Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Statystyka
48353 komentujących
45281 czytających
Konkurs
Konkurs MAGISTER PAFERE
III edycja konkursu na najlepsze prace magisterskie z dziedziny ekonomii
Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

Najnowsze wpisy z bloga JKM w Twoim czytniku RSS

01-07-2010 13:39:00

OŚWIADCZENIE

Spora część moich zwolenników oświadczyła, że w niedzielę zbojkotuje wybory – bo nie widzi większej różnicy między Kandydatami. Istotnie: w tych wyborach mamy obecnie dwóch rozsądnych polityków; żaden z nich Polski nie skompromituje, ale też żaden niczego szczególnego dla niej nie zrobi.

Jednak wielu moich zwolenników pyta: „Który Kandydat jest mniejszym złem?” - i chce iść na niego głosować.

Odpowiadam: problemem nie są Kandydaci, tylko stojące za nimi mafie, chcące rozkradać Polskę, obsadzać wysokopłatne posady i brać łapówki. Mafia stojąca za Bronisławem Komorowskim znana jest z większego rozmachu w tym względzie. Co więcej: jeśli ta sama mafia opanuje całe państwo, to znacznie łatwiej będzie jej kraść. Ja bardzo lubię Bronisława Komorowskiego – ale patrzę też, kto Go popiera. I jeśli taki np. gen.Marek Dukaczewski ogłasza, że otworzy szampana, jeśli wygra Komorowski – to tym, co chcą głosować, radzę: zamknąć oczy, zatkać uszy – i głosować na Jarosława Kaczyńskiego!

Janusz Korwin-Mikke

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Komentarze

  • 01-07-2010 13:58:44 | odpowiedz
    Zapraszam do oglądania! http://tiny.pl/h7hmn
    Odpowiedź na film, który linkował JKM- będę wdzięczny za zalinkowanie tego, w którymś z wpisów.
  • 01-07-2010 14:11:36 | odpowiedz
    Kaczyński konsekwentnie chce iść w stronę Szwecji. Z jednej strony wolność gospodarcza, z drugiej potężna redystrybucja, czyli socjal uber alles. Jakoś tego w Polsce nie widzę.
    Ale na pewno będzie ciekawie jeśli wygra pan Kaczyński, kto wie czy nie nastąpi spore przemeblowanie w parlamencie.
    • 01-07-2010 15:09:49 | odpowiedz
      I jak teraz wygląda Szwecja "dzięki" socjalizmowi?
      1. Raj dla islamistów
      2. spokojni, wycofani, kompletnie nieagresywni Szwedzi (potomkowie Wikingów!)
      3. rozwalona instytucja rodziny
      4. księża pedały, księża lesbijki i księża zaprzeczający boskości Chrystusa
      5. ministrowie (!) i ministerki w hidżabach głoszący, że Szwecja nie ma kultury i dziękujący imigrantom z Bliskiego Wschodu za zawleczoną "kulturę" arabską
      6. islamskie gangi siejące postrach
      7. bogaty kraj na równi pochyłej
      • 01-07-2010 15:17:28 | odpowiedz
        Dokładnie. Szwecja zachowuje się, jak kiedyś polska szlachta, która przepijała majątki zgromadzone przez swoich przodków :-)

        Na długo im nie wystarczyło...
      • 01-07-2010 15:23:05 | odpowiedz
        Mi model szwedzki się nie podoba. Ale warto mieć świadomość dlaczego jeszcze jakoś ciągną mimo potężnego socjalu- w końcu argument szwedzki często pada w dyskusjach.
        Poza tym w sferze społeczno-obyczajowej lewicowe pomysły rzeczywiście zbierają szczególnie przerażające żniwo.
      • 01-07-2010 17:26:17 | odpowiedz
        Ale socjalizm proponowane przez Kaczynskiego jest socjalizmem narodowym. Nie ma w nim miejsca na bicie poklonow przyjezdnym pasozytom. A z miejscowymi pasozytami bedzie o tyle mniejszy problem ze:

        a) nie sa swietymi krowami zyjacymi oddzielnie od reszty spoleczenstwa i presja spoleczna zeby wzieli sie do roboty bedzie skuteczniejsza
        b) wbrew pozorom Polacy maja pewno kulture pracy
        c) sa jednak u siebie i czuja jakas empatie do Polski, w przeciwienstwie do Islamu, ktory w Europie jest najezdzca nastawionym na podbicie / zniszczenie krajow w ktorych sie zagniezdzi

        Prawda jest taka ze Kaczynski, jakkolwiek by nie byl za "wielka dystrybucja" to jednak bedzie probowal ukrocic monopole i blokowanie dostepu do rynku przedstawicielom rodzimych mafii i sluzb. Mniejsze zlo panowie, mniejsze zlo.

        Popatrzcie co Komorwski juz zrobil i co ma w planach...
  • 01-07-2010 14:20:34 | odpowiedz
    Jeśli bym musiał wybrać to tez bym wybrał Jarka. Wygrzebać się z gówna polskiego może być łatwiej niż z europejskiego.
    Dodatkowo wolę zniewolenie ekonomiczne polskie niż obywatelskie europejskie(chociaż tutaj Jarek też miał zapędy ale krajowe).
    Na szczęście nie muszę wybierać i obydwu kandydatom mówię WYPAD.
    Kartę do głosowania zachowam sobie na pamiątkę mojego pierwszego nie oddania głosu ważnego.
  • 01-07-2010 14:20:43 | odpowiedz
    Popieram!
  • 01-07-2010 14:25:39 | odpowiedz
    Będę głosowała na Jarka :-)
  • 01-07-2010 14:29:48 | odpowiedz
    A czy przypadkiem Kaczuś nie jest zwolennikiem stworzenia UE-armii?
  • 01-07-2010 14:34:39 | odpowiedz
    A może wszyscy weźmiemy karty do glosowania i wspólnie je spalimy ukladajac je pod pałacem prezydenckim ? Fajnie by to wygladalo gdybysmy uzbierali z pare tys osob.Wiem ze to nierealne ale mysle ze bylo by to najlepsze rozwiazanie.Wracajac co do samego wyboru to jednak pelnej wladzy takiej partii pseudo liberalnej oddac nie mozna.Zaglosuje na Jarka
  • 01-07-2010 14:38:37 | odpowiedz
    Dobra riposta na damianera http://www.youtube.com/watch?v=jPkABTIabrw
  • Jeśli Pan JKM buduje sojusz z PISem zgodnie z linią WiPu w zakresie jednego wspólnego celu przeciwdziałania „zapleczu” to należy to poprzeć. Być może dalej możliwe będzie rozszerzenie tego sojuszu o kolejne zakresy a może nawet oddziaływanie na PIS i politycznie można coś zyskać. Jednak jeśli PIS nie miałby przyszłości taki sojusz byłby błędem.
  • 01-07-2010 14:56:00 | odpowiedz
    Głosujmy na Jarosława Kaczyńskiego!!!


  • 01-07-2010 14:57:24 | odpowiedz
    Nie rozumiem tej decyzji i wcale nie zamierzam oddać głosu na któregokolwiek z pseudo prawicowych polityków którzy zawłaszczyli całą centro-prawicową scenę polityczną i prześcigają się w tym kto jest większym socjalistom. Niekonsekwentnie Panie Januszu Pan postępuje, najpierw Pan ich wsadzać do kryminału chce, aby później kogoś z nich poprzeć...
    • 01-07-2010 15:02:36 | odpowiedz
      Czy on kogoś poparł? Czytanie ze zrozumieniem się kłania. J głosuje na Kaczyńskiego a w zasadzie przeciw Bronkowi.
    • 01-07-2010 15:03:16 | odpowiedz
      "Jednak wielu moich zwolenników pyta: „Który Kandydat jest mniejszym złem?” - i chce iść na niego głosować. "
      Czytać nie umiesz ze zrozumieniem ?
      Jeśli nie głosujesz na żadnego to to oświadczenie nie było do ciebie.
      • 01-07-2010 15:11:26 | odpowiedz
        Poparł, sugerując że Kaczyński jest w czymś lepszy od Komorowskiego. Co za tym idzie udzielił poparcia Kaczyńskiemu.
        • 03-07-2010 22:53:00 | odpowiedz
          z tego co ja zrozumialem zasugerowal jedynie ze Komorowski jest czym NAWET GORSZYM od Kaczynskiego.
          Zadnego poparcia tu nie widze.
  • 01-07-2010 15:04:21 | odpowiedz
    Po wysłuchaniu wczorajszej debaty, gdzie kandydaci spierali się, który z nich jest bardziej socjalistyczny i słowach Kaczyńskiego, że liberalizm się właśnie kompromituje, to ja nie mam zamiaru iść na te wybory. Polecam wszystkim. To na prawdę żadna różnica, który wygra,
    • 01-07-2010 15:59:51 | odpowiedz
      W pełni popieram. Przecież argumenty gospodarcze Kaczyńskiego sprowadzały się do: komu by tu jeszcze rozdać, jakby by jeszcze zaostrzyć prawo pracy itd. Może to tylko poza w celu odebrania wyborców Napieralskiego Komorowskiemu, ale jak popieranie tego godzi się z Pańskim poglądem nie okłamywania ludzi? A jeśli Kaczyński głosi te socjalistyczno-komunistyczne hasła na serio to tym gorzej... Bo przecież: "po pierwsze gospodarka". Z drugiej strony rozkradanie Polski przez PO wcale nie lepsze. Ech, czemu musimy wybieraĆ miedzy dżumą a cholerą...
  • 01-07-2010 15:09:05 | odpowiedz
    Przypomnę, że p. JKM, jakiś czas temu, powiedział, ze z każdym z kandydatów porozmawia. A jeśli coś ustali, w czymś się dogada, to nie ujawni tego, tylko wskaże na konkretnego kandydata. Możliwe, że coś p. JKM "utargował", nie wiem co, może dostęp do TV?

    Weźcie proszę pod uwagę, iż polityka to także sztuka pewnych czasowych (taktycznych) kompromisów. Czasem, by posunąć się trzy kroki do przodu, trzeba najpierw zrobić krok w tył.

    Taktyka, strategia...pamiętajcie.

    Łatwo jest ocenić, łatwo jest nie iść na wybory.
    • 01-07-2010 16:12:21 | odpowiedz
      W kontekscie dzisiejszej wypowiedzi , rozumiem, ze z mafią w TVP można sie dogadać. Stracił pan bardzo wiele w moich oczach. A czerwony i PISocjalista i tak pana wykiwa.
      • 01-07-2010 17:32:14 | odpowiedz
        Miras!, ja jedynie przypuszczam (domniemywam, tudzież dywaguję), że takim "konkretem" wartym poparcia mogłaby być szerzej otwarta furtka do TV. Poza tym chyba lepiej "coś" utargować, niż nic? Siedzieć w domu i utyskiwać? A jeśli p. JKM ugrał coś, dzięki czemu uda się pchnąć do przodu program wyparcia socjalizmu z Polski?

        Poza tym postaraj się odróżnić -dywagacje- od -pewników- , zanim wydasz "karcący" osąd, zważ czy są ku temu podstawy.
  • 01-07-2010 15:15:17 | odpowiedz
    chyba jednak pozostanę w domu, pamiętam co wyrabiał Jarek jeszcze 3 lata temu - z jego IVRP miałem nawet w pewnym sensie nieprzyjemne zderzenie
    ja już swój głos oddałem na innego pana K. i starczy... do zobaczenia na wyborach parlamentarnych... (jakby co to służę swoją osobą gdyby trzeba było coś zadziałać)
  • 01-07-2010 15:18:06 | odpowiedz
    Dla PO byłoby lepiej gdyby wygrał Kaczyński! Wtedy spokojnie mogliby dalej utrzymywać, że nie mogą nic zrobić, bo prezydent wetuje wszystkie ustawy. Przez co znowu mogliby wygrać wybory w 2011.

    Paradoksalnie PiS także zyskałby na zwycięstwie przeciwnika - w 2011, po roku prawie samodzielnych rządów PO, nic się nie zmieni i ludziom znudzi się duet Tusk-Komorowski.
  • 01-07-2010 15:19:43 | odpowiedz
    Panie Januszu, przywołuję Pana do porządku! Jak można głosować na Kaczyńskiego? Otwarcie domaga się ingerencji państwa w każdą dziedzinę życia, chce popierać państwowe przedsiębiorstwa, obiecuje wszystko wszystkim. Przecież to regularny komunista. Wychował się za komuny i innego systemu sobie nie wyobraża.

    mateo73.blog.onet.pl
  • 01-07-2010 15:23:21 | odpowiedz
    Tego się spodziewałem.

    Ja jednak zrezygnuję z tego wyboru i chyba w ogóle nie pójdę. A jak pójdę to nie poprę nikogo.
  • 01-07-2010 15:41:10 | odpowiedz
    NIE WIEM SKĄD TAKIE OBURZENIE!

    Korwin-Mikke nie raz mówił że nie poinformuje o szczegółach i mówił że nie będzie robił takiej szopki jak Napieralski bo logicznie rzecz ujmując on wie więcej niż my... Można się spodziewać że Kaczyński coś mu zagwarantował i może to ma jakiś związek z mediami. Kto wie. Ja miałem od początku głosować na Kaczyńskiego bo wole jego socjalizm niż "liberalizm" PO.
  • 01-07-2010 15:49:16 | odpowiedz
    Komorowski, bo chyba już wolę kapitalizm kompradorski w wykonaniu PO (sam JKM wspominał o pozytywnych skutkach "afery hazardowej") niż solidaryzm społeczny ludzi pracy PiS - jednak polityka rządu PO na czas "kryzysu" była o niebo lepsza od tego, co proponował PiS - dopiero byłby "kryzio" w Polsce. Jeżeli wziąć pod uwagę, że Prezydent RP jest m.in. moim reprezentantem, to jakoś zupełnie nie widzę w tej roli Jarka (Komory też niekoniecznie, ale prędzej...), a biorąc pod uwagę fakt, że ktokolwiek wygra - niewiele się zmieni - ten argument jest dość istotny.
    Czy długo jeszcze będziemy skazani na tę smutną POPiSową alternatywę?
  • 01-07-2010 15:56:22 | odpowiedz
    A ja się zawiodłem na Panu.
    Strategicznie i taktycznie lepiej zrobił Krypto G... (tfu!) lewicowiec Napieralski.

    Popierając PIS powoduje Pan, że mniej zwolenników PO zmieni upodobania na rzecz WiP - A tak, zawsze będą mieli cwaniaczka Piskorskiego. Pseudo sojusze to można zawierać jak się jest w parlamencie i najlepiej dopiero wtedy kiedy ma się conajmniej 10% poparcia, żeby nie zostać zjedzonym.

    Zdaję sobie sprawę, że ten ruch w perspektywie może coś tam dobrego przynieść, tylko CO? Trzeba było grać, oszukiwać, tańcować jak SLD, a na końcu nie poprzeć nikogo - i zamiast powiedzieć niech każdy głosuje na kogo chce, powiedzieć, że żaden z kandydatów nie chce zmieniać Polski na lepsze. Przyznał się Pan, że popełnił błąd głosując na Śp. Lecha Kaczyńskiego teraz namawia Pan do kolejnego błędu... Jak można głosować na człowieka, który wprowadził policję polityczną, zawłaszczył media publiczne i de facto zniszczył je merytorycznie, uczynił z pojęć liberalizm i prywatyzacja przekleństwa, a na koniec podzielił Polaków na wschód i zachód. Trzeba było REKLAMOWAĆ SIEBIE, A NIE KACZYŃSKIEGO!!!
  • 01-07-2010 16:08:58 | odpowiedz
    ja nie ide i zdania nie zmieniam
  • 01-07-2010 16:10:57 | odpowiedz
    Brawo. Lepszy głupi i prawdziwy socjalista niż banda hipokrytów i cwaniaczków. Mniejsze zło.
  • 01-07-2010 16:20:04 | odpowiedz
    Takie układy cichaczem może są dobre ale... poparcia wystarczającego by chociaż wejść do parlamentu nie zapewnią. TV też Pan raczej nie wykupi/przekupi, by poświęcały Panu więcej czasu. Musi Pan w końcu zrobić coś z konkretnym, że tak się wyrażę, prawdziwym pierdolnięciem. Trzeba dotrzeć do mas, tych głupich i mądrych. Blog, facebook to bardzo dobre narzędzia, ale internaucie to nie wszystko, czego dowód mieliśmy w ostatnich wyborach. Czekam na bombę.
  • 01-07-2010 16:40:53 | odpowiedz
    A GDZIE PISZĘ ZE POPARŁ !!!!! CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM.
    STANOWISKO JKM JEST TAKIE BY DO WYBORÓW NIE IŚĆ I UDAĆ SIE LEPIEJ GDZIEŚ NA WYPOCZYNEK A WYBORY OLAĆ.RADZI NATOMIAST TYM CO CHCĄ ZAGŁOSOWAĆ W II TURZE ŻEBY ODDALI GŁOS NA KACZKĘ NIŻ NA KOMORA.CO ZRESZTĄ JEST ZROZUMIAŁE LEPIEJ NIECH SIĘ NAWZAJEM KONTROLUJĄ I WYNISZCZAJĄ.
    A CO KOMOROWSKIEGO I PO TO DZIWIE SIĘ ŻE PO 2,5 ROKU RZADÓW JESZCZE WIERZYCIE ZE ONI PRZYNAJMNIEJ COŚ LIBERALNEGO WPROWADZĄ.PODATKI SĄ WYŻSZE NIŻ ZA SOCJALISTYCZNEGO PISU

    OTO PRZYKŁAD LIBERALIZMU PO:
    http://korwin-mikke.pl/polska/zobacz/beda_fotoradary_na_helikopterach/25548
    A TAKICH KWIATKÓW JEST TYSIĄCE.
  • 01-07-2010 16:43:18 | odpowiedz
    Kolejny blad, kolejny raz popiera Pan Kaczora i w ten sposob zadnej prywatyzacji/komercjalizacji nie bedzie przez kolejne 5 lat bedzie w. gowno w tym kraju. Widac podobal sie prezydent LK ktory niewatpliwie prawdziwa mafie mial nawet we wlasnej kancelarii, przypominam ze mial tam np. dilera narkotykow i sa to udowodnione fakty a nie spekulacje i ktorego omotali agenci Rosyjscy chociaz niby sie przed nimi tak bronil ale to tylko w deklaracjach po wszystko co robil, nawet jesli kierunkowo bylo teorytycznie sluszne to zawsze konczylo sie wielka porazka. O tym ze to nieodpowiedzialni ludzie i nie znajacy sie kompletnie na ekonomii nie musze mowic. A Tusk jednak sie troche zna i lepiej zeby to on mial wiekszy wplyw na rzadzenie (sam go Pan chwali za to jakie poglady skrywa) krajem zamiast nadal umiechac sie tylko do wyborcow. Mam pytanie ktory juz raz popiera Pan ostatecznie Kaczynskich a ktory raz PO? Dla mnie to dziwne.
  • 01-07-2010 16:57:29 | odpowiedz
    Tylko wp.pl podaje pełną relację z konferencji prasowej
    http://tnij.org/hfta
    reszta manipulantów tylko fragmenty a wybiórcza tradycyjnie najkrócej - bez fragmentu o Panu Dukaczewskim

    "Pozew za "fałszywy" sondaż

    Janusz Korwin-Mikke oskarża "Gazetę Wyborczą" i ośrodek badania opinii PBS-BGA. Chodzi o wyniki sondażu, który gazeta opublikowała w piątek, przed pierwszą turą wyborów.
    Janusz Korwin-Mikke przypomniał, że według sondażu Bronisław Komorowski miał wygrać w pierwszej turze wyborów z 51% poparcia. Sondaż dawał Jarosławowi Kaczyńskiemu ponad 30% poparcia.
    Zdaniem Korwin-Mikkego wyniki sondażu były celowo zaniżone, aby zmanipulować wyniki wyborów. Według sondażu Janusz Korwin-Mikke mógł liczyć na 1% poparcia, a np. Andrzej Olechowski na ponad 5% - podkreśla polityk i dodaje, że to spowodowało iż otrzymał dwukrotnie mniej głosów.
    - Tu chodzi o sprawy podstawowe: czy wolno podawać fałszywe sondaże - oświadczył Janusz Korwin-Mikke. W tej sprawie złożył pozew z oskarżenia prywatnego do Sądu Okręgowego w Warszawie."
  • 01-07-2010 17:19:33 | odpowiedz
    Hahaaa a co dziś słyszałem w TVPinfo. "J.Korwin Mikke całkowicie popiera Jarosława Kaczyńskiego".

    Po ostatniej debacie Jarosław mówił całkiem do rzeczy poza tym całym socjalu który chce utrzymać.

    Głosowanie na Bronka to koniec PO ,no chyba że rzeczywiście ustawy wyjdą z tej szuflady i będzie wprowadzany wolny rynek. Nie będzie już tego wetowacza Kaczyńskiego.
  • 01-07-2010 17:26:40 | odpowiedz
    Uzasadnienie jest do luftu. Mafie polityczne zwane dla niepoznaki partiami już się tak pilnują w III RP od 20 lat a ilość rabunku ciągle rośnie. Nie jest prawdą że hegemonia jednej mafii politycznej musi działać przeciw wolności, gdyby tak było PRL by nie upadła. Przykład współczesny: PO chciała skomercjalizować szpitale, a wiadomo że komercjalizacja rozbija gangi dyrektorsko-lekarskie prowadzące gospodarkę rabunkową na majątku publicznym - prezydent L. Kaczyński to zawetował. Podobnie PO chciała ograniczyć ilość pieniędzy jakie przewalają pasożyty w mediach publicznych - też było weto.
    Najważniejsze jest jednak, że jedynym sposobem na zmianę ustroju mafiokratycznego na demokratyczny jest wprowadzenie JOWów. P. Kaczyński jest przeciwnikiem JOWów i dopóki on w tej sprawie nie zmieni stanowiska nie zasługuje na poparcie uczciwych ludzi.
  • 01-07-2010 17:46:37 | odpowiedz
    P. Dukaczewski chyba nie jest taki durny, że otwarcie popiera swojego faworyta, wiedząc że może to zabrać mu głosy. Razwiedka po prostu wystawiła dwóch kandydatów, a p. Dukaczewski wzmaga emocje aby frewencja była duża, by jak najwięcej ludzi kupiło któregoś figuranta jako "swojego".
  • 01-07-2010 17:47:23 | odpowiedz
    Gdyby pan Janusz wydał takie oświadczenie wcześniej to bym był bardziej do tego przekonany i może nawet nie zatykałbym uszu:)W ostatnim czasie Kaczyński jednak jak sam mówi zmienił się i to szczerze,w dodatku w złym kierunku.Jednak jeśli trzeba między nimi wybierać to trzeba ich porównywać np.mateo73 pisze:"Otwarcie domaga się ingerencji państwa w każdą dziedzinę życia..."Jednak on był przeciwko zabieraniu dzieci rodzicom a komorowski był za.To jest jednak dość ważna sprawa,jeśli chodzi o ingerowania państwa.Jak pan Janusz mówi,że lubi komorowskiego to mi się przypomina kampania 2005,w której była taka sytuacja,że zaczął on w tv rozmawiać z panem Januszem na co wtrącił się durczak,mówiąc nie wiedziałem,że się tak dobrze znacie,że jesteście po imieniu-co miało zniechęcić go do rozmowy z panem Januszem,na co on zignorował durczaka i dalej mówił coś do JKM co oczywiście dobrze o nim świadczy.Może się mylę ale myślę,że z powodu tej sytuacji pan Janusz mówi,że lubi komorowskiego,którego ja oceniam źle,choć biorąc to pod uwagę,widzę,że ma jakieś +++ ale generalnie jest na minus,choć może i blisko 0:) i kto wie,może pójdzie w górę,czy tam w prawo,czyli jak mówił Reagan w górę.Teraz jak to napisałem to co o Kaczyńskim? Ma na pewno dużo ---- ale zawsze myślałem o nim,ze jest lekko na +,teraz zszedł trochę w dół.Jednak pomijając jakieś sympatie to bardzo ważny jest argument JKM : "Mafia stojąca za Bronisławem Komorowskim znana jest z większego rozmachu w tym względzie. Co więcej: jeśli ta sama mafia opanuje całe państwo, to znacznie łatwiej będzie jej kraść"
    • 01-07-2010 17:52:45 | odpowiedz
      Wybory są taką zabawą i z przymrużeniem oka trzeba na to patrzeć.Czy wygra BroKO(gwarancja "normalnej pracy" dla byłych agentów),czy JaKa(zwolennik szantażowania agentów) jest dla Polaków bez znaczenia.BroKo jest trochę droższy w utrzymaniu(rodzina),JaKa jest mącicielem którego działania mogą nas trochę kosztować.Najlepiej zostać w domu i pokombinować gdzie jakaś "nisza" do zagospodarowania jest i jak w nią wskoczyć.
    • 01-07-2010 17:55:32 | odpowiedz
      Nie tylko kraść,i nie tylko pieniądze.Tak czy siak wolałbym,żeby była mała frekwencja i powtórzone wybory,ale z pomiędzy nich 2óch wybrałbym Kaczyńskiego,choć nie wiem czy to zrobię.
  • użytkownik usunięty | zgłoś naruszenie
    01-07-2010 18:41:24 | odpowiedz
    Mowiłem to od samego początku - głosuję na Kaczyńskiego, w rękawiczkach, ale jednak. Nie potrzebowałem do tego oświadczenia JKM, ale zgadzam się w pełni. patrzę na to kto głosuje na p. Komroowskiego - Urban, Jaruzelski, prominentni działacze SLD, patrzę na palikota, wyborczą, tvn24 et consortes i robi mi się słabo! Bojkotując wybory oddajecie Polskę w pacht tym miglancom z różowego salonu, czy WY tego nie widzicie? Jaro gospodarczo jest socjalistą, ale bez przesady, to twardy cynizczny polityk - to lubię! To oni obnizali podatki, to oni są popierani przez tysiące małych przedsiębiorców, któzy u[pomną się o nizsze podatki. P. Kaczynski moze popyskuje w sprawie euro, NIE podpisze karty praw podstawowych, NIE podpisze PARYTETÓW (co jest po prostu takim absurdem, tzn parytety - że ja się za łeb łapię ze to w ogóle wypłeyneło, myslałem ze takie idiotyzmy to tylko w Szwecji etc!). Komorowski podpisze WSZYSTKO. Tak samo jak nową ustawę o "ochronie" dzieci itd. Nie dajcie się zjeść z kaszą. Ja głosuję na p>Kaczyńskigo, cokolwiek o jego poglądach gospodarczych mozna sądzić, sądze ze cynicznie łże przed wyborami a po wyborach zrobi swoje (czyli bedzie bardziej liberalny niż się deklaruje).

    Co ciekawe - sądzę ze J.Kaczynski NIE chce wygrać - nie jest to na rękę im, bo nastąpi rozkład PiSu, partii wodzowskiej (PO tez jest wodzowska, PO=Tusk i kropka). Kaczynski miałby idealną sytuację przegyrwając 2-3 %, njp 51% Komorowski i 49 % Kaczynski. Wówczas PiS miażdzy PO w następnych wyborach, zaraz po tym jak zbankrutuje Hiszpania i Włochy (czyli za jakieś pół roku do roku).
  • 01-07-2010 18:56:13 | odpowiedz
    Głosowałem na pana JKM - teraz głosuję na pana JK.
    Już dawno miałem taki plan :)
  • W ten sposób JKM ostatecznie udowodnił, że powinien się leczyć. Jak można uważać się za liberała, a równocześnie popierać kogoś, kto właśnie oświadczył, że chce odrąbać każdą rękę podniesioną na KRUS? Kogoś, kto broni systemu, w którym nieroby mogą bezkarnie żerować na ludziach wytwarzających realną wartość? Kogoś, kto obiecuje jeszcze wyższe pensje i przywileje urzędnikom, kto zapowiada socjalistyczną wręcz redystrybucję dochodów, i w dodatku nie ma żadnego pomysłu na to, skąd wziąć kasę na ten cały socjal?
    • 01-07-2010 19:57:53 | odpowiedz
      Żyjesz chyba w innym kraju kolego! Z tego co zdążyłem zaobserwować kontrkandydat w niczym pod tym względem JK nie ustępował. Natomiast jego podejrzana gorliwość w gotowości we włączaniu nas do kolejnych struktur UE może być o wiele bardziej niebezpieczna (o Karcie Praw Podstawowych słyszał w ogóle)
  • 01-07-2010 20:56:19 | odpowiedz
    bardzo, bardzo rozczarowało mnie to oświadczenie
    to był pierwszy i ostatni raz, kiedy oddałam na Pana głos
    wolę Komorowskiego, niż dwulicowego Kaczyńskiego
  • 01-07-2010 21:23:15 | odpowiedz
    Nie bardzo rozumiem oburzenie niektórych osób. Chyba nie sądzicie, że gdy JK zostanie prezydentem, to w Polsce nagle zrobi się czerwono od socjalu? Prezydent w kwestiach gospodarczych ma niewiele do powiedzenia, a z kolei partia nami miłościwie rządząca przez 3 lata pokazała swoją "liberalną" twarz. Jeżeli obawiacie się kaca moralnego - olejcie II turę, jeżeli wolicie wybrać prawdziwe mniejsze zło - posłuchajcie dobrej rady pana Janusza.
  • 01-07-2010 22:03:04 | odpowiedz
    Niby racja, ale co komu po kłótniach w obozach? Czy zgoda, czy niezgoda - i tak źle, i tak niedobrze.

    Nie głosuję.

    Albo oddaję nieważny głos.
  • 01-07-2010 23:58:01 | odpowiedz
    BRAWO PANIE JANUSZU!!! WIERZYŁEM, ŻE ZDOBĘDZIE SIĘ PAN NA TO! :)

    Byłem na Pana spotkaniu wyborczym w Poznaniu... i czułem wielkie wzruszenie i doniosłość chwili... ale czeka nas inny bój... Teraz musimy zrobić wszystko by nie zwyciężyła rosyjska mafia...

    Po wyborach parlamentarnych być może trzeba będzie wejść do koalicji z PIS-em więc nawet z taktycznego punktu widzenia trafna i dobra decyzja...

    Pan Jarosław Kaczyński w porównaniu z św. pamięci Lechem Kaczyńskim jest prawicowcem... Może powtórzona reforma Wilczka... jako pomysł na wspólną z PIS-em pracę nad gospodarką...

    A chcącym oddać nieważny głos chciałbym uświadomić, że w ten sposób tylko ułatwicie PO fałszować wybory...

    Pozdrawiam, i życzę wszystkim, byśmy doczekali normalnej Polski!!!
  • 02-07-2010 02:26:50 | odpowiedz
    Brawo Panie Januszu! Przy zbieraniu podpisów zawsze udzielałem Panu poparcia. Widać że jest Pan człowiekiem rozsądnym. Ja również zagłosuję na JK. Mniejsze zło. Komorowski to marionetka Tuska, a Kaczyński jest politykiem samodzielnym.
  • 02-07-2010 03:39:34 | odpowiedz
    A ja chromolę taką II turę i takich kandydatów... pluć sobie w twarz nie mam zamiaru
  • Czy większość z Was ma amnezje czy jesteście nastolatkami, którzy nie znają (nie)rządów Kaczyńskiego?! Co niektórzy za bardzo ideologicznie do tego podchodzą co świadczy o braku doświadczenia życiowego albo zakłamaniu, gdzie było Wasze poparcie dla JK przed 10 kwietnia lub po upadku jego rządów w 2007. Jeśli nie interesowaliście się polityką w tym okresie to chociaż zainteresujcie się historią. W wieku "wczesno" studenckim również popierałem JKM, ale już z tego dawno wyrosłem...
  • 02-07-2010 10:40:15 | odpowiedz
    ...rowniez nie ide glosowac,ale taktyka p Janusza moze byc trafna.Po takim oswiadczeniu czesc eseldowcow odsunie sie od p Kaczynskiego,a zwyciestwo p Komorowskiego moze sie przerodzic w wieksza kleske lzeliberalow!
  • 02-07-2010 12:04:52 | odpowiedz
  • 02-07-2010 15:58:12 | odpowiedz
    nie zapominajcie że jego eminencja Pan Nowak z PO nazwał Pana Janusz clown'em w TVN24 ! zlekceważył tym samym ponad 400.000 (jeśli dobrze pamiętam) wyborców JKM ! dlagego wybór jest prosty - głosujmy na JK ! Zobaczyć minę Nowaka, Niesiołowoskiego, Palikota po wygranej JK - bezcenne !!!
  • 03-07-2010 22:35:48 | odpowiedz
    chyba jednak pozostanę w domu, pamiętam co wyrabiał Jarek jeszcze 3 lata temu - z jego IVRP miałem nawet w pewnym sensie nieprzyjemne zderzenie
    ja już swój głos oddałem na innego pana K. i starczy... do zobaczenia na wyborach parlamentarnych... (jakby co to służę swoją osobą gdyby trzeba było coś zadziałać)
  • 03-07-2010 22:41:21 | odpowiedz
    chyba jednak pozostanę w domu, pamiętam co wyrabiał Jarek jeszcze 3 lata temu - z jego IVRP miałem nawet w pewnym sensie nieprzyjemne zderzenie
    ja już swój głos oddałem na innego pana K. i starczy... do zobaczenia na wyborach parlamentarnych... (jakby co to służę swoją osobą gdyby trzeba było coś zadziałać) -------------
    Czy wy Panowie i Panie nie sprzedajecie kitu swoim rozmówcą, może Jarek jest pod bramka i trzeba kitować aby wygrac jak by JKM kitował to już dawno by był w rządzie a my z nimi;-))
    Najwyższy czas troche dac szansy swoim politykom

    Może tak trzeba;-))