Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Statystyka
48353 komentujących
45251 czytających
Konkurs
Konkurs MAGISTER PAFERE
III edycja konkursu na najlepsze prace magisterskie z dziedziny ekonomii
Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

Najnowsze wpisy z bloga JKM w Twoim czytniku RSS

16-06-2010 09:25:00

BARDZO WAŻNE i PILNE: namów Dziadków i Babcie!!

Rysuje się szansa wejścia do II tury. 50% ankietowanych odmawia odpowiedzi na pytanie, na kogo zagłosują – a nie jest to na pewno elektorat pp.Kaczyńskiego i Komorowskiego. A teraz pójdą dobre spoty w TV, co powinno przełamać opory tych, co mówią, że JKM ma rację, ale nikt Go nie popiera, więc nie marnujmy głosu”.

I jest ogromny elektorat, prawie dwa miliony głosów – dziadków moich zwolenników.
Jak poprosić babcię i dziadka (każdy może mieć ich czworo - a są jeszcze wujeczni i stryjeczni!) do zagłosowania na mnie? Oto recepta.

1. Dz v B wierzą zapewne telewizji, że jedyni Kandydaci to pp. K u. K, więc zapewne chcą poprzeć jednego z Nich.

2. Dz v B wierzą też telewizji, że obydwaj na pewno awansują do II tury.

 

3. Należy ustalić (to łatwe!) , na którego z Nich Dz v B chcą głosować. Nazwijmy go (K1). Drugiego nazwijmy (K2).

4. Należy starannie wytłumaczyć, że skoro (K1) na pewno wejdzie do II tury, to glosowanie na niego nie ma sensu. To marnowanie głosu, który może być użyty w słusznej sprawie – a przynajmniej: do zrobienia przyjemności ukochanym wnusiom.

5. Należy pokazać umieszczone w poprzednim wpisie obrazki ukazujące silne poparcie dla JKM – więc ich głos nie będzie zmarnowany; dzięki temu JKM pokona kandydata tej obrzydliwej Lewicy – a, być może, również (K2), który przecież z całą pewnością nie jest lubiany przez Dz v B – zwolennika (K1)! (Ten argument działa bezbłędnie na zwolenników p.BK!); trzeba zrobić (K2) psikusa!

6. Można pokazać ten śliczny i patriotyczny spot:

http://www.youtube.com/watch?v=dcKdUzWG33E

 

który do TV się nie nadaje, bo zdecydowana większość Polaków nie wie, kim był ks.Skarga, a Stańczyka uważa za jakiegoś ponurego błazna (o ile wie, kim On był...); ale Dz v B – wiedzą!

 

7. Po czym wymóc solenną obietnicę, że – z uwagi na w/w argumenty - zagłosują, jak trzeba.

8. Jak najszybciej rozpowszechnić ten tekst wśród naszych zwolenników!! Na wszystkich naszych forach.

9. W dniu wyborów zadzwonić, powiedzieć (zgodnie z prawdą - bo będzie po emisji tych spotów), że dobrze idzie i poparcie rośnie – i przypomnieć o obietnicy...

 

Trochę zachodu – ale to bardzo obiecujące pole agitacji!! Wynik - tym bardziej, że frekwencja będzie niska - może być zadziwiający!!

Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Komentarze

  • SS89 | Komentarz zgłoszony do moderacji | Pokaż
    16-06-2010 09:50:37 | odpowiedz
    • 16-06-2010 09:58:26 | odpowiedz
      Super,że wygrywa, ale nigdy o tych stronach nie słyszałem, a biorąc pod uwagę ilość oddanych głosów, niewiele osób je zna.
      • 16-06-2010 11:49:40 | odpowiedz
        To jest chamska reklama prywatnych stron, powtarzana pod każdym wpisem JKM. Proszę nie zwracać uwagi na ten spam.
        • 16-06-2010 13:20:47 | odpowiedz
          Tylko wspólnota interesów, coś za coś.

          Dużo prostszą formą namówienia jest:

          Tobie zależy na Kaczyńskim, więc ja na niego oddam głos w II turze.

          Ale mi zależy na JKM, więc Ty oddaj głos na niego w I turze, bo wiadomo, że i tak Kaczyński trafi do II tury.

          Zależy mi na JKM, bo chcę by wygrał z komuchem Napieralskim.

          Twój głos za mój, czyli wspólnota, wspólny interes.

          Dużo prostsze, niż wersja tylko na "ukochanego wnusia" - jak dla mnie to jest bardziej w stylu "na głupiego wnusia", a wiadomo, że Babcia kocha wnusia, ale nie postąpi zgodnie z tym co radzi "głupi wnusio", bo on taki młody i głupi.

          A coś za coś, jest bardziej naturalne, po prostu wspólny interes.

          Pozdrawiam
          • 16-06-2010 16:06:02 | odpowiedz
            UWAGA

            UWAGA

            UWAGA

            tez uwazam, ze to jest rownie, albo i duzo bardziej skuteczna taktyka.

            Poniewaz w sejmowych poparlem kandydatke Ojca, on gotow jest zgodzic sie na poparcie mojego kandydata w I turze, a ja obiecuje mu, ze zaglosuje przeciwko Komorowskiemu.

            Zatem

            UMAWIAJCIE SIE Z BLISKIMI (ZAUFANIE W RODZINIE), ZWŁASZCZA STARSZEJ DATY (ELEKTORAT PROKACZYŃSKI), ŻE JEŚLI ONI W I TURZE POPRĄ JKM, WY W II TURZE ZAGŁOSUJECIE PRZECIW KOMOROWSKIEMU.

            powinno zadziałać
    • 16-06-2010 16:44:57 | odpowiedz
      TVP wykorzystała pomysł JKM!
      Nielubiąca (z wiadomych względów) pana Janusza Polska Telewizja wykorzystała jego pomysł płacenia za wybory i zorganizowała płatny SMS-owy sondaż wyborczy na stronach telegazety, w którym zajmuje on w tej chwili 3 miejsce. Koszt SMS 61-gr. str. 888 telegazety TVP1 i TVP2. Dla jasności. TVP nie zapłaciła mi za tą reklamę!
    • 17-06-2010 21:23:37 | odpowiedz
      PROSZĘ O SZYBKIE ROZPROPAGOWANIE
      http://galeria.interia.pl/praca,w_id,942699,ref,1,WNUCZEK++ZM%A1DRZA%A3
      wNUCZEK NIE ZABIERZE BABCI DOWODU
  • 16-06-2010 09:56:18 | odpowiedz
    Już od dłuższego czasu próbuję namówić dziadka, ale bez skutku. Oglądał kilka fragmentów przemówień JKM, czasem się zgadzał, twierdził że "mądrze mówi", ale zamierza głosować na Bronisława...
    Uważa, że zmiany proponowane przez Pana JKM można wprowadzić może za 50 lat. Niby denerwuje go to jak wygląda służba zdrowia, wysyłają go z jednego miejsca w drugie, a na koniec i tak musi płacić za badanie, ale służba zdrowia musi być państwowa! On pierwszy by kupił szczepionki na świńską grypę. W innych sprawach również się nie zgadza.
    Widać, że jest zbyt przywiązany do socjalizmu.
    W teście wyborczym zgodność z jednym K i drugim K miał na poziomie 40%.
    • 16-06-2010 10:46:25 | odpowiedz
      >Uważa, że zmiany proponowane przez Pana JKM można wprowadzić >może za 50 lat

      Do Sztabu Wyborczego /JKMa ;
      To jest kolejny bardzo ważny punkt, podnoszony przez pewnie 90% POTENCJALNYCH zwolenników JKMa, do którego on nigdy się nie ustosunkował (tzn ja nie słyszałem). Cała masa ludzi niby się zgadza, ale płaczliwie mówi 'ale to jest w tym momencie nierealne' 'jak on to chce wprowadzić, z dnia na dzień? powodzenia haha..' .

      Dla mnie to jest niepojęte dlaczego JKM się do takich spraw w publicznych wystąpieniach nie ustosunkowuje. Przecież wystarczy porozmawiać z 10cioma wyborcami , którzy zgadzają się w wielu sprawach w JKM , ale mają jakiś problem z zagłosowaniem na niego - żeby zidentyfikować te najważniejsze problemy.

      Pewnie kwestia trybu wprowadzania reform wolnościowych jest zapisana w programie partii- ale co z tego. Kto to czyta. Z publicznych wystąpień JKMa człowiek może odnieść wrażenie że WiP wprowadzi podatek pogłówny, zlikwiduje ZUS i NFZ i 10 ministerstw na drugi dzień do wygranych wyborach parlamentarnych.
      Warty by ludziom mówić że to będą spokojne stopniowe zmiany w jedynym rozsądnym kierunku (nawet jak nie będą spokojne..;) A nierealne to jest brnięcie w to bagno co teraz mamy.
      • 17-06-2010 20:04:32 | odpowiedz
        Popieram. Nikt nie chce rewolucji i trzeba by to ludziom uświadomić, że nam chodzi o kierunek zmian, bo teraz to płyniemy do przepaści jako naród, a nie o sprywatyzowanie wszystkich szpitali dzień po wyborach...
    • 16-06-2010 11:17:03 | odpowiedz
      Nie jestem babcią ani dziadkiem ale też mam problem z głosowaniem na JKM. A nawet 3.

      1. In vitro - w końcu za czy przeciw? Pomijając wszelkie inne argumenty, ja osobiście jako katolik jestem w sumieniu zobowiązany do ochrony życia od poczęcia. Bez kompromisów.

      2. Co z argumentacją, że państwo finansowane w myśl programu JKM zawali się po pół roku. Taki argument słyszałem gdzieś tam wśród "ekspertów", ale chciałbym zobaczyć dementi, albo jakiś przybliżony biznesplan, który by uwiarygadniał takie finansowanie.

      3. I co z głosowaniem przez kobiety? (nie "na" kobiety)?

      Oczywiście zdaję sobie sprawę, że prezydent nie będzie miał możliwości wprowadzenia jakichś wielkich reform i nie zmieni nam ustroju itd. Ale, chciałbym by pan JKM jako człowiek poważny, poważnie uargumentował swoje racje. Poparł konkretnymi danymi, etc. Dzisiaj jest ośmieszany, a jego argumenty zbijane są dlatego, że są mało konkretne.
      Ośmieszanie mi nie przeszkadza, przekszadza mi natomiast brak twardych danych ugruntowujących jego "kierunek".

      No i ewentualna wygrana JKM będzie też oznaczało wzrost siły politycznej WiP, co pewnie przełoży się na wynik wyborów parlamentarnych i szansę na przeprowadzenie przynajmniej niektórych reform.
      • 16-06-2010 11:43:11 | odpowiedz
        1. Na pierwsze pytanie nie wiem. Ale skoro się opowiada przeciw aborcji, to też pewnie przeciw in vitro. Myślę, że problem aborcji jest ważniejszy niż problem in vitro, a przynajmniej na razie. Na pewno byłby przeciw, żeby finansować to z budżetu!
        2. Mógłbyś przybliżyć co to byli za "eksperci"? Proszę lepiej słuchać prawdziwych ekspertów. Na przykład proszę się zainteresować Centrum Adama Smitha (http://www.smith.org.pl/pl/)! To są prawdziwi eksperci. Nie wiem czy wiesz ale podatek dochodowy to jest chyba w Polsce obecnie jakieś 10% (może mniej), a VAT to 50%. Więc są pewne przesłanki za stopniowym obniżaniem dochodowego. Na przykład zrobić na początek podatek progresywny 2%-5%-10% albo liniowy 10%. Myślę że każdy by kochał takie podatki w Polsce.
        3. Korwin mówił, żeby głosowali tylko ludzie którzy się interesują polityką. A najlepiej, żeby zmienić ustrój na normalny wtedy ten problem odpada. :)

        I tak już na koniec. A ktoś kto myśli, że Korwin nagle by te wszystkie zmiany by wprowadził to jest albo debilem albo manipulatorem, które nie chce nic zmienić. On mówi radykalnie co chce zrobić, ale są to zmiany na następne kilkanaście lat. Na pewno wiele da się zrobić "od razu", ale Systemu emerytalnego też nie da się zlikwidować od razu, bo przecież są osoby, które pobierają pieniądze, ale stopniowo chociaż można by dać ludziom wybór tym którzy powiedzmy mają do 25-29 lat czy coś. I po 10-20 latach państwowy system by przestał istnieć.
        • 16-06-2010 11:52:47 | odpowiedz
          >A ktoś kto myśli, że Korwin nagle by te wszystkie zmiany by >wprowadził to jest albo debilem albo manipulatorem, które nie >chce nic zmienić. On mówi radykalnie co chce zrobić, ale są >to zmiany na następne kilkanaście lat.

          Nieprawda. Tak myślą ludzie którzy znają JKMa pobieżnie (a takich jest najwięcej). To jest problem (i to duży problem) JKMa , czy też jego sztabu. Dlaczego do cholery Korwin nie uspokaja potencjalnych wyborców co do trybu w jakim zamierza wprowadzać zmiany ku normalności.

          W tym momencie większość jego potencjalnych wyborców nie zagłosuje na niego, bo są przekonani że plan JKMa to wyprowadzenie czołgów na ulicę, rozstrzelanie połowy dotychczasowych posłów i ministrów, wysadzenie ZUSu i NFZ w powietrze kwadrans po objęciu władzy.

          Nie trzeba być debilem żeby tak myśleć, bo Korwin na ten temat nic nie mówi!
          • 16-06-2010 13:48:36 | odpowiedz
            Nie piję do Korwina, tylko są pewne problemu, których nie da się rozwiązać w 2 dni. Na pewno takie rzeczy jak zmiana podatków da się "szybko" wprowadzić. Ale reforma systemu emerytalnego czy ZUSu wymaga trochę więcej ruchów, bo trzeba na to znaleźć pieniądze czy z prywatyzacji czy z czegoś.
            Ja jestem za zmianami jak najszybszymi, tylko lepiej coś zrobić z głową niż później płakać. :)
            • 16-06-2010 17:43:22 | odpowiedz
              Myślę, że znalazło by się paru wybitnych ekonomistów-liberałów, którzy chętnie by to wszystko obmyślili/zorganizowali gdyby mieli taką szansę. Tą szansą będzie JKM jako prezydent.
      • 16-06-2010 11:47:52 | odpowiedz
        1 - na 100% JKM nie zamierza refundować in vitro ;) - natomiast czy chciałby go zabronić? cholera wie. Jest naprawdę konserwatywny.
        Poza konkursem:czy to jest kwestia od której uzależniasz swój głos? Nawet jak zabroni, to i tak ludzie będą to robić, albo wyjeżdzać tam gdzie można to robić.

        Dla mnie na przykład kwestia nr 1 to eurosocjalistyczny model pseudoopiekuńczego złodziejskiego państwa (który właśnie bankrutuje na naszych oczach) - i to jest jedyny i wystarczający warunek dla którego zagłosuję na JKM.

        Dlatego też odpowiedź na pkt nr 2 - na Twoich oczach walą się państwa socjalistyczne (Grecja, Hiszpania.. i reszta UE jest w kolejce!!) Już nie tylko Korwin mówi że ZUS musi zbankrutowac - 20 lat temu wszyscy się z tego śmiali, dziś już prawie nikt. Więc cudzysłów przy słowie 'eksperci' jest BARDZO znaczący.

        3. chodzi o naturę demokracji (a raczej : ochlokracji , żeby być prezycyjnym mówiąc o dzisiejszym ustroju) , nie o prawa kobiet. Z odebraniem głosu wszystkim kobietom myślę że nikt się nie zgadza.
        • 16-06-2010 12:36:39 | odpowiedz
          Tak, to jest kwestia od której uzależniam swój głos. Nie chodzi mi nawet o to czy zabierza go zabronić czy nie, bo nie wiem, czy prezydent ma tu jakieś pole do manewru. Ale o jego światopogląd w tej materii.

          Co do argumentu, że ludzie będą wyjeżdżać, to nic to nie zmienia. Mamy statki aborcyjne, mamy seks-turystykę itd. Ludzie są wolni i sami wybierają. Gorzej, jak pewne opcje zostają usankcjonowane przez aparat państwa i jego autorytet. Skrajny przykład wykorzystania autorytetu państwa to nazim czy komunizm. Natomiast nawet "lekka" wersja byłaby wg. mnie zła, czyli: "invitro nie jest niczym złym, skoro nawet prezydent jest za".

          Tak na marginesie: Jeśli JKM jest przeciw aborcji to, na gruncie samej logiki formalnej (implikacji), powinien być przeciw in-vitro, a z tego napisał elilhrairrah - nie jest.

          Bycie przeciwko aborcji rozumiem, jako zgodę, na ochronę życia człowieka od poczęcia. Podczas metody in-vitro, z tego co pamiętam (może się mylę), ginie średnio 8 takich poczęć (ludzi - 8 ludzi).

          Skądinąd uważam, że JKM ma genialny pogląd na zwiększenie przyrostu demograficznego poprzez stworzenie warunków ekonomicznych i prawnych dla rodzin oraz likwidację ZUSu.
          • 16-06-2010 13:13:07 | odpowiedz
            Bo in vitro nie jest niczym złym. Jedyne z czym ktoś może mieć problem, to nadwyżka zapłodnionych zarodków.
            Nie ma żadnego problemu w tym, żeby za jednym zamachem zapładniać tyle zarodków ile będzie wszczepione i problem się sam rozwiązuje.
            To, że teraz zapładnia się więcej wynika tylko i wyłącznie ze względów ekonomicznych - stosunkowo mało zarodków się przyjmuje i zabieg trzeba często wielokrotnie powtarzać. W efekcie oszczędzamy na samym zapłodnieniu i robimy kolejne wszczepienie zamrożonego zarodka ( oszczędzamy na zapłodnieniu i całej procedurze z tym związanej ).

            Jakoś nie widzę problemu w tym, że ktoś się zapładnia in-vitro.
      • 16-06-2010 11:48:40 | odpowiedz
        Za in vitro jest. Nie jest jednak za tym aby było finansowane przez państwo, czyli z podatków. Po za tym ma też zastrzeżenia, co do komórek jajowych, że poświęca się ich za dużo, przez co dłużej czeka się na kolejne(chyba).

        VAT i akcyza musiałyby został, bo jesteśmy w UE, która wymaga aby były nie niższe niż 15%. Dochodowy można znieść(jakby się pojawiła ustawa i większość...). JKM mówi też o podatku pogłównym, to jest jednak nie na teraz, bo on miałby zastąpić obecne podatki.
        Po za tym likwidacja i obniżki podatków musiałyby ich w parze z prywatyzacją. Po sprywatyzowaniu już nie trzeba łożyć na to co wcześniej było pod kontrolą, więc potrzeba miej pieniędzy. Prawdziwą zmorą jest jednak ZUS, którego usunięcie wymagałoby właśnie prywatyzacji oraz co bardzo prawdopodobne utrzymywania przez jakiś czas z podatków(co i tak ma miejsce). Wywiązać się z obecnych zobowiązań i nie brać następnych.

        Co do kobiet, to JKM jest przede wszystkim zwolennikiem monarchii, więc samo przez się to oznacza odebranie głosów kobietom i mężczyznom. A w warunkach obecnych nikomu by nie odbierał. Co jest jednak ważniejsze - stanowienie prawa aby jednym żyło się lepiej, czy aby prawo po równo każdego traktowało? Polecam: http://mises.pl/486/frederic-bastiat-prawo/
        • 16-06-2010 12:29:01 | odpowiedz
          Problem ZUS-u można rozwiązywać inaczej na początku. W moim mieście stoi ogromny pałac z ogromnym terenem na którym można postawić stadion ;) Niedaleko buduje się kolejny pałac ZUS-u.
          Dodam że ZUS w naszym mieście obecnie po przeniesieniu części działów gdzie indziej stoi niemal pusty.

          Sporą oszczędnością była by licytacja tych pałaców, przeniesienie pracowników (może nawet ograniczenie liczby) do biur o znacznie niższym koszcie utrzymania.

      • 16-06-2010 12:27:27 | odpowiedz
        Też dorzucę swoje trzy grosze:

        ad.1 JKM jest zdecydowanie przeciw finansowaniu takich zabiegów przez podatników oraz zdecydowany przeciwnik ustawodastwa w tej sprawie, moralny przeciwnik invitro, widzący duże zagrożenia w tej metodzie

        ad.2 JKM jest zdedcydowanym zwolennikiem radykalnego ograniczania podatków, oczywiście o ile prawo na to pozwala (tzn. w Unii minimalny VAT to 15%) co wiąże się z ograniczeniem biurokracji i rządu :) Podobnie jak Koledzy odsyłam do Centrum Adama Smitha :)

        ad.3 JKM słysznie uważa, że demokracja jest głupim ustrojem i zawsze odpowiada z zgodzie ze swoim sumieniem, co nie oznacza że zamierza takiego rzeczy realizować... jest wiele grup, które nie powinny mieć prawa głosu (moim zdaniem, trzeba zacząc od urzedników państwowych)

        Pozdrawiam
      • 16-06-2010 12:49:51 | odpowiedz
        ----
        1. In vitro - w końcu za czy przeciw? Pomijając wszelkie inne argumenty, ja osobiście jako katolik jestem w sumieniu zobowiązany do ochrony życia od poczęcia. Bez kompromisów.
        ----

        Powiedział to wyraźnie, nie będzie wsparcia dla in vitro przez państwo (co oczywiste)
        A do samego zabiegu jest za, jeśli TYLKO jedno jajeczko zapładnia się na raz.
        Lub dwa jeśli rodzice godzą się na dwójkę dzieci, trzy jeśli na trójkę itd.

        Także jeśli chodzi o wiarę sprawa jest w porządku.


      • 16-06-2010 13:38:31 | odpowiedz
        ad.1 "nie sądźcie a nie będziecie sądzeni" jak ktos chce popełnic in-vitro i aborcje to jego sprawa. NIc nam do tego. To oni zostana za to rozliczeni a nie ty że ich nie powstrzymałes bo i tak nic nie mozesz, no chyba ze chodzi tutaj dokładnie o twoja osobę...wiec pomyśl...
      • 16-06-2010 16:05:15 | odpowiedz
        ad 1
        Z tego co wiem to JKM popiera metodę in vitro lecz oczywiście nie refundację tego zabiegu. Zaznaczał w jednej z wypowiedzi, że nie można w trakcie wykonywania tego zabiegu zapładniać jednocześnie kilka jajeczek i liczyć na to że któreś 'nada się' do dalszego rozwoju (może kilka będzie dobrych a użyte zostanie jedno ergo reszta zostanie uśmiercona). Trzeba miesiąc po miesiącu próbować z jednym jajeczkiem. (przepraszam za bardzo niefachową terminologię, ale tyle zapamiętałem z jednej z wypowiedzi p. Janusza)

        ad 2
        JKM uważa że głosować powinni tylko ci co są inteligentni, znają się na polityce. Kobiety raczej nie interesują się polityką ale oczywiście są wyjątki i zapewne JKM nie będzie miał mocy aby odebrać prawa wyborcze kobietom (o co chyba i tak by nie walczył). Co innego nieroby bez wykształcenia - jak taka osoba może mieć wagę głosu taką samą jak doktor/profesor? Parytety są oczywiście niepotrzebne i wyśmiewane przez JKM - no bo przecież nie można nikogo do niczego zmuszać, a parytety nakładają kolejny obowiązek.

        Pozdrawiam
  • 16-06-2010 10:15:14 | odpowiedz
    ja proponuje podsylac znajomym strone z testem wyborczym:
    http://www.latarnikwyborczy.pl/app/poll.html

    jakby nie glosowac, to zawsze i tak wychodzi najwieksza zgodnosc z p. Januszem!
    • 16-06-2010 11:28:24 | odpowiedz
      Niekoniecznie, pytania są nieścisłe i tendencyjne, bo JKM nie jest ani za częściową odpłatnością za studia, ani za częściową opłatnością za opiekę zdrowotną tylko całkowitą itp.itd. Teoretycznie więc częściowa odpłatność to ruch we właściwym kierunku, ale to nie jest to co mówi JKM!
    • 16-06-2010 13:07:43 | odpowiedz
      przeczytałem ale nie jestem w stanie odpowiedziec na taką "demokratoidalnę ankietkę" - bo jak odpowiedzieć np. na pytanie "czy wprowadzić niewielkie opłaty w służbie zdrowia"??? durne pytanie - albo ma być tak z lecznictwem jak mówi JKM albo taki "komunizm" jak jest teraz - jak można ograbiać ludzi pod przymusem z pieniędzy na składki obiecując leczenie refundowane i dodatkowo kazać płacić??? bandycki system - więc na takie pytania nie da sie odpowiedzieć - to tylko przykład bo jest więcej takich pytań w tej ankiecie
      ponoć to jest ankieta dla młodych ludzi czyli już jest pranie mózgu pytaniami w stylu:
      "czy już przestałeś bić swoją żonę?"
      odpowiedź:
      -TAK
      -NIE
      :-)
      kiedyś rozwiązywałem podobną ankietę ale bardzo obiektywną z wieloma możliwościami odpowiedzi
    • A ja proponuję żebyś Kolego posypał głowę popiołem i nie przystawał więcej z socjalistycznym menelstwem upojonym sfermentowaną rzepą, dającą to pożądane pierdolnięcie, bez którego nie byłoby cywilizacji i spółek socjalistycznych a straży pożarnej bez socjalizmu, bo brniesz w ciemną, głęboką czeluść demokratyzmu. Czego przykładem jest Twoje zainteresowanie wskazanym przez Ciebie portalem, na którym widnieje jak byk Centrum Edukacji Obywatelskiej (co za pomysł!). Nie wspominając o pytaniach, z których większość wymaga jako takiej orientacji „w temacie” ze strony wielmożnego wyborcy (co za pomysł tego oczekiwać!), a niektóre są po prostu niczym z programu wyborczego demokratów oczekujących na ten cenny głos menelstwa, fachowo zaznaczającego swoje „przemyślane” odpowiedzi na stronie latarnik wyborczy.

      Popierając menelstwo dajesz dowód braku zarówno wiedzy jak i doświadczenia. Można to usprawiedliwić jedynie młodym wiekiem. Warto Kolego zacząć od czegoś prostego, uchwytnego intuicyjnie, co przyzwoite.
  • 16-06-2010 10:15:49 | odpowiedz
    Kolejna sonda

    http://facet.dlastudenta.pl/artykul/Lato_tuz_tuz_jak_sie_do_niego_przygotowac,53134.html

    W ramach Interii ale schowane do artykułu jakiegoś dziwnego :/
  • 16-06-2010 10:16:44 | odpowiedz
    Podstawowa rzecz to zaciągnąć kogo się da przed komputer , matkę , ojca , dziadka , babcię i puścić im filmy z wypowiedziami JKM ( dla dziadków komputer to taki telewizor) a jak nie chcą to puszczać na okrągło przynajmniej dźwięk z tych videoblogów na kolumnach tak żeby w domu było słychać a na ulicy jeszcze lepiej . Jak usłyszą to sami załapią o co chodzi . U mnie w czasie spotów wyborczych telewizor idzie prawie na full i okna otwarte.
  • 16-06-2010 10:36:48 | odpowiedz
    Wrzuciłem na wykop esej Bastiata:
    http://www.wykop.pl/link/386300/frederic-bastiat-prawo/
    Zbieżny z poglądami JKM:) Długi tekst ale pokazuje, że 150 lat temu argumentami i rozsądkiem też zwalczano socjalizm.
  • 16-06-2010 10:40:02 | odpowiedz
    Debata Kaczyński-Komorowski u Szymona Majewskiego.
    Powiem, że bardziej obiektywnej nie widziałem :)
    http://tnij.org/g8wd
  • 16-06-2010 10:48:29 | odpowiedz
    A jak dziadzio lub babunia nie zgodzą się zagłosować na JKM to przypominam o akcji "Zabierz babci dowód" :)
  • 16-06-2010 11:38:35 | odpowiedz
    Przekombinowane. Ja zawsze moją babcię namawiam w sposób jednopunktowy. "Babciu jak będą wybory to zagłosuj proszę na JKM /ew. odpowiednią listę i kandydata/". "Dobrze wnusiu".
  • 16-06-2010 11:52:52 | odpowiedz
    To jest dobra pomoc, jeśli nie wiadomo na kogo głosować: www.test-wyborczy.pl We wszelkich możliwych kombinacjach większość wszędzie zgadza się z JKM.
  • 16-06-2010 12:49:36 | odpowiedz
    Wczoraj zadzwonili do mnie z GFK Polonia. Były - o dziwo - wszyscy kandydaci do wyboru:) Wprawdzie w dość dziwnej kolejności, ale był i JKM. Natomiast dziwne były pytania o II turę. Oprócz Kaczyńskiego i Komorowskiego pojawiał się w różnych konfiguracjach... Andrzej Olechowski, który wg sondaży ma ok. 1-2%. Szkoda że nie pytali o JKM w II turze.
  • 16-06-2010 12:57:56 | odpowiedz
    Ja powiedzialem rodzicom ze jak zaglosuja na JKM i przekonaja swoich rodzicow do glosowania i swoje rodzenstwo, to im wykupie wycieczke do Egiptu :)
  • 16-06-2010 13:14:18 | odpowiedz
    Zamierzam oddać swój głos na Pana Janusza, mimo że w kilku zasadniczych kwestiach się z Nim nie zgadzam. Jestem przeciwny karze śmierci, oraz nie podzielam tak bardzo stanowczego i sceptycznego stanowiska wobec UE. Nie sądzę aby Pan Janusz miał szanse na dostanie się do drugiej tury. Jest to jednak kolejny powód dla którego oddam swój głos na Niego, bo gdyby się mimo wszystko dostał i musiałbym wybierać między Nim a Kaczyńskim, to mimo mojej ogromnej niechęci do Jarka, rozważałbym oddanie na niego swojego głosu. Wynika to z faktu iż Pan Janusz jest zbyt radykalny w swoich poglądach. Obawiałbym się pogorszenia naszych stosunków z krajami zachodnimi i marginalizacji Polski, co na pewno odbiło by się na moim życiu w odczuwalnym stopniu. Dodam tylko że popieram w 1000000% postulaty Pana Janusza dotyczące systemu podatkowego i zmniejszaniu roli państwa.
    • 16-06-2010 13:47:28 | odpowiedz
      cyt:

      "Dodam tylko że popieram w 1000000% postulaty Pana Janusza dotyczące systemu podatkowego i zmniejszaniu roli państwa."

      "...bo gdyby się mimo wszystko dostał i musiałbym wybierać między Nim a Kaczyńskim, to mimo mojej ogromnej niechęci do Jarka, rozważałbym oddanie na niego swojego głosu."

      cos nie tak przyjacielu, albo be albo me. nie ma rozwazan, tylko zimna kalkulacja.
      • 16-06-2010 19:32:47 | odpowiedz
        Ja jednak wolę rozważyć wszystkie możliwe opcje, a nie ślepo iść za kimś bez zastanowienia. JKM ma mój głos w pierwszej turze, co będzie dalej się zobaczy...
  • 16-06-2010 13:58:05 | odpowiedz
    Mam dwa pytania odnośnie poglądów JKM:

    1. Likwidacja publicznej TV -

    a co z ideą misyjności? Po likwidacji publicznej TV ministerstwo kultury powinno w takim razie dotować projekty patriotyczne, historyczne i kulturalne w stacjach prywatnych.

    2. Sprzeciw wobec ułaskawień -

    JKM wyraził kiedyś taki pogląd, że PRLowski establishment przydałby się w budowaniu silnego, nowego niepodległego państwa. Że skoro byli dobrzy najemnicy służący staremu systemowi, to po zwerbowaniu można wykorzystać ich doświadczenie w nowych realiach. Uważam, że podobnie rzecz się ma z przestępcami. Jeśli przestępca będący wybitnym "kombinatorem" może w zamian za ułaskawienie złożyć obietnicę pracy na rzecz Państwa w charakterze tajnego agenta itp, to dlaczego z tego nie skorzystać? Ja na miejscu JKM nie zlikwidowałbym ułaskawień, a jedynie drastycznie ograniczył tą praktykę, która de facto umniejsza rangę wymiaru sprawiedliwości. Ale nie rezygnowałbym z tej możliwości.

    To w sumie tyle, co mnie zastanawia narazie :D
    • 16-06-2010 15:06:49 | odpowiedz
      Odp. na 1. pytanie mnie też ciekawi.

      Co do ułaskawień, to faktycznie, JKM mówił, że ma zamiar stosować je tylko w bardzo szczególnych przypadkach i że są inne sposoby na zwerbowanie tajniaków.
      Chociaż myślę, że jakoś by się dogadał i gdyby był dobry agenturalny materiał z jakiegoś łajdaka, to dałby się namówić na ułaskawienie.
    • 16-06-2010 15:28:07 | odpowiedz
      Co to są w ogóle "projekty misyjne"? Czy są to może Klan, M jak Miłość, Na dobre i na złe, Złotopolscy, Barwy Szczęścia, Plebania, Familiada, Kawa czy Herbata itd.?
      To są programy zajmujące 90% (albo więcej) czasu antenowego wraz z reklamami.
      Tak jak w każdej dziedzinie życia twórczy są ludzie a nie machina państwa. Jestem pewien, że odpowiednie programy edukacyjne, patriotyczne itp. będa tworzyć grupy zapaleńców, jesli pozwoli im się zakładać telewizje prywatne czy poprzez uwolnienie gospodarki będą mogli zajmować się produkcją lub zakładac własne wytwórnie. Już teraz istnieją prywatne stacje oferujące znacznie więcej kultury i edukacji niż reżimówka.
      A propos kultury - zobacz ile powstaje prywatnych teatrów. Teatry państwowe wystawiają za to jakiegoś Klatę czy Jarzynę których nie można oglądac - takie bzdury "tworzą" - a dlaczego są bzdurne - dlatego że dotowane, dostają dotacje i mogą wszelkie pierdoły pokazywać. Prywatny teatr (chociaż możliwe że tez dostają dotacje ale tego nie wiem) musi dobierać repertuar dla widza i wystawiać go w sposób przystępny i atrakcyjny - tu nie ma miejsca na eksperymenty - tu trzeba widza zainteresować dobrą obsadą i konceptem - walka o klienta. Piszę o tych teatrach bo byłem ostatnio na przedstawieniu w Teatrze miejskim dotowanym przez Miasto - tragedia, jak można tak spaprać klasykę - oczywiście łapy w tym dziwadle maczał niejaki Klata. W zyciu nie pójdę do teatru :-)
  • 16-06-2010 14:05:35 | odpowiedz
    Właśnie...Ja licze na małą frekwencję. Widzę ogólne rozczarowanie demokracją i wyborami, do tego dochodzi jeszcze powódź.... Bądźmy dobrej myśli, a babcie i kilka innych osób już namówiłem...;-)
  • 16-06-2010 14:09:10 | odpowiedz
    Jeszcze odnośnie SPOTU!!!

    Ten spot w notce Pana Korwina jest najlepszy!!! Bardzo bym chciał zobaczyć go w TV, bo jest najlepszy z dotychczasowych moim zdaniem. Odwołuje się do historii, patriotyzmu, co w Polsce ważne. Przypomina groźbę upadku - porównanie JKM do Skargi fenomenalne. Nie robi z ludzi baranów, jest niebanalny. Stwarza przez to wrażenie wśród odbiorców, że zagłosują na kandydata mądrego, przewidującego, szanującego historię, poważnego itp. ON JEST NAJLEPSZY!! Dlaczego Pan z niego rezygnuje?! Ten spot wygląda bardzo profesjonalnie! Odróżnia się od pozostałych!
  • 16-06-2010 15:36:05 | odpowiedz
    Akcja wg mnie bez sensu.
    Za to spot z punktu 6 jest najlepszym spotem jak JKM miał kiedykolwiek. To właśnie ten spot (o ile mają prawa autorskie) powinni puścić w tv.

    Ps. Już myślałem, że tym razem obejdzie się bez Hiltera, ale widać nie dało się :(
    http://tnij.org/g8z3
  • 16-06-2010 15:39:22 | odpowiedz
    Wyborcza na głównej stronie wytłuszczoną czcionką: "Korwin-Mikke: Hitleryzm był bardziej liberalny niż UE". Nie wytrzymał JKM i musiał palnąć z tym Hitlerem. Mimo, iż ma rację, to mógłby sobie już darować takie porównania, bo jak widać GW tylko na to czekała. Przeciętny wyborca nie zrozumie tego i pomyśli jeszcze, że Korwin to naprawdę faszysta skoro zachwala Hitlera.

    http://wybory.gazeta.pl/wybory/1,106728,8022133,Korwin_Mikke_i_Morawiecki_z_mlodzieza_o_demokracji.html
    • 16-06-2010 15:46:05 | odpowiedz
      Fatum Hitlera wisi nad nami. Zawsze ten Hitler, te dzieci i inne cosie.

      A hitleryzm nie był bardziej liberalny od UE nawet, wystarczy trochę poczytać.
      • 16-06-2010 15:55:50 | odpowiedz
        Korwin ma racje w tym konkretnym przykładzie, jaki przytoczył. Niestety jego wypowiedź sugeruje jakoby cały ówczesny ustrój był bardziej liberalny od UE.
        Czy ktoś z jego sztabu nie mógłby mu wreszcie jasno powiedzieć, aby raz na zawsze przestał już gadać o tym Hitlerze?
      • 16-06-2010 18:07:36 | odpowiedz
        Myślę, że problemem jest tu to że lud nie rozumie pewnych figur retorycznych. Ta z Hitlerem jest szokująca. Idioci nie załapią, mądrzy zrozumieją. A naszym zadaniem jest to ludziskom wytłumaczyć jak zapytają.(np: -Mikke chwali Hitlera! -To nie tak. jak chcesz mogę Ci wyjaśnić....)
        Taki już jest ten JKM!!!
        nie traćcie motywacji!!
    • 16-06-2010 17:38:29 | odpowiedz
      Dodałem na wykop: http://www.wykop.pl/link/386770/ochlokracja-realna-demokracja/

      W istocie d***kracja o zasięgu państwowym to utopia. Przeradza się za to zawsze w ochlokrację.
    • 17-06-2010 00:35:41 | odpowiedz
      SZARLEJ - IDIOTO - ZNACZY WYBORCO Z ELEKTORATU JAŚKĄ KÓRWINA,

      Hitler nigdy nie był faszystą. On był NARODOWYM SOCJALISTĄ. To taki facet lub facetka (narodowa socjalistka), która wyznaje NARODOWY SOCJALIZM - po amerykańsku NATIONAL SOCIALIZM - skrótowo NAZIZM.

      Jasiek jednak ma rację. Jego elektorat to kompletni, niedouczeni idioci.

      Pozdrowienia dla Jaśka oraz dla innych nazistów,

      ROMAN WŁOS
      (niedoszły kandydat na prezydenta RP 2010,
      dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
      www.romanwlos.cba.pl
      tel. +48 662 620 163
      • 17-06-2010 01:59:53 | odpowiedz
        Panie Włosie :) Czyż Pan w ogóle zrozumiał, co napisałem w swoim poście? Faszyzm czy tam nazizm jest kompletnie nierozróżnialny w dzisiejszej nomenklaturze. Hitler = faszysta i koniec. Wytłumacz Pan przeciętnemu wyborcy czym się różni faszyzm od nazizmu. Za wszelkie sukcesy w tej dziedzinie płaci UE solidnymi dotacjami :)
        • 17-06-2010 09:11:45 | odpowiedz
          SZARLEJ,

          Gdybyś powiedział, że w dzisiejszych czasach kobiet i pinda to jedno i to samo, to może bym uznał Twoją odpowiedź. Chociaż tak naprawdę, kobieta to tylko opakowanie pindy. Ale gdy mówisz "kobieta", to zawsze masz na myśli pindę.

          Jednak pojęcia takie jak nazizm (narodowy socjalizm), faszyzm, komunizm, itp. są ściśle zdefiniowane, więc nomenklatura w dzisiejszych czasach jest taka sama jak dawniej.

          Pozdrowienia dla nomenklaturowców,

          ROMAN WŁOS
          (niedoszły kandydat na prezydenta RP 2010,
          dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
          www.romanwlos.cba.pl
          tel. +48 662 620 163

  • 16-06-2010 16:27:01 | odpowiedz
    islmaskie brudasy w Anglii zakłócają paradę brytyjskich żołnierzy wracających do domu:

    http://tnij.org/g80v

    przypatrzcie się tym ryjom, ich ubiorowi i islamskim flagom ponad głowami - chcecie mieć takie obrazki w Polsce?
    • 16-06-2010 16:33:14 | odpowiedz
      Abstra*****ąc od słuszności protestów, nie rzuciło mi się w oczy, żeby byli jakoś specjalnie brudni. No chyba, że na zasadzie, iż "czysty typ nordycki i bez mydła jest czysty" - ale mam nadzieję, że nie o to Panu chodzi.
      • 16-06-2010 17:03:41 | odpowiedz
        brud to brud, mentalny oczywiście - wystarczy?
        to są zbrodniarze i barbarzyńcy
        islam = nazizm = bolszewizm = śmierć
        tylko błagam Pana, proszę nie mówić, że to na filmie to jest margines a islam "chce dobrze" - komuniści i naziści też chcieli dobrze
        nich Pan pozna islam od strony muzułmanów, którzy mają rozum - proszę sobie poszukać na youtube wypowiedź syna przywódcy Hamasu w programie telewizyjnym
        • 16-06-2010 18:54:47 | odpowiedz
          Turban to śmierdzący brudas, nie chcę oglądać takich w Warszawie.
          Zrobię wszystko żeby fizycznie storpedować budowę meczetu w stolicy - wiem że wielu czytających te słowa myśli podobnie - wzywam Was do działania zanim będzie za późno.

          Oni zabijają za krzyżyk na szyi. My mamy pozwolić na meczety w Polsce? Wolne żarty. Do broni!
          • 17-06-2010 00:57:09 | odpowiedz
            MISTER COOL_TURVA,

            Śmierdzący brudas to jesteś Ty. Jeżeli nie chcesz oglądać takiego w Warszawie, to tam nie przebywaj oraz nie patrz w lustro.

            A ja się pytam, gdzie są organy ścigania, które siedzą bezczynnie gdy taki patałach jak Ty gwałci Konstytucję RP???

            Ty śmiało możesz już ćwiczyć piosenkę pt. "I Tylko Ciebie Mi Brak W Tym Więźniu.

            Pozdrowienia dla organów ścigania oraz dla kiciatych ludzi.

            ROMAN WŁOS
            (niedoszły kandydat na prezydenta RP 2010,
            dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
            www.romanwlos.cba.pl
            tel. +48 662 620 163

            p.s. Chłopacy z ABW już Cię namierzają. Nawoływanie do nienawiści na tle rasowym, religijnym, seksualnym jest ścigane z urzędu.

    • 17-06-2010 00:46:13 | odpowiedz
      MARTINUS,

      Ty z pewnością jesteś KATOLICKĄ MENDĄ, jeżeli masz jakieś obiekcje do ISLAMSKICH BRUDASÓW.

      Islamskie brudasy to przyszłość tego świata. Islam musi zwyciężyć. Allach jest WIELKI.

      Pozdrowienia dla islamskich brudasów,

      ateista ROMAN WŁOS
      (niedoszły kandydat na prezydenta RP 2010,
      dumny, bo od zawsze BEZPARTYJNY)
      www.romanwlos.cba.pl
      tel. +48 662 620 163

  • 16-06-2010 16:29:50 | odpowiedz
    Na dole po prawej stronie jest sonda. Oddajcie swój głos na JKM !!

    http://www.suwalki.info/index.php
  • 16-06-2010 16:35:22 | odpowiedz
    Już kiedyś miałem zapytać.

    Z jednej strony mówi Pan o swojej nienawiści do socjalistów, o wieszaniu ich, czy obozach reedukacji(takie szykanowanie za poglądy uważam za faszyzm, czy coś w tym stylu), a z drugiej z list PJKM startował zdeklarowany marksista - prof. Bogusław Wolniewicz. Jak Pan to wytłumaczy?
    • 16-06-2010 16:50:27 | odpowiedz
      Prof. Wolniewicz już dawno przeszedł przemianę i występuje (a także popiera) Radio Maryja. Co prawda jest tam także sporo socjalistycznej retoryki, ale ojciec Rydzyk, to prawdziwy kapitalista i wie, że do L*du można trafić jedynie taką gadką.
      • 16-06-2010 17:08:08 | odpowiedz
        nie wiem dokładnie ale wydaje mi się, że B.Wolniewicz jest niewierzący w Boga natomiast z całą stanowczością popiera katolicyzm i chrześcijaństwo jako trzon naszej Cywilizacji

        co do jego marksizmu to nie słyszałem ale też nie znam jego poglądów sprzed lat
        - może ktoś wie coś więcej na temat pana profesora?
  • 16-06-2010 16:47:26 | odpowiedz
    he he he...
    na interii mozna se samemu zagrac w polityke...

    http://politika.interia.pl/

  • 16-06-2010 16:59:00 | odpowiedz
  • 16-06-2010 18:46:54 | odpowiedz
    Po pierwsze... Nie mam ani jednej babci i ani jednego dziadka.. Rodzeństwa też nie.
  • 16-06-2010 20:04:37 | odpowiedz
    Tak na pewno się uda tylko ze trzeba przedstawić im sylwetkę kandydata jak na razie tylko 2 tv pokazuje ale moi znajomi i już Mama głosuje na KM :)
  • 17-06-2010 15:14:17 | odpowiedz
    ZROBIŁEM SKRÓT ULOTKI O PODATKACH NA EMAILA... ZRÓBCIE WŁASNY LUB KOPIUJCIE TEN. WYSYŁAJCIE EMAILAMI DO LUDZI, WKLEJAJCIE NA FORA POD WSZYSTKIMI WIADOMOŚCIAMI NA ONECIE , WP. PL TVN. 24 ITD...

    to to co najbardziej do ludzi przemawia

    tekst:


    Dlaczego głosuję na Janusza Korwina-Mikke
    Tylko on otwarcie OD LAT mówi szczerze i bez ogródek o tym jak jesteśmy okradani z zarobków, I CHCE COŚ Z TYM ZROBIĆ

    Każdy kto zarabia 2500 pln Państwu oddaje wcześniej
    1083PLN na ZUS,
    260PLN na NFZ,
    55PLN na Fundusz Pracy,oraz
    145PLN podatku dochodowego.

    Gdybyś kwotę którą oddajesz ZUSowi odkładał na konto o oprocentowaniu 4% po 46 latach zarobiłbyś niemal PÓŁTORA MILIONA ZŁOTYCH - a żyjąc z samych odsetek miałbyś emeryturę w wysokości 5000PLN ... a teraz poprzez ZUS żyjesz jako emeryt w skrajnej nędzy a odkładane przez ciebie pieniądze ( 1000zł miesięcznie) przepadają z twoją śmiercią ( a wg oficjalnych szacunków za 20/30 lat emerytura będzie jeszcze mniejsza !!! )


    NFZ kosztuje Cię rocznie 3120PLN - tyle jest CI zabierane... a jakość naszych usług medycznych jest fatalna. ZA 2/3 TEJ KWOTY mógłbyś wykupić sobie ubezpieczenie typu Złota Karta w wiodącej prywatnej klinice w Warszawie... gdyby panowała wolność..


    Tylko KORWIN-MIKKE MÓWI OD LAT O TEJ WOLNOŚCI I CHCE JĄ WPROWADZIĆ !! .

    oddajesz rocznie ponad 16000 PLN na sam ZUS i NFZ dostając fatalną służbę zdrowia i minimalne emerytury

    CHCESZ TEGO DALEJ? POMYŚL JAK PRZYDAŁYBY SIĘ TOBIE TE PIENIĄDZE I ZE SAM LEPIEJ BYŚ JE ZAGOSPODAROWAŁ. I NA LECZENIE I NA PRZYSZŁOŚĆ.


    WYBIERZ MĄDRZE I DAJ SZANSĘ JANUSZOWI KORWIN-MIKKE TO ZMIENIĆ. OD LAT OTWARCIE MÓWI O TYM BANDYCKIM OKRADANIU..


    PONAD 16000PLN ROCZNIE!!

    mamy jeszcze kilka dni – przemyśl i powiedz proszę znajomym.