Kontakt

Aby stale rozwijać portal, potrzebne są środki finansowe, wspomóż nas wpłacając dowolną sumę na konto:
Oficyna Konserwatystów i Liberałów
Ul. 3 Maja 100/1
05-420 Józefów
Numer konta: 58114020040000350235899194
Statystyka
63877 komentujących
8350 czytających
Konkurs
Kursy dla wolnościowców – ostatnie dni rekrutacji!
Polsko-Amerykańska Akademia Liderów to inicjatywa bardzo dobrze znana w polskim środowisku wolnościowym.  Swoją popularność zawdzięcza doświadczonej, zawsze wolnościowo nastawione...
Newsletter

Darmowy newsletter z aktualnymi wiadomościami z Korwin-Mikke.pl w Twojej skrzynce e-mail.

  • 30-04-2012 13:08:00

    Dziś o 17.00 jestem w SuperStacji

     a wieczorem zapraszam jak zwykle na videoczat na czat.nptv.pl , a jutro o 9.15 jestem w TVN 24

     

  • 30-04-2012 00:29:00

    Drobna uwaga:

    Ja nie twierdziłem, że ktoś zrobil zamach na Tu-154M! Ja tylko napisałem, że jest zdumiewające, iż ludzie wierzą w kompletne brednie - podczas gdy taka wersja zamachu (bardzo prawdopodobna!) w ogóle nikomu do głowy nie przychodzi!

    I, być może, nie przychodzi do głowy dlatego, że głowa jest zajęta sztuczną mgłą, helem, elektromagnesem i bombą próżniową.

    Tylko tyle.

    =====

    PS: O 9.15 mam być w TVN24

  • 29-04-2012 16:38:00

    O tych, co psy wieszają na "Ruskich"

    Na moim blogu na „Nowym Ekranie

    http://jkm.nowyekran.pl/post/60737,klamstwo-smolenskie-i-szpila

    umieściłem tekst parodystyczny n/t katastrofy smoleńskiej. O katastrofie nie piszę – ale coś mnie zastanawia...

    PiSmeni i ich akolici bredzą o wytwarzaniu mgły, magnesach, helu i bombie próżniowej – nikt natomiast serio nie zajmuje się całkiem realnym scenariuszem: jeden (JEDEN) rozeźlony na b-ci Kaczyńskich b. pracownik WSI (nie musi być nawet oficer!) umieszcza na Okęciu w skrzydle samolotu malutki ładunek wybuchowy. Ładunek aktywuje się po zmniejszeniu ciśnienia – a wybuch nastepuje po ponownym jego zwiększeniu. Prosty aneroid to zapewnia.

    Tylko wtedy nie można by wrzeszczeć na Moskwę, na kontrolerów, na marne lotnisko...

    Temu, kto taką bombkę by podłożył, bardzo by zależało, by walono w „Ruskich” jak w bęben.

    Nieprawda-ż?

    =====

    No, tak: jak zwykle o 20.00 zapraszam do NP TV (http://NPTV.pl), 

    A jutro w poniedziałek też jak zwykle zapraszam o godz. 11.00 do Radio WNETwww.radiownet.pl/sluchaj

    Przypominam, że do Radio WNET można dzwonić na nr. 509 330 374  i zadawać pytania. 

    I wieczorem w poniedziałek - video czat na czat.nptv.pl

  • 28-04-2012 23:46:00

    W niedzielę

    jak zwykle o 20.00 zapraszam do NP TV (http://NPTV.pl), 

    A jutro w poniedziałek też jak zwykle zapraszam o godz. 11.00 do Radio WNETwww.radiownet.pl/sluchaj

    Przypominam, że do Radio WNET można dzwonić na nr. 509 330 374  i zadawać pytania. 

    I wieczorem w poniedziałek - video czat na czat.nptv.pl

     

  • 27-04-2012 23:54:00

    Prąd z atomu w każdym domu!; Palpitacja 2012. Wizyta na Ziemi Leszczyńskiej

    Fundacja "Volenti Non Fit Iniuria"  z'organizowała, jak wiemy, kontr-demonstrację w stosunku do "Zielonych", którzy (najprawdopodobniej na zlecenie "Gazpromu")  protestowali przeciwko elektrowniom jądrowym. Przy okazji zawiadamiam, ze amerykańska firma "Chevron", po otrzymaniu gróźb "ekologów", ze będą niszczyć jej urządzenia do poszukiwania  łupków, zaczęła wahać się, czy podjąć się eksploatacji gazu łupkowego w Polsce. Czekam, kiedy "Zieloni" zaczną jeszcze protestować przeciwko kopalniom węgla. 

    Na tej demonstracji miała być UPR - co zapowiadała na stronie http://www.upr.org.pl. KNP również poparł tę Fundację. Na demonstracji pojawił się Fundator, kol.Jerzy Lipka, pojawiliśmy się i my - natomiast nie pojawił się nikt z  UPR . A strona  UPR  zniknęła z Sieci.

    Obawiam się, że ten dzień mozna uznać za symboliczny koniec  UPR . Szkoda - konkurencja dwóch partyj o identycznym programie, różniących się w spawach taktycznych i personalnych, byłaby korzystna dla Sprawy Wolności. No, cóz - mam pewną gorzką satysfakcję, ze hipoteza, że można walczyć o program konserwatywno-liberalny bez Janusza Korwin-Mikkego została sfalsyfikowana.

    A na Ziemi Leszczyńskiej powstają nowe koła KNP, deklarujące wolę utworzenia własnego Oddziału.

    Zapraszamy teraz na pierwszy anty-podatkowy happening  o zasięgu ogólnopolskim, pt.: ”PALPITACJA 2012”. 

    Wydarzenie na facebooku: 
    oraz strona akcji:

     

  • 26-04-2012 10:27:00

    Finisz u Republikanów. Zmiany we władzach KNP

    No, i proszę: wystarczyło, byśmy przez dwa tygodnie nie zajmowali się Republikanami - a pp.Gingrich i Santorum wycofali się z wyścigu. Ciąg dalszy jest jasny: zwolennicy p.Ronalda Paula będą tłumnie pojawiać się na kolejnych konwencjach, caucusach i prawyborach, a zwolennicy p."Mitta" Romneya, pewni zwycięstwa, nie będą na nie przychodzili. Dzięki czemu p.Paul uzyska sporo głosów - ale nie będzie w stanie zagrozić p.Romneyowi..

    Jest też mozliwe, że władze Partii Republikańskiej ogłoszą koniec pra-wyborów.

    Teraz najważniejsze, by p.Obama przegrał jak najwyżej. Musi to być taka porażka, by Lewwica zapamiętała ją na długo.   

    =====

     

                                    Zarządzenie Prezesa KNP

     

     

     

    Niniejszym tworzę samodzielne stanowisko Głównego Jurysty KNP, na które powołuję mec.Jacka Wilka. Zadaniem Jurysty jest agresywne inicjowanie i prowadzenie spraw sądowych, kontrolowanie inicjatyw ustawodawczych oraz obsługa prawna Kongresu Nowej Prawicy. W celu efektywnego sprawowania swoich obowiązków zapewniam przy tym Głównemu Juryście prawo uczestniczenia w obradach Rady Głównej i Zarządu Partii. 
     
    Józefów, 25-IV-2012
     
                                                Janusz Korwin-Mikke

     

  • 25-04-2012 23:49:00

    To już ustalone - Solidarna Polska - partią lewicową!

    P.Marek Mojsiewicz jest najwyraźniej we mnie (w sensie politycznym tylko, oczywiście) zakochany – bardzo się stara, bym Go zauważył. Istotnie: gdy napisze coś sensownego, to zauważam.

    Tekst z „Nowego Ekranu”:

    http://mojsiewicz.nowyekran.pl/post/58554,korwin-mikke-himmler-ziobro-i-socjalistyczna-solidarna-polska

    który tu dla ułatwienia w całości zamieszczam, zawiera kilka interesujących uwag. Pewnym problemem jest, że PT Autor nie panuje nad stylem – więc stale trzeba się zastanawiać, co jest ironia, a co tezą. Jednak przy odrobinie inteligencji i dobrej woli (nawet ciut poprawiłem Mu interpunkcję by to ułatwić) można sobie dać z tym radę.

    P.MM ostro osądza mój atak na „Solidarną Polskę” pisząc:

    „Solidarna Polska” jest partią lewicową. Ale na lewo od niej stoi lewacka partia Palikota. Korwin-Mikke jak zwykle robi za „pożytecznego idiotę” - lub, co bardziej prawdopodobne, świadomie uderza w polskie interesy. Korwin-Mikke nie zwalcza dwóch groźnych dla interesów polski lewic, rosyjskiej czyli SLD i niemieckiej czyli Ruchu Palikota. Ta druga jest tym groźniejsza, że jest fanatyczna i zamierza ustanowić w Polsce nową religię polityczną, socjalistyczną polityczną poprawność.

    Solidarna Polaka jest lewicą konserwatywną, narodową, co zresztą zarzuca im Korwin-Mikke.Określa Kurskiego jako narodowego socjalistę.Nie należy mylić tutaj ani Kurskiego, Ziobry, czy „Solidarnej Polski” z socjalizmem narodowym niemieckim, socjalizmem totalitarnym, który jest jednym z źródeł ideologicznych współczesnej zmory Europy i generalnie świata zachodniego, czyli politycznej poprawności.

    [Ryszard] Bugaj w swoim ostatnim wywiadzie zdiagnozował zmiany jakie dzięki „Solidarnej Polsce” zaszły na lewej stronie sceny politycznej. Bugaj twierdzi,że konieczna jest współpraca katolików i socjalistów. „Solidarna Polska” realizuje ten scenariusz. Dla Polski w sytuacji istnienia licznego socjalistycznego elektoratu eliminacja zarówno lewicy rosyjskiej jak i niemieckiej jest warunkiem zbudowania suwerennego ośrodka władzy. Kaczyński i PiS powinni wykorzystać „Solidarną Polskę” do reorganizacji lewej strony sceny politycznej. W innym wypadku Układ stojący za Palikotem - po eliminacji SLD, co jest tylko kwestią czasu - zabetonuje germańską strukturę polityczną. Dwa pruskie stronnictwa, centrolewicowa Platforma i lewacki Ruch Palikota zablokują modernizację Polski i jej rozwój. Zablokują dojście PiS do władzy.

    Korwin-Mikke pełni aktualnie funkcje Żyrinowskiego. Głośno oskarża władze, ale po cichu je wspiera. Jest w dobrej komitywie z hunwejbinem politycznej poprawności Palikotem, to Ziobrę określa mianem „ Himmler szukający swojego Hitlera”, oskarża o bycie zagrożeniem. Wydaje się że Korwin-Mikke wspiera Palikota w jego walce o pozycję na lewicy.

    Socjalizm to nic dobrego dla Polski , ale pruskie partie socjalistyczne typu Ruch Palikot to już poważne fundamentalne, śmiertelne zagrożenie dla polskiego społeczeństwa. PiS po dojściu do władzy może wejść w koalicję z Solidarną Polską, PSL, może rozbić Platformę. Jeśli jednak Palikot wyeliminuje, przy wsparciu Tuska i Korwin-Mikkego, SLD i „Solidarną Polskę”, to PIS straci rzeczywistą zdolność koalicyjną, a frakcję konserwatywną w Platformie czeka „noc długich noży”

    Chciałbym wspomnieć o jeszcze innym pozytywnym zjawisku jakie pojawiło się na polskiej scenie politycznej, a co jest związane z powolnym odchodzeniem Korwin-Mikkego na wymuszoną wiekiem emeryturę polityczną. Młodzi ludzie o poglądach konserwatywnych i wolnorynkowych nie są wychwytywani już przez tego nekromantę politycznego, ukatrupiającego ich politycznie w swoich partiach cmentarzyskach. Wchodzą do realnej polityki, do realnego świata, zaczynają mieć wpływ na politykę. Zasilają szeregi między innymi PIS, który dzięki takim ludziom [jak] Wipler przesuwa się na prawo.

     

    Zacznijmy od zdania: „Dla Polski w sytuacji istnienia licznego socjalistycznego elektoratu eliminacja zarówno lewicy rosyjskiej jak i niemieckiej jest warunkiem zbudowania suwerennego ośrodka władzy”. Otóż jest prawdą, że w Kambodży, w sytuacji istnienia licznego socjalistycznego elektoratu, Czerwonym Khmerom udała się eliminacja zarówno lewicy pro-rosyjskiej jak i pro-chińskiej - i zbudowali suwerenny ośrodek władzy. I właśnie dlatego p.Ziobro dojdzie do władzy w Polsce po moim trupie. Co prawda tu jest Polska, więc nie wymordowałby 1/3 narodu tylko pozabierał prewencyjnie ludności wiejskiej rowery (bo jeżdżą po pijanemu), nad każdym lekarzem postawił tajniaka i zrealizowałby inne postulaty „IV Rzeczypospolitej”, którą już do spółki z Jarosławem Kaczyńskim zaczęli budować. Na szczęście WCzc.Jarosław Kaczyński, polityk centrowy i konserwatywny, połapał się w czym rzecz i zesłał tego niebezpiecznego szaleńca na wygnanie do Brukseli.

    Niestety: choć Unia płaci zesłańcom wielokrotnie więcej, niż carowie – to się zbiesił, uciekł i powrócił. I właśnie się wypowiedział – odpowiadając Jarosławowi Kaczyńskiemu; co z kolei zacytuję też za „Nowym Ekranem”:

    http://solidarnapolskatychy.nowyekran.pl/post/60313,ziobro-odpowieda-na-apel-jaroslawa-kaczynskiego

     

    Czy jednak na poważnie stawiasz kwestię powrotu do PiS środowiska Solidarnej Polski, wiedząc, że taki powrót musiałby oznaczać co następuje:

     

    Po pierwsze, odejście od doktryny Zyty Gilowskiej w imię autentycznej realizacji programu Solidarnego Państwa, porzuconego w praktyce rządzenia naszego obozu politycznego w latach 2006-2007, gdy zamiast wprowadzenia kompleksowego programu świadczeń rodzinnych oraz polityki prorodzinnej wolałeś przeznaczyć te środki na obniżkę podatków dla najbogatszych i symboliczne obniżenie dla wszystkich pozostałych. Gdy zamroziłeś upokarzająco niskie progi dochodowe, pozbawiając pomocy miliony dzieci żyjących w ubóstwie. Gdy zignorowałeś listy i apele Tadeusza Cymańskiego proszącego Cię o realizacją naszego programu Solidarnego Państwa. Powrót p. Zyty Gilowskiej jako kandydata PiS na premiera w ramach pomysłu konstruktywnego wotum nieufności wskazuje, że z tamtych doświadczeń nie wyciągnąłeś żadnych wniosków.

     

    Po drugie, uznanie zgody na podpisanie przez Polskę Traktatu Lizbońskiego za historyczny błąd. Traktat Lizboński zdegradował bowiem pozycję naszego kraju i otworzył drogę do niekorzystnej zmiany układu sił w Europie, czyli dyktatu Niemiec i Francji. Nie byłoby paktu fiskalnego, przeciw któremu mobilizujemy opinię publiczną, gdybyś w 2007 i 2008 r. nie wymusił ratyfikacji tego traktatu. Zapewne pamiętasz Jarku, jak wspólnie z Jackiem Kurskim przekonywaliśmy Ciebie, aby ten traktat odrzucić i jak w imię jedności prawicy przeforsowałeś swoją decyzję o poparciu Traktatu Lizbońskiego.

     

    Jak widać p.Zbigniew Ziobro (CEP, SP) otwarcie potępia nieliczne liberalizujące poczynania PiS, wstawia farmazony o „milionach dzieci żyjących w ubóstwie” którymi, oczywiście, powinno się zająć państwo, a nie rodzice.

    Co do drugiego akapitu – to hucpa Autora zapiera dech. Przecież WCzc.Beata Kempa, WCzc. Ludwik Dorn, WCzc.Arkadiusz Mularczyk, i p.Zbigniew Ziobro (CEP) głosowali ZA ratyfikacją Traktatu Lizbońskiego – a p.Jacek Kurski (CEP) wstrzymał się. Tylko p.Tadeusz Cymański (CEP) głosował przeciw!!!

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20080403&id=po51.txt

    Ponieważ jako Khmer wolałbym, by Kambodżą rządzili Chińczycy, Rosjanie, Francuzi czy Amerykanie (a najchętniej JKM Norodom Sikhanouk) – byle nie dr.Pol-Pot i Jego Czerwoni Khmerzy – to jako Polak wolę prawie wszystko od rządów p.Ziobry.

    Oczywiste, że czołówka PO to agentura niemiecka. Jednak Łużyczanie pod okupacją p.Anieli Merkel jakoś żyją i nikt im rowerów nie konfiskuje. Bardzo wielu Kurdów, Polaków, Słoweńców, Turków i innych nawet do Niemiec ucieka. Zapewniam, że do Polski pod okupacją IV Rzeczypospolitej nikt by nie uciekał - a wiałoby wielu – ze mną na czele.

    Jakie są alternatywy na Lewicy i centro-Lewicy? Jarosław Kaczyński był poważnym, mądrym politykiem, znakomitym taktykiem – i przypominam, że w II turze wyborów prezydenckich radziłem wszystkim, których świerzbiły palce by jednak wrzucić tę lojalkę do urny, by głosowali raczej na Niego. Niestety: po „Smoleńsku” PiS stał się partią śmieszną. Całkowicie popieram dowcipy na pierwszej Stronie „ANGORY” (560.000 nakładu) przedstawiające WCzc.Antoniego Macierewicza wypowiadającego wojnę brzozom. Zamiast kabaretu Smolenia jest kabaret Smoleńsk. PiSu po prostu już nie ma: jest już tylko wierny elektorat emerytów, którzy nie widzą tej śmieszności; elektorat, który będzie stopniowo wymierał.

    PiS odgrywa jednak nadal pewną ważną rolę polityczną. Gdyby nie PiS, PO już dziś by zeszła na 10% poparcia. Ludzie jednak tak panicznie (i słusznie) boją się wygranej PiSu, że gotowi są znosić nawet rządy jawnych złodziei.

    Ja zresztą podejrzewam, że cała ta afera „smoleńska” jest podgrzewana celowo, by w tym hałasie szybko przepchać podwyżkę wieku emerytalnego, a Jarosław Kaczyński gra ręka w rękę z JE Donaldem Tuskiem. Ostatecznie to On (Kaczyński) wynegocjował w Brukseli ostateczną wersję Traktatu, a Jego brat-zdrajca go podpisał. Co było ukartowane już w Magdalence.

    Ale rządów PiS się nie obawiam. PiS już rządziło – i nic strasznego nie zrobiło. Poza wyczynami p.Zbigniewa Ziobry, jako ministra sprawiedliwości. Szkoda tylko, że część młodzieży, znęcona „realizmem” (co oznacza czerpanie pełnymi garściami z pieniędzy podatnika...) zasila tę partię-cmentarzysko. Ale może WCzc.Przemysław Wipler przejmie kiedyś władze w PiS? Powodzenia życzę!

    Rządów p.Palikota też się nie obawiam - bo to partia równie śmieszna, choć z innych powodów. Ktoś się boi WCzc.Wandy Nowickiej lub WCzc. Roberta Biedronia? Po dwóch tygodniach rządów dobrowolnie by uciekli do Brazylii (tam pełno transwestytów....), przy akompaniamencie śmiechu ludzi.

    SLD (pod WCzc. Leszkiem Millerem – co innego, gdyby rządził tam p.Napieralski lub p.Olejniczak) - też się nie obawiam. Ciekawe, że p.Mojsiewicz klasyfikuje SLD jako partię pro-rosyjską – a jednocześnie wyraźnie woli ją od innych Lewic! Jednak SLD już rządziło – i kradło znacznie mniej niż inni, a podatki wyraźnie obniżało. I to PiS – a nie SLD - podpisało ten niekorzystny dla nas kontrakt z GazPromem...

    Z PSLem trochę gorzej – bo powstawiają całe rodziny wszystkich swych członków na posady państwowe i samorządowe. Ale, uwaga: będą ssać pieniądze – a nie będą ich marnować. Bo to skrzętni gospodarze.

    Czego się trzeba bać? Sojuszu lewicy katolickiej i świeckiej. Jeśli znany lewak, p.Ryszard Bugaj, p.Marek Mojsiewicz, p.Zbigniew Ziobro – zgodnie podkreślają, że SP to partia lewicowa – to trzeba się bać jej.

    Tak więc jest jedno zagrożenie: SP – i jedna nadzieja: KNP. W sondażach mamy 4% i 3% odpowiednio – ale niedługo staniemy do walki na trupach obecnych partyj. Ja walkę uwielbiam, na emeryturę się nie wybieram – a kto wygra?

    Przyszłość pokaże!

     

  • 24-04-2012 06:51:00

    PRĄD Z ATOMU W KAŻDYM DOMU !!

    UWAGA: Kongres Nowej Prawicy weźmie udział w pikiecie organizowanej w Warszawie pod Kancelarią Premiera (Al. Ujazdowskie 1/3) przez fundację "Volenti non fit iniuria" w dniu 26 kwietnia 2012 o godz. 16:00 pod hasłami: "Odkłamać Żarnowiec", "Żądamy przyspieszenia rozwoju energetyki jądrowej włącznie z dopuszczeniem prywatnych inwestycji w tej dziedzinie", "Dość demagogii i kłamstw na temat energetyki jądrowej", "Chcemy taniej i czystej energii".

    Akcja ma być przeciwwagą dla "Zielonych 2004" oraz Greenpeace agitujacych w tym dniu w tym miejscu przeciw energii jadrowej. Dlatego tych, którzy chcą mieć tańszą energię, gorąco zachęcam do licznego stawiennictwa.

    Organizatorem naszej akcji jest kol.Tomasz Dworzyński, Rzecznik Prasowy KNP (SKYPE: tomaszdworzynski ), nadzoruje ją kol.Grzegorz Burchert, v-Prezes KNP ([email protected]), a osobiście pokieruje kol.Olaf Wojak, v-Prezes KNP ([email protected] ). Wszystkich zachęcam do zgłaszania się. 

    Wśród PT Komentatorów wre dyskusja, na bardzo przyzwoitym poziomie. Wtrącę sie tylko z jedną drobna uwagą: w USA jest bodaj 170 elektrowni atomowych - wszystkie prywatne. I jakoś działają. Natomiast Czarnobyl był reżymowy - i wybuch był skutkiem istotnie: piramidalnej nieodpowiedzialności.

    Śmiałem się wtedy w podziemnej prasie, że przyczyna jest oczywista: gdzie najlepiej pędzić bimber? Pod płaszczem reaktora! Tam jest (a) ciepło i (b) nie zajrzy żadna kontrole zwalczająca bimbrownictwo. Więc pędzili, skosztowali za dużo, przez pomyłkę puścili zacier do obwodów chłodzenia - i poszło...

    Ale tak naprawdę to testowali, do jakiego poziomu można przeciążyć stos. I w pewnym sensie eksperyment sie udał świetnie: teraz dokładnie wiemy, do jakiego. O ile, oczywiście, zapisy przyrządów były wysyłane na zewnątrz w czasie realnym...

     =====

                                                                                   Zarządzenie Prezesa KNP

    Z uwagi na to, że województwo śląskie stanowi odrębny makroregion, funkcję nadzoru nad nim pelnię osobiście. Prezesem Regionu mianuję niniejszym kol.Wiesława Lewickiego ze Szczyrku.

    Jednocześnie kol.Pawła Janowskiego mianuję szefem tworzonego Okręgu obejmujacego: Chorzów, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Rudę Śląską, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Tychy oraz powiat bieruńsko-lędziński – z misją utworzenia do wakacji Koła (lub Oddziału) w każdym z powiatów Okręgu.

                     Józefów, 24-IV-ad MMXII

                                                            Janusz Korwin-Mikke

  • 23-04-2012 23:47:00

    We wtorek o 19.00 w Józefowie k/Otwocka dyskutuję z WDost Łukaszem Abgarowiczem (PO)

     Dyskusja - o emeryturach - odbędzie w Wyższej Szkole Gospodarki  Euroregionalnej im Alcyda de Gasperiego przy ul Sienkiewicza 2. gdzie będę rozmawiał z WDost. Łukaszem Abgarowiczem (PO). Zapraszam sympatyków z Warszawy i linii otwockiej - dojazd z Warszawy do stacji Michalin Minibusem z al.Jerozolimskich, SKM lub Kolejami Mazowieckimi. 

    Nasz Kolega, p.Maciej Cuder, napisał esej porównujący obecny system podatkowy z niewolnictwem:

    http://gb.pl/gielda/komentarze/niewolnictwo-podatkowe-w-socjalistycznej-rzeczpospolitej-polskiej.html
    Bierze on udział w konkursie "Dziennikarz Obywatelski 2011 roku" organizowanym przez portal informacyjny
    wiadomosci24.pl. Byłoby dobrze, by ten konkurs wygrał - i to ze znaczną przewagą. Dlatego ci z Państwa, którym się spodobał - a którzy mogą odżałować 1 zł +23% VAT - proszeni są o czynne poparcie.

    Aby oddać swój głos na powyższy esej należy wysłać SMS o treści DOROKU.30 na numer 7155 (1,23 zł z VAT)

  • 22-04-2012 17:21:00

    Dziś o 20.00 jestem w NP TV

     zapraszam jak zwykle w niedzielę do Telewizji Nowa Prawica na (http://NPTV.pl), 

    A jutro w poniedziałek też jak zwykle zapraszam o godz. 11.00 do Radio WNETwww.radiownet.pl/sluchaj. 

    Przypominam, że do Radio WNET można dzwonić na nr. 509 330 374  i zadawać pytania. 

    I wieczorem w poniedziałek - video czat na czat.nptv.pl

  • 22-04-2012 03:18:00

    Pra-wybory wśród Republikanów. I znów sondaże

    24-IV republikańskie prawybory w trzech stanach: dwa bardzo ważne: Nowy Jork (95 delegatów) i Pennsylwania (72). Wyborwy w nich maja jednak nieco odmienny charakter: w Nowym Jorku (tam pp.Gingrich i Santorum są bez szans) są proporcjonalne – a Pennsylwanii w poszczególnych obwonach głosuje się na konkretnego delegata danego kandydata. No i maleńka Rhode Island (19 delegatów).

    Następny tak wazny termin to dopiero 29 maj (!): Kalifornia (169 – zwycięzca bierze tam wszystko!), Teksas (155 – proporcjonalnie) i New Jersey (50 – ale tylko moralne związanych z kandydatem).

    Okazuje się, że zacięta walka wśród Republikanów wcale im nie szkodzi. pp.Newton Ginrich i Ryszard Santorum wprawdzie nadal w sondażach wyraźnie przegrywaja z JE Barakiem Husseinem Obamą – ale pp.Ronald Paul i „Mitt” Romney są już z Nim na równi.

    Zobaczymy.

     

    A ja mam znów słaby (3%) wynik w sondażu prezydenckim:

     

    http://wyborcza.pl/1,75478,11584075,Sondaz_prezydencki__Gazety___Komorowski_pewny__Palikot.html

    Pocieszające jest tylko, że JE Waldemar Pawlak i WCzc. Leszek Miller są za mną. No, i to, że jest to sondaż OBOPu...

    A w ogóle to bywało gorzej... I dobrze, że uwzględniają nas w sondażach.

  • 21-04-2012 23:18:00

    {melchior} popiera bus-pasy

    Dlaczego? Bo gdy widzę, że w trójpasmową ulicą wolno - bo jest ich tyle - suną setki samochodów, w których siedzą przeważnie jedynie kierowcy, to szlag mnie trafia! Ogromny smród, pełno spalin i straszliwy hałas - bez potrzeby, bo 70% tych osób mogłoby jechać autobusem! A nie jedzie, bo autobus jedzie wolno - a jedzie wolno, bo stada idiotów jeżdżą samochodem!

    Dlatego Bus-Pas to rozsądne wyjście - autobus jedzie szybko, na pozostałych pasach jest jeszcze większy korek i może któryś z "idiotów" zrozumie, że korzystniej byłoby jechać autobusem? (...)

    Oczywiście - najlepiej, gdyby takie rozwiązania powstały samoczynnie, z inicjatywy władz danego miasta. Niestety, mamy system, jaki mamy - i w chwili obecnej nie można liczyć na inny. W związku z tym sprzyjam odgórnym decyzjom, które ograniczają ruch samochodowy w miastach. 

    Może by ktos zrobil mini-programik pokazujący ulicfę, po ktorej jedzie autobus przerwozący i 100 osób (przewożą raczej 50...l) - i samochody przewożące po jednej (w praktyce przwoża po 1,5 - plus ogromna ilośc bagazów - o czym {melchior} zapomina!) . Autobus co 300 metrów stare w zatoczce na minutę - a samochody jada. Powiedzmy 50 km/h.
    Juz po kilometrze okaze się, że samochody przewozły przez ulice więcej ludzxi, niz autobus. Bo staja tylko na początku i na koncu drogi.
    A ponadto: na ogół trzeba sie przesiadac z jednego autobusu na drugi, a czasem i trzeci...
    Niech sobie {melchior} to przemysli.
    Co prawda piosze potem, że w ogóle nie lubi samochodów. Ale ja lubie - i szlag mnie trafia gdy widze plac, na ktorym mogłyby stac śliczne samochody - a stoi np. ohydna fontanna...
    Kwestia gustu...
    \
     
  • 20-04-2012 00:07:00

    Ostatni sondaż i multipleksy. Sąd przeżyłem.

    Jak podaje dziennik.pl, tradycyjnie nie lubiący nas CBOS opublikował ostatni sondaż: 

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/387804,sondaz-polityczny-po-wygrywa-z-pis.html

    PO 29%, PiS 22%, SLD 9%, Ruch Palikota 6%, PSL 5%, Solidarna Polska 4%, Nowa Prawica Janusza Korwina-Mikkego 3%, PJN 1%.

    Najważniejsze jest zdanie: „Przeszło jedna piąta zdeklarowanych uczestników wyborów (21 proc.) deklaruje, że nie wie, na którą partię oddałaby swój głos. To najwyższy odsetek niezdecydowanych wyborców od czasu wyborów”. Tak na oko: co czwarty zagłosowałby na nas.

    W ogóle to niezły wynik – biorąc pod uwage, że w telewizjach nas nie ma.

    W sobotę o 14.10 będę w Radio PIN. TV SuperStacja odwołała moją dyskusję w/s kary śmierci; najprawdopodobniej nikt nie odważył się wstąpić w szranki...

    =====

    UWAGA   Na 30 kwietnia, czyli ostatni dzień składania zeznań podatkowych, zaplanowana jest ogólnopolska akcja pod hasłem: ”PALPITACJA 2012". Akcję koordynują koledzy: Lech Walicki (604078076), oraz Piotr Furmanek(608401878). Wszyscy lokalni działacze i sympatycy proszeni są o mobilizację i współpracę, a koordynatorzy rejonów o kontakt z nimi, o ile sami nie odezwą się wcześniej. Pokażmy w tym roku 2012-tym, że "koniec" jest bliski.

    A dziś na godz. 14.30.idę do sądu (al.Solidarności 127, s.365) - jako pozwany przez Związek Nauczycielstwa Polskiego, który jak najsłuszniej nazwałem "organizacją przestępczą".

      Zaniepokojonych informuję, że chodzę na wolności, bo rozprawa została odroczona do... 16-XI. Jak sąd jest nierychliwy, to na pewno będzie sprawiedliwy...

     =====

      PS. Odpowiadam {Krakus}owi:

        Data 13-VII-2013 JEST istotna. W tym dniu telewizje nadające sygnały analogowe (w b. szerokim paśmie!) zamilkną - i zostanie zwolniona ogromna ilość częstotliwości, które mogą zagospodarować kolejne multiplexy. Bo kto powiedział, że mogą być tylko trzy?

    To spora inwestycja: trzeba zamontować kupę przekaźników, nadajnik... Stąd żądanie składki po 10 mln. Należy naciskać, by KRRiTv wydawała koncesje na kolejne multiplexy - i, oczywiście, komu innemu, niż obecnym koncesjonariuszom! Nie dbając o ich wiarygodność: jak zbankrutują, to pretensje będą miały oszukane telewizje - a co to obchodzi KRRiTv? Niech ogłosi, że za właściciela multiplexu nie ponosi odpowiedzialności!

    Jest prawdą, że dla TV Trwam byłoby korzystnie wejść jak najszybciej w multiplex. Ale to samo dotyczy każdego, kto ubiegał się o miejsce w tym ostatnim multiplexie - i nie bardzo wiem, dlaczego KRRiTv nie zrobiła po prostu licytacji: pieniązki na stół, kto da więcej - ten bierze!
    Jasne, że PolSat, TVN i TVP przelicytują wszystkich i wykupią kolejne miejsca. Ale nie mają nieograniczonej ilości szmalu - a po 13-VII zrobi się miejsce - tak na moje oko - dla jakichś 2000 multiplexów...  

    Proszę fachowców o skorygowanie - jeśli się mylę...

    Już są zgłoszenia.  P.dr Tomasz Sommer wyjaśnił mi (co podaję niezwłocznie), że tak by było, gdyby cyfryzacja szła przez satelitę: kanałów byłoby raczej tysiące, niż setki., Jednak przy wariancie naziemnym - wybranym dzieki zgodnej opinii „Rządu” (chcącego mieć kontrolę), i wielkich telewizyji (nie lubiących konkurencji) multipleksów może być tylko pięć. Wprawdzie o miejsce na tym drugim była bitwa – ale istnieje możliwość, że TVN i PolSat powstawiały tam swoje n-te kanały, by wyrezać konkurencję – i gdy będzie organizowany (bo, tak jak mówiłem, przed 1-VII-2013 będzie organizowany) następny multiplex) wycofaja się – i nie będzie dość chętnych by zapełnić wszystkie 7 kanałów (po 10 mln sztuka).

    Tego w każdym razie obawia się o.Tadeusz Rydzyk – i obawę przed łączną zagrywką „Rządu” oraz konkurencji można uznać za uzasadnioną.  

    Ja natomiast pytam: dlaczego te multiplexy musi akurat organizować spółka TP EMITEL – sprzedana „Montague Equity Partners” - i czy przy sprzedaży „Emitel” miała zagwarantowany monopol na organizację wszystkich multiplexów? Bo cena 1,7 mld zł sugeruje, że tak!

    http://www.isuppli.com/Media-Research/MarketWatch/Pages/Polands-TP-Emitel-Sold-to-Private-Equity-Company.aspx

  • 19-04-2012 12:35:00

    Czy {maxymili} się nie myli? PalPITacje '12 i sprawa TV Trwam

     

                                               Oświadczenie Prezesa Kongresu Nowej Prawicy

     

    Na posiedzeniu Zarządu KNP w dniu 16/17 b.m. postanowiliśmy poprzeć protest w/s TV Trwam, uzależniając to wszelako od wyjaśnienia stosunku TV Trwam do Prawicy. Niestety, kontakt z przebywającym w Kanadzie o.Tadeuszem jest utrudniony - - natomiast okazało się, że demonstracje te organizuje nie TV Trwam, lecz PiS – i WCzc.Jarosław Kaczyński nie chciał wpuścić na demonstrację nawet „Solidaruchów Polskich” (ustąpił dopiero po groźbach o.Tadeusza)!!!

     

    Poza tym o.Tadeusz nie odpowiedział na pytanie KRRiTv: „Którą TV w takim razie z tego multipleksu usunąć?” Okazuje się, że jest możliwe montowanie kolejnych multipleksów – i umieszczenie na nich nie tylko TV Trwam, ale i wielu innych nadawców – w liczbie znacznie większej, niż nadaje obecnie analogowo. Protest byłby właściwy, gdyby po 13-VII-2013 (likwidacja sygnału analogowego) nie chciano tam dopuścić TV Trwam.. Obecnie jest to kolejna hałaśliwa impreza polityczna PiSu, a nie walka w obronie wolności słowa.

     

    W tym stanie rzeczy postanowiłem, że do wyjaśnienia sprawy KNP nie będzie się tam na siłę wpychać. Udział w proteście z 21-IV odwołuję.

                                                                         Janusz Korwin-Mikke

    =============================================================================

     

    W komentarzu do ostatniego wpisu na moim blogu na nowyekran.pl {maxymili} napisał:

    "Cieszy mnie niezmiernie, że opanował Pan sprawnie podstawy PR i znając Pana intelekt z wielu, wielu tekstów i materiałów TV rozpowszechnionych na wiele sposobów w necie zakładam, że skutecznie będzie Pan stosował w swoich wypowiedziach te praktyczne wskazówki. Może nawet rozwinie Pan tą naukę o jakieś własne wnioski.
    Obecnie KNP podniosła swe poparcie do 2,5-3,5%. Zależnie od regionu, ogólnego nastawienia lokalnego społeczeństwa do prawicy i struktur. To sporo. To dobry start do walki o sejm i wpływ na prawo, początkowo pośredni, docelowo faktyczny. Opcja zamachu, restytucji monarchii jest utopią i zdajmy sobie z tego sprawę. Zresztą możemy sobie wyobrazić jak by to wyglądało:

    Rok 2068 lekcja historii Polski:

    "W 2015 Król Jarosław I Groźny objął władzę po krwawym zamachu stanu wspieranym przez samozwańczą milicję Generała Zbigniewa Z. Natychmiast po objęciu władzy osadził w byłym obozie AB kierownictwo III RP, zastępując je własnymi ludźmi. Oskarżeni o zbrodnie Smoleńską politycy po około miesięcznym pobycie w obozie wszyscy przyznali się do winy.
    ...
    A Korwin Mikke został nadwornym błaznem ;(\"

    No chyba nie o to chodzi? Prawda? Monarchia w Polsce, ale i zamach stanu tak własnie by wyglądały.
    Potrzebujemy demokratycznego mandatu do wprowadzenia naszych reform. I wcale nie musimy ustępować z prawdy, którą głosimy. Wystarczy dobry przykład z USA gdzie libertarianizm ma szansę wygrać i zmienić kraj na lepsze. Wystarczy nasza mądrość w głoszeniu tych poglądów, ten PR, który już Pan opanował w podstawach no i niestety potrzeba wiele czasu. Ale ile już zmarnowaliśmy? Tak, ze jeszcze więcej czasu możemy poświęcić zamiast mrzonki o zamachach snuć.
    "

    Obawiam się, że się nie zgadzam.

    Po pierwsze: wojsko doskonale zdaje sobie sprawę, że JK jest psychicznie skrzywiony - i nawet do głowy by generałom nie przyszło czynić Go Monarchą. Już pomijając problem braku następcy Tronu.

    Po drugie: za nadwornego błazna to ja biegam właśnie w d***kracji. Na pewno nie w monarchii, czy dyktaturze. Tam byłbym albo u władzy - albo w więzieniu. Teraz natomiast te 15% rozsądnych da się, mając dostęp do TV, wyciągnąć. Ale niewiele więcej.  Jak widać w USA p.Ronald Paul ma szansę uciągnąć 15% poparcia wśród Republikanów - i może 10% wśród Demokratów. Razem - uwzględniając rdzenny elektorat Libertarian i Konstytucjonalistów: 14%. Może 20%...

    A w Europie? W bardziej nam podobnej Wielkiej Brytani, a nawet w Anglii? Dowiadujemy się - pod  tryumfalnym tytułem:

    http://korwin-mikke.pl/wazne/zobacz/ukip_trzecia_sila_polityczna_na_wyspach/57863

    że UKIP ma... 9% poparcja. Plus 50% sympatii wśród konserwatystów, plus 0% wśród Labourzystów i 1% wśród Lib-Demonów. Razem 14%.

    Gdy pojawi się - a to już raczej miesiące, niz lata - Globalny Kryzys - będziemy mieli masowe poparcie dla populistycznej Lewicy - i będziemy musieli znieść kilkanaście lat rządów jakowychś jakobinów. Dlatego lepiej, by w takim przypadku władzę, ku ogólnej radości, przejęło wojsko.

    Jedyne pytanie: czy w ogóle mamy wojsko zdolne do wprowadzenia stanu wojennego i wsadzenia do kicia obecnych polityków? I czy mamy generała, czy choćby majora, zdolnego do przeprowadzenia takiej operacji?

    =====

    UWAGA  Na 30 kwietnia, czyli ostatni dzień składania zeznań podatkowych, zaplanowana jest ogólnopolska akcja pod hasłem: ”PALPITACJA 2012". Akcję koordynują koledzy: Lech Walicki (604078076), oraz Piotr Furmanek (608401878). Wszyscy lokalni działacze i sympatycy proszeni są o mobilizację i współpracę, a koordynatorzy rejonów o kontakt z nimi, o ile sami nie odezwą się wcześniej. Pokażmy w tym roku 2012-tym, że "koniec" jest bliski.

  • 18-04-2012 23:49:00

    Wysyłając 1% na PAFERE proszę zaznaczać: projekt Fundacji Kisiela

    Przypominam, że Fundacja ma umowę z PAFERE - ale, by działała, przy wpłacie potrzebny jest ten dopisek...

    A w ogóle potrzebne są nam pieniądze. Dziś druga dzielnica odmówiła nam ustawowego przydziału lokalu. Komercyjne są drogie - a już dłużej bez lokalu nie możemy - partia nam się rozlezie! Dwie demonstracje, wyjazdy - Kochani: jak ktoś może, niech nas wspomoże.

    Nie będę dzis więcej pisał - po spotkaniu w Nowym Dworze jestem cokolwiek zmęczony.

    Przepraszam.

  • 17-04-2012 23:44:00

    Wysyłając 1% na PAFERE proszę zaznaczać: projekt Fundacji Kisiela

     

    Przypominam: jesteśmy żywotnie zainteresowani, by PAFERE otrzymało jak najwięcej środków z tych 1%-owych odpisów! Z tym dopiskiem!

    Z góry dziękuję za pomaganie Prawdziwej Prawicy.

    A teraz: kilka słów prawdy:

    Stany Zjednoczone są uzbrojone po zęby. Zbroi się Federacja Rosyjska i Chińska Republika Ludowa. Zbroja się Indie i Pakistan, obydwie Koree, Iran i Izrael...

    Pamietacie Państwo powiedzenie: „Ut bellae gerant alii – tu, felix Austria, nube?

    Więc inni prowadzili wojny, a szczęsna Austria się żeniła.

    Tylko: jak skończyło potężne Cesarstwo (do spółki z węgierskim Królestwem zresztą)? Bardzo zbiurokratyzowane, o najwyższych na świecie podatkach?... Jak skończyło?

    Unia Europejska się nie zbroi, bo nie ma za co. Zreszta pieniądze są potrzebne na prawdziwą wojnę: z Globalnym Ociepleniem.

    Żenić się też nie żeni – bo na dzieci nas też nie stać. W efekcie średni wiek Turka: 23 lata; średni wiek Europejczyka: 48 lat!!!

    Bye-bye – Europo. Najbardziej zyskownym zawodem staje się opiekun staruszków.

    Oraz przedsiębiorca pogrzebowy – oczywiście.

    =====

    PS. 18 kwietnia (środa) godz 19 spotkam się z mieszkańcami Nowego Dworu Mazowieckiego

    - w Nowodworskim Ośrodku Kultury ul.Paderewskiego 1A
    STRAŻ MIEJSKA ZERWAŁA NASZE PLAKATY - prosimy o intensywną kampanię propagandową

     

  • 17-04-2012 00:46:00

    Zapowiadane ustawy...

     Musiałem być wczoraj bardzo zmęczony – i źle kliknąłem!!!!

    Zbieramy podpisy pod trzema ustawami:

    O dobrowolności ubezpieczeń emerytalnych

    Projekt zawiera dwa istotne zakazy: manipulowania wiekiem emerytalnym (zarówno podnoszeniem jak i obniżaniem!) i znosi przymus ubezpieczeń. To zniesienie przymusu dotyczy tylko ludzi, którzy jeszcze nie płacili składki emerytalnej – nie dotyczy obecnych pracujących. Zamiast „składki emerytalnej” projekt wprowadza: „podatek na spłatę z'obowiazań emerytalnych”.

    Celem jest zmniejszenie (niewielkie) kosztów utrzymywania obecnego systemu emerytalnego, uniemożliwienie okradania Funduszu Ubezpieczeń Społecznych przez rządy – oraz stopniowa likwidację przymusowego i reżymowego systemu emerytalnego w przyszłości.

    Ustawa Konstytucyjna

    O zakazie finansowania partii politycznych

    To prosta ustawa która stanowi, że państwo nie może finansować partyj politycznych. Natomiast nie wyklucza zastosowania naszego pomysłu (skopiowanego przez Ruch Palikota), by ludzie płacili na partie ze swoich podatków (tylko nie 1% jak chce p.Palikot, a 0,25% podatku).

    Jej celem jest, by partie czuły, że zależą od ludzi – a nie od państwa... na które ci sami politycy mają wpływ!

    Ustawa Konstytucyjna


    O zakazie zadłużania Rzeczypospolitej.

    Też prosta ustawa, zakazująca zwiększania zadłużenia kraju przez państwo. Przewiduje sankcje karne – i to surowe – dla rządu, który by się nie zastosował – automatyczny brak absolutorium plus Trybunał Stanu.

    Ustawa Konstytucyjna

    ========

    PS. Mam kilka pytań

    Przede wszystkim: dziękuje za „ż”

    Po drugie: parę lat temu namawiano mnie, bym wydał parę tysięcy partyjnych pieniędzy na utworzenie siedziby UPR w jakimś „Wirtualnym świecie”. Bo podobno nie bycie w nim – to miało być zapadnięcie się w niebyt; co się stało z tym „równoległym światem”? Funkcjonuje?

    Po trzecie: czasem na CHROMie nie działa mi Ctrl-F. A czasem działa. W czym problem?

    Po czwarte: czasem gdy przenoszę coś z Open Office na blog (i chyba do dowolnej przeglądarki) niknie formatowanie. A czasem nie. Dlaczego?

    18 kwietnia (środa) godz 19 spotkam się z mieszkańcami Nowego Dworu Mazowieckiego

    - w Nowodworskim Ośrodku Kultury ul.Paderewskiego 1A
    STRAŻ MIEJSKA ZERWAŁA NASZE PLAKATY
    - prosimy o intensywną kampanię propagandową

     

     

     

     

     

  • 16-04-2012 15:19:00

    Spotkanie

    18 kwietnia (środa) godz 19 spotkam się z mieszkańcami
    Nowego Dworu Maz.
    w Nowodworskim Ośrodku Kultury ul.Paderewskiego 1A

  • 15-04-2012 17:42:00

    Co z Tajwanem? Ustawy będą za godzinę-dwie

    Jakieś nieporozumie semantyczne:

    http://korwin-mikke.pl/hrbgsbg543/articles/edit/57768

    Władze Republiki Chin protestuja, gdyż WHO zaczęła nazywać Taiwan "prowincją Chin".

    Taipei protestuje niesłusznie.

    Wedle samych władz Republiki Chińskiej Tajwan jest prowincja Chin. Wystarczy popatrzeć na oficjalne mapy.

    Natomiast nie jest prowincją Chińskiej Republiki Ludowej - ale to już zupełnie inna sprawa.

    Albo nawalili tłumacze - albo ktoś czegoś nie rozumie.

    =====

    PS. Za godzinę-dwie podam streszczenie projektów ustaw, pod którymi zbieramy podpisy.

    Dzisiejszy występ w Telewizji Nowa Prawica jest tu (http://NPTV.pl), a jutro tj. w poniedziałek też jak zwykle zapraszam do  o godz. 11.00 do Radio WNETwww.radiownet.pl/sluchaj

     

    Przypominam, że do Radio WNET można dzwonić na nr.             509 330 374       i zadawać pytania. 

    I wieczorem w poniedziałek - video czat na czat.nptv.pl

  • 14-04-2012 23:56:00

    "Własność państwowa równa się Włoszczowa" - z postscriptum

     {kombajndosalatek} napisał elegancko:

    Pamięta pan jak powtarzał jak głupi za Balcerkiem "Własność państwowa równa się Włoszczowa" ? (ale jajca! swoją drogą)”

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/583716,Stacja-WloszczowaPolnoc-okazala-sie-hitem

    {kombajndosalatek} nie ma zapewne racji.

    Ze stacji Włoszczowa odjeżdża podobno kwartalnie 4000 pasażerów. Daje to ok. 40 dziennie czyli 20 na pociąg.

    To zresztą wcale nie jest mało. Oznacza, że ludzie się dowiedzieli, wycwanili, przyzwyczaili – i dojeżdżaja nieraz i 50 kilometrów (albo i więcej), byle wsiąść w pociąg.

    Zwłaszcza, jak mają ulgę.

    Po co tłuc się autobusem - lub dojeżdżać 30 km do Kielc?

    Jeśli byśmy teraz uruchomili dwie następne „Włoszczowy” - między Włoszczową-Północ, a Krakowem i Włoszczową-Północ, a Warszawą – to zapewne po jakimś czasie też znaleźliby się tam klienci w podobnej liczbie. Może nawet większej – przy czym większość jechałaby w kierunku DALSZEJ stacji.

    Nastepnie uruchomiamy cztery dalsze stacje...

    … i też będą miały klientów.

    Tylko idea kolei ekspressowej zniknie.

    W gruncie rzeczy ten artykuł „dowodzi”, że koleje ekspressowe są idiotyzmem. Pociagi powinny stawać co dziesięć kilometrów!

    A liczył Pan ile kosztuje rozpędzenie 10 wagonów i lokomotywy od zera do 120 km?  I proszę pamiętać, że pasażerowie tracą nie tylko te minute postoju - ale i połowe czasu rozpedzania oraz hamowania pociągu!

    Wreszcie argument najprostszy:

    Jeśli samolotowi Gdańsk - Kraków zrobimy międzylądowania pod Tomaszowem Mazowieckim - to też będzie miał dodatkowych pasażerów!

    PS. ...ale gdybym mieszkał pod Włoszczowa, to bym się bardzo cieszył...

  • 13-04-2012 23:47:00

    Wysyłając 1% na PAFERE proszę zaznaczać: projekt Fundacji Kisiela; Jeszcze jedna uwaga

    {Balroo} pyta: "Skoro w tym projekcie ustawy ma być zlikwidowanie przymusu ubezpieczeń, to o jakim zakazie zmianie wieku emerytalnego my jeszcze mówimy? Chyba że to oddzielny projekt" To jakieś nieporozumienie. Zniesienie przymusu dotyczy ludzi, którzy dziś mają 17 i więcej (na ogół: znacznie więcej) lat i podejmują pierwszą pracę. Zakaz podwyższania dotyczy tych, którzy już wpłacili przynajmniej jedną składkę.

    Oczywiście: jeśli nie uda się wprowadzić zakazu, to tym zaczynającym pracę będzie wolno podnieść wiek emerytalny nawet do 100 lat! Nie ma żadnej różnicy formalnej między nakazem płacenia na Fundusz Emerytalny wypłacający emerytury po ukończeniu 65, 67 czy 102 lat; przymus jest dokładnie tak samo niedopuszczalny (wedle Czerwonej Hołoty: dopuszczalny").

    Zasada jest dokladnie taka sama. 

     


  • 12-04-2012 23:28:00

    Wysyłając 1% na PAFERE proszę zazn.: projekt Fundacji Kisiela; Kilka uwag o zbiórce podpisów

     Co do ustawy o emeryturach: jak słusznie zauważył {myslion}:
    Gotowy projekt ustawy o zniesieniu przymusu ubezpieczeń przygotował wcześniej przedsiębiorca Grzegorz Sowa i zbiera już podpisy. Mógłby Pan poprzeć Jego inicjatywę. 
    http://lodzkie.naszemiasto.pl/artykul/1332517,walka-grzegorza-sowy-z-zus-em-apel-o-podpisy-pod-projektem,id,t.html 

    Problem nie w tym, że p.Sowa (którego działania zdecydowanie popieramy) podpisów tą metodą nie uzbiera - ale w tym, że nasz projekt zawiera również zakaz podwyższania (i obniżania!) wieku emerytalnego. Jest więc szerszy – a właśnie ta druga sprawa ma szansę uzyskać dla ustawy  szerokie poparcie społeczne. 

    Ale, oczywiście, proszę zbierać również przy okazji podpisy dla projektu p.Sowy; może Sejm nasz odrzuci - a Jego przyjmie? Kto wie?

      W sprawie zbiórki podpisów: „Gazeta Wyborcza” już podniosła klangor:

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,11518292,Korwin_Mikke_juz_teraz_zbieral_podpisy_na_wybory.html

     

    Jednak nie ma racji – to NIE jest zakazane. Jak podaje p.mec.Jacek Wilk:

    „Kodeks wyborczy zawiera pewną dziwaczną lukę (jedną z bardzo wielu zresztą), na skutek której tak naprawdę nie ma przeszkód, aby zbierać "z wyprzedzeniem" podpisy pod listami kandydatów w przyszłych wyborach parlamentarnych. Ale Prezes (z powodów, które wskazał) wstrzymał akcję - więc temat należy uznać za zamknięty. To a propos podpisów "wyborczych". 
    Co sie zaś tyczy podpisów pod inicjatywami ustawodawczymi to - zgodnie z ustawą - przebiega on w dwóch etapach: najpierw trzeba zebrać odpowiednią liczbę podpisów (wymagane jest 1000, ale im wiecej tym lepiej) ABY WOGÓLE MÓC ZAREJESTROWAĆ KOMITET WYBORCZY; I NA TYM ETAPIE "WYSTAWIANIE" USTAW NIE JEST KONIECZNE. Dopiero po zarejestrowaniu Komitetu u Marszałka Sejmu (z czym wiąże się konieczność złożenia projektu ustawy) następuje "właściwa" zbiórka publiczna
    J. Wilk

    Otóż nie można zabronic komukolwiek podpisywania czegokolwiek. Ustawa zabrania „agitacji wyborczej” przed ogłoszeniem wyborów – ale prośba o złożenie podpisu NIE jest agitacją wyborczą: wiadomo, że można podpisać listę poparcia na daną partię - po czym na nią nie głosować. Zresztą wszystkie partie dzień w dzień uprawiaja już teraz agitację wyborczą – zupełnie jawnie.

    Natomiast PKW mogłaby uznać, że taka zbiórka narusza ducha ustawy o wyborach – i zarządzić w dniu ogłoszenia wyborów zmianę wzoru formularzy, by partie, które tego ducha nie naruszały, nie były w gorszej sytuacji. Nie bylibyśmy w stanie nic na to poradzić – a zresztą, w gruncie rzeczy, PKW miałaby rację: taka była intencja Ustawodawcy. To, że formalnie istnieje luka, w niczym by nam nie pomogło.

    Ten argument mnie przekonał.

    Jak widać: racjonalne argumenty potrafią mnie skłonić do zmiany decyzji...

    W najbliższych dniach podamy na tym portalu i na stronie KNP ideowe streszczenie istoty proponowanych ustaw (zakładałem, że Państwo tę istotę w lot pojęli). Natomiast konkretny projekt przedłożymy najpierw Najczcigodniejszej Pani Marszałkini.  

     

  • 11-04-2012 23:26:00

    WAŻNE! Wysyłając 1% na PAFERE proszę zaznaczać: projekt Fundacji Kisiela

    Przypominam, ze mamy żywotny interes we wspieraniu PAFERE !

    Co do zmiany wczorajszego APELU: osobiście nie wierzę, by PKW mogła zrobić taki numer - ale przekonano mnie, ze to JEST mozliwe...

    Od dwóch dni tak się zastanawiam: co, u licha, kierowało ministrem Spraw Wewnętrznych Państwa Iądał, by szwedzka Akademia odebrała p.Ginterowi Grassowi nagrodę Nobla - za napisanie wiersza, w którym zakwestionował był On prawo Izraela do rozwalania perskich instalacyj nuklearnych? 

    Ciekawe, czy utrzyma się na posadzie?

    =====

    PS.Gdy próbuję wstawiać "z z kropką" nic się nie wpisuje, za to znika kilka poprzednich liter. Już raz się z czymś takim gdzieś spotkałem...

    Przypomina mi się fraszka - chyba Szpalskiego:

    Raz "Z" wypadło mi z maszyny

    Więc kląłem na nią pół godziny

    Az oruszyła się szalenie:

    "Cemu klnies? Nie rób wiatru!

    Jesli troseckę seplenię

    To pis stuki pod aktorów dla teatru!"

  • 10-04-2012 03:54:00

    Koniec świętowania - trzeba się wziąć do roboty! UWAGA: istotna zmiana!

    Zgodnie z zapowiedzią Zarząd Kongresu Nowej Prawicy spośród 9 tematów wybranych przez Sympatyków w Sieci wybrał trzy – do zbierania pod nimi podpisów. Są to bardzo ważne ustawy:

    O dobrowolności ubezpieczeń emerytalnych

    O zakazie finansowania partii politycznych

    O zakazie zadłużania Rzeczypospolitej.

    Bardzo proszę o jak najszybsze przystąpienie do zbierania podpisów. W tym celu proszę wziąć formularze stąd:

    http://www.nowaprawica.org.pl/images/stories/downloads/2012/2012.zip

    lub wejść na stronę Kongresu Nowej Prawicy:

    http://www.nowaprawica.org.pl/home/item/koniec-swietowania

    i trochę poklikać. Następnie wydrukować te formularze: albo od razu po kilkanaście – albo po jednym i sobie po kilkanaście skserować. Następnie proszę znaleźć dziesięciu znajomych, którzy sympatyzują z tymi pomysłami (trzeba wyjaśnić, o co chodzi!) i poprosić, by każdy zebrał dziesięć podpisów. Nie każdy może chcieć zbierać pod wszystkimi trzema – trudno, to trzeba znaleźć właściwych. Proszę im co kilka dni przypominać – bo trochę goni nas czas.

    Byłoby dobrze, byście Państwo uporali się z tym zadaniem w trzy tygodnie.

    Oczywiście proszę też samemu zbierać podpisy na pozostałych formularzach.

    Ponieważ ostrożni ludzie (a trzeba i na zimne dmuchać...) zauważyli, że nie jesteśmy dobrze widziani w PKW (z uwagi na zatargi przy ostatnich wyborach) zaistniała obawa, że PKW może nam zrobić psikus i na dwa dni przed ogłoszeniem wyborów zmienić formularz zbierania podpisów. Nie chcąc narażać Państwa na zmarnowanie wysiłku wstrzymujemy zbiórkę podpisów na listach wyborczych.

    Proszę jednak starannie odnotowywać ludzi, od których Państwo zbieracie podpisy pod poparciem dla ustaw – by po ogłoszeniu wyborów można było w try-migá od nich zebrać podpisy wyborcze

    Proszę też pamiętać, że wybory mogą zostać ogłoszone w każdej chwili – i byłoby dobrze, byśmy nie zostali nimi zaskoczeni.

    Proszę tę zbiórkę podpisów potraktować priorytetowo – to BARDZO WAŻNE. Jest to też sprawdzian sprawności naszej organizacji w Sieci.

    Za trzy tygodnie będę prosił o nadsyłanie zebranych podpisów.

    Wstrzymałem tę zbiórkę na „po Świętach” - ale teraz proszę już: z kopyta!

    O wolność trzeba walczyć ENERGICZNIE !

                                                                                Janusz Korwin-Mikke

  • 09-04-2012 05:50:00

    UWAGA: nadciąga Śmigus-Dyngus!

  • 08-04-2012 22:10:00

    Weselmy się!

    Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim, by pękły lody, rozerwała się zasłona, ludzie ujrzeli Prawdę - i skończyła się okupacja Polski przez Siły Ciemności!
                                   Wesołych Świąt!


    Życzenia na video: http://www.youtube.com/watch?v=yvNONCJslZI

    i na serwisie ASME: http://www.asme.pl/133379637540115.shtml

    Chcącym coś poczytać polecam celne uwagi na kanwie wypowiedzi pewnego celebryty z SLD: http://tiny.pl/hpf41

  • 07-04-2012 23:55:00

    Za parę godzin - Święta!

     

    Z okazji Świąt Wielkiej Nocy życzę wszystkim, by pękły lody, rozerwała się zasłona, ludzie ujrzeli Prawdę - i skończyła się okupacja Polski przez Siły Ciemności!
                                   Wesołych Świąt!

  • 06-04-2012 22:17:00

    W USA napięcie w oczekiwaniu na werdykt Sądu Najwyższego

    JE Barak Hussein Obama postanowił pouczyć Sąd Najwyższy, co powinien on robić:

    - Od lat słyszymy, że największym problemem (Sądu Najwyższego) jest sędziowski aktywizm lub też brak sędziowskiej powściągliwości, czyli to, że grupa ludzi, których nie wyłaniano w wyborach, może uchylić należycie uchwalone prawo. Ufam, że ten sąd nie uczyni takiego kroku

    Te groźby rozwścieczyły nie tylko Prawicę, ale i większość centrowych komentatorów. Departament Sprawiedliwości czym prędzej ogłosił, że Administracja uznaje prawo SN do uznawania ustaw za sprzeczne z Konstytucją - ale zupa się wylała.

    Ciekawy: jaki efekt wywrze to na sędziach? Może to być przełom. I sędziowie i wyborcy mogą dostrzedz, że p.Prezydent ma w zanadrzu jakieś tajne plany podporządkowania nAmeryki socjalistom.

    Najwyraźniej p.Obamie puściły nerwy.

  • 05-04-2012 23:45:00

    Ostatnia Wieczerza

  • 04-04-2012 17:31:00

    Republikańskie prawybory

    Sprzeczne wiadomości dochodzą z Wisconsin. Wg. jednych P.Romney zdobył 33 delegatów, a p.Santorum 9 – wg. innych wynik to 36:6. Tam walka była ostra, sumarycznie: MR 42,5%, RS 37,5%, RP 11,7%, NG 6,1% - wyniki nie ostateczne!

    W ogóle te „prawybory” to bardzo oryginalna instytucja; podoba mi się. W niektórych stanach „zwycięzca bierze wszystko, w niektórych dobór jest proporcjonalny, w niektórych mieszany – a w niektórych delegaci w ogóle nie są niczym związani, tylko mają „brać pod uwagę opinię wyborców”. Ponadto: w każdym stanie lokalni przywódcy mają prawo brać udział w Konwencji – i nie muszą się liczyć z nikim. W niektórych stanach do dziś nie ma ostatecznych wyników: w Iowa (prawybory z 3-I) ogłoszono, że wygrał p.Romney (o osiem głosów) – ale dziś twierdzi się, że wygrał p.Santorum (o 34 glosy) – a więc aktualne wyniki to: RS 24,56%, MR 24,53%, RP 21,4 – przy 120.000 głosujących w 1774 obwodach. Jednak wyniki z ośmiu z nich gdzieś się zawieruszyły – więc wszystko jeszcze jest możliwe.

    Na szczęście w Iowa prawybory są proporcjonalne, a delegaci w ogóle nie z'obowiązani do niczego – więc napięcie niewielkie. Według miejscowych dziennikarzy, p.RS może liczyć na 14 głosow, p.MR na 12, a p.RP na jednego – ale CNN twierdzi, ze podział będzie 7:7:7:2, a FOX, że 12:12:0:0 !! Przy czym, oczywiście, za trzy dni wszyscy Iowianie mogą zmienić zdanie.

    I na tym polega urok tego wyścigu!

    Tak czy owak: P.Romney zapewnił sobie w Marylandzie, zgodnie z oczekiwaniem, poparcie 37 delegatów i w Kolumbii (Dystrykt Stołeczny) 18 (w obydwu „zwycięzca brał wszystko”). Ciekawostka: w silnie zlaicyzowanym Dystrykcie Kolumbii p.Santorum w ogóle nie zdołał się zarejestrować (!!) i wynik brzmiał:

    RP 12%, NG 10,7%, MR 70% - a 7% głosowało na p.Jona Huntsmana, który wycofał się już 2 miesiące temu!

    Na półmetku p.Romney ma więc pozycję trudną do przeskoczenia – pewnych delegatów maja:

    MR 505, RS 193, NG 124, RP 27

    (według przewidywań: 577 : 221 : 134 : 61 ) - ale: przed nami jeszcze kilka wielkich stanów, z Nowym Jorkiem i Pennsylwanią (95 i 72 delegatów - 24-IV), Teksasem (155 delegatów - 29-V) i Kalifornią (172 delegatów - 5-VI), na czele.

    P.Ronald Paul twierdzi, że nie bardzo widzi swój start jako kandydat na v-prezydenta u boku p.Romneya, gdyż różnią się bardzo tym, że p.Romney za małą wagę przywiązuje do gospodarki. Rozumowanie trochę dziwne: właśnie dzięki temu p.Paul może przyciągnąć do p.Romneya głosy tych, którzy do gospodarki przywiązują wielką wagę.

    Sztab p.Romneya nie mówi na ten temat nic. Myślę, że nic nie jest jeszcze w tym względzie przesądzone.

                                                                               MAPA prawyborów wg. hrabstw

     

  • 03-04-2012 23:49:00

    Amerykanie trzeźwieją?

    Po nieszczęsnej, ale skutecznej, frondzie w Egipcie, która oddała władzę w ręce islamistów, po Libii, gdzie sytuacja jest niepewne, i Tunisie, gdzie Bractwo Muzułmańskie lada dzień dojdzie do władzy – Amerykanie połapali się, że strzelają sobie w stopy. I teraz gdy bogate sunnickie państwa dofinansowują rebeliantów walczących z reżymem JE Bashara al-Assada Amerykanie zaczynają hamować.

    http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-17578248

    W gruncie rzeczy reżym socjalistycznej BAAS bliższy jest reżymowi w Waszyngtonie niż konserwatywni, raczej wolnorynkowi, sunnici.

    Ciekawe – czy JE Barak Hussein Obama zdoła wyhamować poczynania swojej agentury?

    A swoją drogą to kolejne przykłady, jak głupio prowadzona jest polityka zagraniczna największego d***kratycznego państwa świata. Miałem przyjemność być po dwa razy zarówno Narodowej Radzie Bezpieczeństwa (NSC; za konserwatystów – bardzo rozsądnym ciele) oraz w Sekretariacie Stanu, gdzie – niezależnie od tego, kto rządzi w Białym Domu, szarogęsią się „career diplomats” - praktycznie: bęcwały, na ogół płci żeńskiej.

    Przerażające, że taki organizm dysponuje siłą mogącą zniszczyć w godzinę całą cywilizację.

  • 02-04-2012 15:57:00

    Proszę o uściślenie danych z poniższego tekstu

     Napisałem to dość szybko - a teraz mam masę roboty..

    .                      Prawda o ubezpieczeniach

    Napiszę teraz Państwu coś, czego nigdzie indziej nie przeczytacie – bo ta „klasa polityczna” boi się tej prawdy, jak Diabeł święconej wody. To będzie trochę liczenia – ale trudno. Możecie to sobie Państwo skserować – możecie zajrzeć do internetu na adres http://tiny.pl/hpc3w i wydrukować. Więc: zaczynamy.

    Przeciętny mężczyzna teoretycznie powinien pracować 40 lat na emeryturę. W praktyce – z różnych powodów – pracuje 35 lat. Trudno. 35 lat to 420 miesięcy.

    Średnia składka emerytalna to dziś nieco ponad 700 złotych. Szybciutko mnożymy – i wychodzi, że wpłacamy przez całe życie ponad 300.000 zł.

    Nie zapominajmy jednak o procentach. Dziś można uzyskać za pieniądze na lokacie i 12% - ale to dlatego, że jet inflacja. Przyjmijmy, że rządy nie okradają nas, nie drukują pustego pieniądza, więc nie ma inflacji. Godziwy procent to wtedy 4%. Pierwsza składka leży sobie 40 lat – i procentuje – ostatnia nie leży w ogóle. Z tymi procentami po 35 latach mielibyśmy na koncie prawie 700.000.

    Ale to nie wszystko. Ubezpieczenia – to gra hazardowa. Wykupujemy na raty bilet na loterię, zwany składką – i gramy! Jak dożyliśmy do 65 roku – to wygraliśmy!! Hurra! Odbieramy teraz na raty wygraną zwaną emeryturą. A jak nie dożyliśmy – to forsa przepada na rzecz tych, co wygrali. Jak w toto-lotku.

    Z tym, że gra w totka nie jest obowiązkowa.

    Ponad 1/3 ubezpieczonych nie dożywa. Tak więc powinnismy mieć na koncie również ich pieniądze. Razem, 900.000.

    Teraz od tego obliczamy 4% rocznie – co daje 36.000. Czyli mielibysmy „emeryturę” średnio 3000 miesięcznie.

    A ONI wypłacają nam średnią emeryturę 1800.

    System emerytalny to gigantyczny rabunek.

    Co się dzieje z resztą pieniędzy? Część dopłacamy do kobiet, które pracują krócej, a pobierają emerytury dłużej. Część się marnuje. Część – to koszt działania ZUSu, KRUSu, OFE itp.

    A część ONI kradną.

    I dlatego ubezpieczenie jest przymusowe. To chyba oczywiste?

    Ale to jeszcze nie jest cała prawda o tym socjalistycznym „dobrodziejstwie”.

    Otóż ONI Wam mówią, że to jest dla dobra biednych.

    W rzeczywistości człowiekowi zdrowemu znacznie łatwiej jest zbić majątek, niż chorowitemu – nieprawda-ż?

    A człowiek zdrowszy również dłużej zazwyczaj żyje. Więc ludzie bogaci żyją dłużej.

    Ponadto ludzie bogaci lepiej się odżywiają, pracują w lepszych warunkach, mają dostęp do lepszych lekarzy i droższych lekarstw. Z tych wszystkich powodów ludzie zamożni żyją znacznie dłużej.

    Tak więc człowiek biedny należy zazwyczaj do tej jednej trzeciej, która umiera nie osiągnąwszy wieku emerytalnego. Przegrywa na tej loterii.

    A jego pieniądze przechodzą na tych, którzy żyją dłużej – i dłużej pobierają emerytury.

    W dodatku: wyższe emerytury – no, ale to już jest sprawiedliwe, bo płacili wyższe składki.

    Tak jest prawda o tym, dlaczego te Czerwone Świnie ani myślą zlikwidować tego potwora, który gnębi nas od 100 lat:

    systemu emerytalnego.  

     

  • 01-04-2012 23:57:00

    Przedmiot pożądania zwany tramwajem

     Gdy zaczynamy pisać o transporcie publicznym, emocje biorą górę nad rozumem.

    {zbiggy} napisał tak:

    Tramwaje to świetna sprawa. kiedy samochodziarze i busy stoją w korkach ja przemykam w tramwaju obok. Dzięki temu jestem bardziej mobilny i w godzinach szczytu jestem w pracy na czas.
    Zazdrościcie i tyle.
    JKM chcąc likwidować tramwaje i kolej pokazuje swoją lewicowo-socjalistyczną stronę. Jak typowy urzędnik. Likwiduje lub zabrania tego co mu jednemu się nie podoba. I nie obchodzi go to czy ludzie chcą mieć wybór co środków komunikacji. Tłumy w tramwajach pokazują, że jednak popyt jest więc czego chce regulować ręcznie gospodarkę.
    Brakuje nam kandydata naprawdę prawicowego.

    Jednakże {Dark Assasin} już wcześniej przypomniał:

    2 lata temu w USA uruchomiono tramwaj w Charlotte w NC. Na razie tylko jedna linia, efekt był taki, że po początkowym szale spowodowanym darmowymi biletami po pierwszych 3 miesiącach tramwajem podróżowała tylko jedna osoba, był nią motorniczy. Tramwaj jak szybko powstał tak go zlikwidowano bo często były wypadki z jego udziałem.

    Z czego wynika, że gdyby nie wypadki, to Związek Zawodowy Pojedynczych Motorniczych do spółki z Zielonymi Wariatami wymógłby dalsze dopłacanie do tego zabytku.

    Natomiast {ziggy} nie rozumie: pewnie, że zazdrościmy! Dokladnie tak samo, jak w 1955.tym wygłodniali warszawiacy zazdrościli ubekom zaopatrujacym się w spec-sklepach "za żółtymi firankami". Tak własnie na Pana patrzę, stojąc w korku w samochodzie - dopłacając w akcyzie od benzyny do Pańskiego biletu w tramwaju!

    Oczywiście gdyby w Warszawie wydzielić osobne omnibuspasy, to na pewno omnibusy stałyby się najszybszym środkiem komunikacji miejskiej. A gdyby do biletów doplacvać – tak, jak to się robi – to i najpopularniejszym.

    Wio, koniki!

    =====

    PS. Oczywiscie, że kolei miejskiej nie nazywamy "tramwajem".