. Domniemywa się zgodę na obowiązywanie regulaminu w przypadku milczącego przyjęcia przez Użytkownika.
c) Zmiany w regulaminie wprowadza administracja.
d) Publikacja nowego regulaminu automatycznie unieważnia stary.

3. Kary.

a) Za nieprzestrzeganie regulaminu, użytkownikom grożą następujące kary:
- Udzielenie ostrzeżenia w temacie, gdzie użytkownik złamał regulamin,
- Udzielenie ostrzeżenia poprzez prywatną wiadomość do użytkownika (w przypadku moderatorów, mają oni obowiązek poinformować o nim Administratora),
- Ban na czas określony,
- Ban na czas nieokreślony,
- Całkowity ban,
b) Użytkownik zbanowany traci prawo do pisania postów i jakichkolwiek odpowiedzi na tematy w każdym z działów.

_____________________________________________________________________________

Moderatorzy oraz ich kompetencje

W związku z niewłaściwym postrzeganiem funkcji moderatorów na forum, przybliżam Państwu zakres ich kompetencji.

Każdy z moderatorów ma przypisane swoje działy do pilnowania - a też moi mili pilnowanie nie polega tu przecież na modyfikacji czyichś postów wedle własnego widzimisię. Pamiętajmy, że jest to forum wolnościowe i wolność słowa jest tu na pierwszym miejscu.
Praca modów obejmuje głównie sprzątanie - czyli wywalanie starych tematów czy podział wątków, które tego wymagają lub przenoszenie danego wątku do innego, bardziej pasującego działu. Wątki generalnie nie są kasowane - są w 95% przenoszone po przedawnieniu do działu na dole strony "Tematy usunięte".
Proszę nie wyciągać pochopnych wniosków, wszelkie uwagi na temat złej pracy moderatorów proszę zgłaszać do mnie na pw, w tym temacie lub na e-mail: kryptozoolog@onet.pl
Proszę pamiętać, że prócz możliwości podziału wątków - co jest pilnowane i sprawdzane przeze mnie i drugiego admina - moderatorzy są takimi samymi członkami forum jak wszyscy i podlegają takiemu samemu regulaminowi. Wszelkie uchybienia, niewłaściwe sformułowania w postach itd. są tak samo poprawiane jak wszystkim. Tego typu rzeczy raportujemy przez odnośnik "raportuj".

____________________________________________________________________________

Linki i blogi


Szerzy się plaga linków do prywatnych blogów oraz do innych for - wszystko fajnie, ale po to jest stosowny dział na forum, aby z niego korzystać i nie zmuszać ludzi do klikania w linki, skakania po stronach i błądzenia w sieci. Reklama w sieci jest płatna. Tu na forum kilku użytkowników uznało za stosowne potraktować je jako miejsce do reklamowania swoich wypocin na prywatnym blogu lub innym forum.
Dla niewtajemniczonych może słówko - aby pozyskać reklamodawcę zliczane są wejścia na stronę - w tym przypadku na portal JKM. Skoro dajmy na to użytkownik QWERTY daje w każdym lub w co drugim swoim poście tekst typu "ale sobie o tym możecie poczytać u mnie na blogu www.fajnyblog.wejdź.pl" lub "już o tym pisałem a poza tym wbijajcie na forum www.glusujmyzawolnoscią.pl" to to jest nachalna reklama, ale nie tylko - portal JKM traci na wejściach. A na tym akurat nam nie zależy.
Wybaczcie, ale głosy typu "ale gdzie indziej można" lub "ale co to szkodzi" są nie na miejscu - w czytelni nie wolno wrzeszczeć, a w autobusie palić - takie mają te miejsca zasady/regulaminy. To forum ma zasadę taką:

Linki dajemy w dziale "Sprawdź to!" - tu proszę link do niego: korwin-mikke

Czytelnicy, ludzie szukający wyjaśnień, może wielbiciele JKM lub niezdecydowani nie wchodzą i nie rejestrują się tu po to aby być odsyłanym na inne fora. Jeśli macie Państwo coś ciekawego u siebie na blogu - proszę wkleić tekst, tak by każdy bez klikania i męczącego szukania o co chodzi autorowi posta wiedzieć o czym on traktuje. Jeśli komuś przypadnie do gustu to co pan QWERTY wkleja jako swoje teksty poprosi go o link lub poszuka w linkowni.

Jeśli temat dotyczy artykułu w gazecie - to inna sprawa - jest to link do TEMATU/PODSTAWY dyskusji. Nie jest takim linkiem coś jak "ale o tym już pisałem - zerknijcie". Jak ma się chęć poszukać linków na każdym forum np. religijnym/przyrodniczym/historycznym szuka się działu "linkownia/sprawdź to/podziel się" i innych tego typu. Nie oczekuje się że jakiś użytkownik będzie coś zachwalał w swoim podpisie bo jak niby ktoś z zewnątrz ma takie rzeczy wiedzieć?

Mam więc nadzieję, że jest to jasne dla każdego - linki do innych for/prywatnych blogów/innych nachalnie promowanych miejsc poza działem "Sprawdź to!" będą usuwane z treści posta/podpisu. Promować się można do upadłego we wspomnianym dziale, wklejać ciekawostki lub swoje teksty prywatne - wolna wola.

_______________________________________________________________________________


Jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub wątpliwości zapraszam na pw - jesteśmy do Państwa dyspozycji.

09-06-2011 - 22:11:34

Chcialbym nieraz zabrac glos na forum, ale nie posiadam uprawnien.
Jak je nabyc?
Anonimowy użytkownik

01-08-2011 - 21:16:16

Chciałbym tylko spytać jak usunąć konto?

16-08-2011 - 18:30:26

Podbijam pytanie pislamisty.
pozdrawiam

14-07-2012 - 21:00:32

właśnie, brak uprawnień. Poproszę o instrukcję jak je zdobyć by pisać na forum.
Pozdrawiam
amator_

05-04-2013 - 16:59:59

Też chciałbym usunąć konto, ale niestety nie wiem jak. Proszę o informację.
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

Kliknij żeby zalogować

Janusz Korwin-Mikke - Internetowa Strona Autorska / Forum - Statystyki

Globalne
Wątki: 6138, Posty: 45249, Użytkownicy: 14785.
Ostatnio dołączył/a Eksterminator.


Statystyki tego forum
Wątki: 79, Posty: 339.